Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gebrek aan kennis bij fotokonijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: gebrek aan kennis bij fotokonijnenberg

    Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
    deze middag een vriendelijke mail gestuurd nr konijn met de melding dat ik verwarrende info van hen krijg.
    Net een mailtje terug gekregen:



    dus ze verontschuldigen zich netjes, en geven nu bewijs dat er effectief een motor in inzit. dus
    Desalniettemin kan ik me wel voorstellen dat ik niet de enige ben die zoiets tegen kom, en dat er mensen zijn die dus het "verkeerde" product toegestuurd krijgen.

    Zoals hierboven aangegeven kan ik me wel voorstellen dat hun service in de winkel zelf goed is, maar voor internet bestellingen zal ik in de toekomst toch voorzichtig zijn denk ik...
    dus weer te hoog van den toren geblazen
    nikon stuff

    Comment


    • #17
      Re: gebrek aan kennis bij fotokonijnenberg

      Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      dus weer te hoog van den toren geblazen
      nou ja, het bewijst toch dat ze niet altijd correcte info geven. Het zal je maar overkomen dat je een lens koopt voor een d40, d60, d3000 of wat dan ook en dat ie arriveert zonder focus motor...
      facebook

      500px

      Comment


      • #18
        Re: gebrek aan kennis bij fotokonijnenberg

        daarom ga ik voor lenzen ALTIJD naar de winkel (art en craft)
        liefst enkele euro's meer betalen voor een degelijke service
        nikon stuff

        Comment


        • #19
          Re: gebrek aan kennis bij fotokonijnenberg

          waar, ik koop m'n spullen ook liefst bij art en craft, maar die waren 45€ duurder. daar wel een super service
          facebook

          500px

          Comment


          • #20
            Re: gebrek aan kennis bij fotokonijnenberg

            Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
            nou ja, het bewijst toch dat ze niet altijd correcte info geven. Het zal je maar overkomen dat je een lens koopt voor een d40, d60, d3000 of wat dan ook en dat ie arriveert zonder focus motor...

            Als dat gebeurt weet ik haast wel zeker dat je hem gewoon naar Konijn terug kunt sturen. Zeker als je kunt aangeven dat je er al over gemaild had en dat ze aangaven dat het een versie met motor was. Waar gehakt wordt vallen spaanders. Dat zal zo zijn met elke winkel. Uiteindelijk gaat het er om hoe ze dan met hun fouten omgaan en wat dat betreft heb ik van fotokonijnenberg alleen maar goede dingen meegemaakt/gehoord
            http://www.flickr.com/photos/rouwkema/

            http://rouwkema.smugmug.com/

            Comment


            • #21
              Re: gebrek aan kennis bij fotokonijnenberg

              je kan moeilijk verwachten dat ze elk product van buiten kennen...
              Mijn Blog
              D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

              Comment


              • #22
                Re: gebrek aan kennis bij fotokonijnenberg

                Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
                nou ja, het bewijst toch dat ze niet altijd correcte info geven. Het zal je maar overkomen dat je een lens koopt voor een d40, d60, d3000 of wat dan ook en dat ie arriveert zonder focus motor...
                Jou topic bewijst net dat ze wel juiste info geven en productkennis hebben.

                Die gene die de mail verstuurt zit achter een bureau (klantendienst) en kijkt op de site.
                De lens die daar opstaat heeft geen interne motor.

                Mail voor bestelling wordt beantwoord door de besteldienst (deze weten dat de lenzen die zij besteld hebben wel een motor hebben).

                Als je belt kom je in de winkel en de verkopers kennen de dozen in hun winkel en weten dat daar wel een motor inzit.

                Het enige dat je Konijn kunt verwijten is dat ze hun site niet hebben geupdate naar de nieuwe versie van de lens.

                Beste eerst je gegevens checken en even nadenken voor je zomaar iets op het forum zwiert.
                (vergeet niet dat je met de broodwinning van iemand speelt)

                Nu staat er wel mooi "gebrek aan kennis bij konijn" op het forum (en in Google).
                Wat als ik morgen hier een topic open "Cytochrome verkondigd alleen maar bul****" en dan ergens helemaal onderin de discussie (op blz 2 of zo) verklaar dat het eigenlijk niet waar is
                Last edited by zunoel; 29 september 2010, 08:08.
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                Comment


                • #23
                  Re: gebrek aan kennis bij fotokonijnenberg

                  Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
                  nou ja, het bewijst toch dat ze niet altijd correcte info geven. Het zal je maar overkomen dat je een lens koopt voor een d40, d60, d3000 of wat dan ook en dat ie arriveert zonder focus motor...
                  Gooi eerder de kassei naar Nikon die dit soort fratsen uithaalt met z'n klanten (met/zonder motor!) .. moest de wereld enkel Nikon kennen dan was er wel een reden tot klagen, nu verwacht je dat de winkel jouw denkwerk doet en je gaat klagen als dat denkwerk, mede door de troebele verwarring van Nikon, niet helemaal goed uit de verf komt .. heck bij een hoop winkels krijg je op dit soort vragen niet eens een antwoord, laat staan een treffelijk

                  Comment

                  Working...
                  X