Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Fotograaf gezocht

    Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
    Inderdaad... een fotograaf die een meiske van pakweg 10 jaar naakt op het web plakt... dit is er voor mij over.
    Yep, die bedenking maakte ik mij ook direct.

    En voor de rest vraag ik mij af waarom alles altijd bijna gratis moet zijn ?

    Waarom zou een professionele fotograaf aan een vriendenprijsje moeten werken voor onbekenden ?
    Last edited by johan de man; 29 oktober 2010, 11:50.
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

    Comment


    • #17
      Re: Fotograaf gezocht

      Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
      Yep, die bedenking maakte ik mij ook direct.

      En voor de rest vraag ik mij af waarom alles bijna altijd gratis moet zijn ?

      Waarom zou een professionele fotograaf aan een vriendenprijsje moeten werken voor onbekenden ?
      Terecht!
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #18
        Re: Fotograaf gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
        En voor de rest vraag ik mij af waarom alles altijd bijna gratis moet zijn ?

        Waarom zou een professionele fotograaf aan een vriendenprijsje moeten werken voor onbekenden ?
        Dat is jouw scheve interpretatie, een schappelijk prijsje (sic!) is niet hetzelfde als een vriendenprijsje of "bijna gratis".
        Ik betaal mijn huwelijksfotograaf veel geld, maar tegelijkertijd vind ik het een schappelijke prijs als ik zie wat ik ervoor terug krijg. Al die stemmingmakerij steeds
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

        Comment


        • #19
          Re: Fotograaf gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
          Dat is jouw scheve interpretatie, een schappelijk prijsje (sic!) is niet hetzelfde als een vriendenprijsje of "bijna gratis".
          Ik betaal mijn huwelijksfotograaf veel geld, maar tegelijkertijd vind ik het een schappelijke prijs als ik zie wat ik ervoor terug krijg. Al die stemmingmakerij steeds
          Wees nu eens eerlijk... als je op een fotografie-forum een fotograaf zoekt voor een schappelijk prijsje... moet er geen tekeningetje bij gemaakt worden?
          Dat is wat ik er van maak en met mij blijkbaar nog anderen...
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment


          • #20
            Re: Fotograaf gezocht

            Dat hangt volledig af van wat de TS bedoelt met schappelijk. Meteen al gaan insinueren dat het bijna gratis zou moeten zijn vind ik erover, ja.
            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

            Comment


            • #21
              Re: Fotograaf gezocht

              Oorspronkelijk geplaatst door Tikske Bekijk bericht
              Binnenkort is mijn ventje jarig, en aangezien we nog altijd geen deftige gezinsfoto's hebben, wil ik graag een oproepke lanceren...

              We hebben 3 kapoenen (jongens) die nie luisteren als je vraagt of ze willen stilzitten
              Dus als iemand het ziet zitten om daarmee samen te werken, aan een schappelijk prijsje, laat maar iets weten.

              Wij wonen in regio Waregem (zuid-west-vlaanderen), dus liefst iemand van niet al te ver weg...

              Alvast merci voor de spontane reacties
              Wat noem je een schappelijke prijs?
              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
              http://www.stevevandegaer.be

              Comment


              • #22
                Re: Fotograaf gezocht

                Hallo,

                Ik woon in Anzegem en kan je misschien wel helpen, als het al niet te laat is!
                Ik werk heel graag met kinderen en voor mij moeten ze zeker niet stilzitten...

                Comment

                Working...
                X