Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kasteel van Rochendael. Zoek maar eens op. Wel op voorhand toestemming vragen want het is daar strik verboden. Ben in het verleden al een betrapt geweest met een modelshoot. Militair domein. Ben toen bedreigt geweest met een revolver door de militaire politie omdat ze dachten dat ik een drugdealer was Ze waren niet mals. De politie is toen daar geweest en heb een serieuse vewittiging gehad. Achteraf nog eens goed om kunnen lachen. Wel een mooi lokatie. Voorstel: google eens misschien kom je erachter wie de beheerder is
Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografieBekijk bericht
Kasteel van Rochendael. Zoek maar eens op. Wel op voorhand toestemming vragen want het is daar strik verboden. Ben in het verleden al een betrapt geweest met een modelshoot. Militair domein. Ben toen bedreigt geweest met een revolver door de militaire politie omdat ze dachten dat ik een drugdealer was Ze waren niet mals. De politie is toen daar geweest en heb een serieuse vewittiging gehad. Achteraf nog eens goed om kunnen lachen. Wel een mooi lokatie. Voorstel: google eens misschien kom je erachter wie de beheerder is
Dirk
als je het niet kan vinden online, misschien eens gaan vragen aan de bewaking aldaar, of indien die mannen het niet weten eens gaan horen bij de bewaking van Safraanberg of zij iemand kennen die dat zou moeten weten?
Mijn Blog
D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX
het spijtige is da ze Brustem Airport zo rap hebben afgebroken, heb er in mijn legertijd (toen het al leeg stond) nog oefeningen gedaan, die gebouwen waren ideaal geweest voor urban fotografie...
Verder in St. Truiden weet ik niet echt iets, sorry.
Mijn Blog
D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX
Comment