Ik kocht me vorige week zaterdag een Tokina lens, maar ik was niet tevreden over de scherpte.
Binnen de 7 dagen (vandaag dus) ga ik terug naar de winkel, en leg ik mijn probleem uit.
Ik vraag, mag ik een ander exemplaar testen van het zelfde merk en brandpuntsafstand?
Neen gaat niet, ze hadden geen meer want het was de laatste in stock.
Ah, krijg ik dan mijn geld terug, want ik wil deze lens niet.
Nee, je krijgt een tegoedbon van bijna 500€ en die moet je hier opkopen.
Zeggen zei, maar je toestel kant een front of back focus probleem hebben.
Ah, ok kan dat hier getest worden vraag ik?
Neen we kunnen geen testblad printen van internet.
?????????
Dus rijd ik met lege handen terug naar huis (100km) om een test uit te voeren.
Mijn afschrift, en een tegoedbon kunnen ze printen maar een testblad in .tiff formaat kunnen ze niet.
Toffe fotowinkel.
Kan dit, en mogen die mijn geld zomaar houden?
(of beslissen dat ik het daar moet opmaken?)
Binnen de 7 dagen (vandaag dus) ga ik terug naar de winkel, en leg ik mijn probleem uit.
Ik vraag, mag ik een ander exemplaar testen van het zelfde merk en brandpuntsafstand?
Neen gaat niet, ze hadden geen meer want het was de laatste in stock.
Ah, krijg ik dan mijn geld terug, want ik wil deze lens niet.
Nee, je krijgt een tegoedbon van bijna 500€ en die moet je hier opkopen.
Zeggen zei, maar je toestel kant een front of back focus probleem hebben.
Ah, ok kan dat hier getest worden vraag ik?
Neen we kunnen geen testblad printen van internet.
?????????
Dus rijd ik met lege handen terug naar huis (100km) om een test uit te voeren.
Mijn afschrift, en een tegoedbon kunnen ze printen maar een testblad in .tiff formaat kunnen ze niet.
Toffe fotowinkel.
Kan dit, en mogen die mijn geld zomaar houden?
(of beslissen dat ik het daar moet opmaken?)
Comment