Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

even mijn gedacht zeggen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Zeg, nu moeten jullie me toch eens duidelijk maken hoe dat hier zit op BD met die twee forums "bordeel mijn foto" en "showcase". Ik was in de veronderstelling dat "showcase" eerder iets was voor de casual foto's, de kiekjes, de niemendallekes (hoewel kwaliteit altijd wel geapprecieerd wordt natuurlijk ), terwijl ik dacht dat "bordeel etc..." eerder gericht was op een meer "doorleefd" soort fotografie (of idd. om de absolute beginner de weg te tonen).

    Nu krijg ik de indruk dat het hier compleet omgekeerd wordt bekeken... Zegt misschien ook wel iets over de fotovloed op "showcase"; of mijn appreciatie van veel wat er daar omgaat... maar da's slechts mijn mening.


    @Hustler : voor mij mag Jacques zeker terugkomen, ik mis hem ook wel. Ik heb niks tegen keiharde discussies zolang die maar eerlijk, intelligent en boven de gordel verlopen. En juist dat was op het eind niet meer het geval; het soort hatelijkheden die toen gespuid werden waren duidelijk het product van een -hopelijk tijdelijke- aanval van achterlijkheid.
    Canon 1D Mark II; flitsers en het nodige gLasservies...

    Comment


    • #47
      Originally posted by steward
      mmm Jan ik ben natuurfotograaf dus echt geen bloemekes vlinders vogels enz ???
      Tuurlijk niet, zo bedoel ik het niet... maar er is ooit eens geopperd om Showcase in te delen in verschillende sub-fora met elk hun eigen thema zoals bv. macro's, insecten,... misschien moet de BD-top dat nog eens bekijken ?
      Maar ik kan ook nog altijd genieten van een macro van een vlieg, een prachtige zonsondergang, een scherpe en kleurrijke bloem,... maar op den duur zijn 't er zoveel hé
      Jan
      www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

      Comment


      • #48
        Bij deze OPROEP aan de GOD van BD Jaja ....
        Als we er een Hasselts jeneverke bijdoen, krijgen we dan een natuurforum?
        Groetjes,

        Rudi Petitjean

        NATURE GALLERY

        Comment


        • #49
          Er is hier in dit topic begonnen met den Aldi en nu zitten we al bij de Hasseltse Jenever, hebben ze die ook in de Aldi.
          En als ze er hebben is dat brol of kwaliteit

          Gewoon maar om te proberen deze topic terug op de Aldi te brengen hé

          Comment


          • #50
            Hallo iedereen,

            Het forum - en de indeling ervan - gebeurt door de BD-crew.
            Uiteraard nemen we notitie van de voorstellen die er gedaan worden.
            Sommigen zijn al makkelijker te realiseren dan anderen.
            We wikken en wegen en hakken dan de knoop door.
            Tijdens de volgende crew-meeting zullen we het er dus wel over hebben.

            BTW, in de kelder in school staan nog 27 flessen Hasseltse jenever ... .

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #51
              Originally posted by peterke
              Zeg, nu moeten jullie me toch eens duidelijk maken hoe dat hier zit op BD met die twee forums "bordeel mijn foto" en "showcase". Ik was in de veronderstelling dat "showcase" eerder iets was voor de casual foto's, de kiekjes, de niemendallekes (hoewel kwaliteit altijd wel geapprecieerd wordt natuurlijk ), terwijl ik dacht dat "bordeel etc..." eerder gericht was op een meer "doorleefd" soort fotografie (of idd. om de absolute beginner de weg te tonen).
              De afdeling Beoordeel is puur en alleen om een enkele foto te laten beoordelen.
              Het is dan ook de bedoeling dat men scherpe kritieken krijgt, geen reacties van " ohh wat mooi"... Beoordeel is juist om de mensen verder te helpen, zowel beginners als gevorderden. Dat zul je nooit bereiken met iemand naar de mond praten, wel met eerlijke meningen.

              Comment


              • #52
                Niet naar de mond praten wil daarom nog niet zeggen dat je een foto afbreekt.
                Bij een gewone foto heb ik al eens de reactie van ' hey leuk ' en als er iets is waar ik van denk mmm dat kan beter dan probeer ik eerst de goede punten op te noemen en geef daarna een hint van probeer het de volgende keer eens zus of zo, of, ik noem daarna enkele fouten op.
                Volgens mij bereik je op deze manier veel meer zonder dat er zich iemand aangevallen voelt.
                Groetjes,

                Rudi Petitjean

                NATURE GALLERY

                Comment


                • #53
                  Nou ik las dus net dat ze bij de Aldi gesigneerde kunstwerken verkopen tegenwoordig . En het loopt als een trein Binnekort kan je bij de kruidenier een deeltjesversneller kopen .

                  Originally posted by mila
                  Er is hier in dit topic begonnen met den Aldi en nu zitten we al bij de Hasseltse Jenever, hebben ze die ook in de Aldi.
                  En als ze er hebben is dat brol of kwaliteit

                  Gewoon maar om te proberen deze topic terug op de Aldi te brengen hé
                  Groeten,
                  Ronald
                  http://fotografie.jouwweb.nl/

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by steward
                    Niet naar de mond praten wil daarom nog niet zeggen dat je een foto afbreekt.
                    Bij een gewone foto heb ik al eens de reactie van ' hey leuk ' en als er iets is waar ik van denk mmm dat kan beter dan probeer ik eerst de goede punten op te noemen en geef daarna een hint van probeer het de volgende keer eens zus of zo, of, ik noem daarna enkele fouten op.
                    Volgens mij bereik je op deze manier veel meer zonder dat er zich iemand aangevallen voelt.
                    Deze BD-er spreekt een grote waarheid

                    Comment


                    • #55
                      @ Jaja : wanneer is 't jouw schoolfeest ? Misschien kunnen die van BD dan eens komen proeven van je Hasseltse jenever uit de Aldi
                      En misschien kunnen we dat digitaal vastleggen en dan posten op beoordeel mijn foto, dan kunnen we altijd zeggen dat we zat waren als er een slechte foto gepost werd.
                      Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

                      Comment


                      • #56
                        Hallo demark,

                        Zaterdag 5 juni 2004 schoolfeest ...
                        Allen welkom ... .
                        Enne van den Aldi?
                        Neen hoor, als Hasseltse "stedelijke" school kunnen we dat niet maken - puur en onversneden dus ...

                        Jaja

                        Originally posted by demark
                        @ Jaja : wanneer is 't jouw schoolfeest ? Misschien kunnen die van BD dan eens komen proeven van je Hasseltse jenever uit de Aldi
                        En misschien kunnen we dat digitaal vastleggen en dan posten op beoordeel mijn foto, dan kunnen we altijd zeggen dat we zat waren als er een slechte foto gepost werd.
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment

                        Working...
                        X