Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FotoSG bedrog?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: FotoSG bedrog?

    De site is inmiddels uit de lucht....afgezien van het bedrog dat hier in de laatste maanden heeft plaats gevonden blijf ik dit zo'n vreemd verhaal vinden...


    Eind 2009 bij fotosg wat advies opgevraagd, mede door goede recensies van onder andere hier. Ik was verbaasd over de uitgebreide en goede antwoorden die ik kreeg...een toonbeeld van klantvriendelijkheid, expertise en een uitgebreid maar goed samengesteld assortiment.

    Kort daarop een bestelling geplaatst...na een x-aantal mails over containers die maar niet binnen kwamen was ik het ergens zat, maar ben altijd erg vriendelijk en begripvol gebleven...dit door de goede ervaringen die ik her en der las...uiteindelijk aan de telefoon met een mevrouw doorgenomen dat ik het wachten toch wel beu was en benieuwd was wat er nu wel op voorraad was...besloten een andere set te nemen. Die dag het geld over gemaakt en 2 dagen later de set in huis...zonder de meegeleverde triggerset, maar ook die kwam enkel dagen later binnen.
    Heel het verhaal had me 8 maanden gekost bijna...niet mis, maar uiteindelijk toch geleverd...er was toen dus al van alles mis, maar het feit dat er uiteindelijk wel werd geleverd zegt dan natuurlijk ook iets...ze probeerden dus blijkbaar toch wat...
    Als je nu fotosg op google intikt trek je een beerput los waar je moedeloos van wordt...

    Heel vreemd als je het mij vraagt...hoe verander je van succesvol ondernemer in een oplichter Bij mij gaat het er niet in...past niet in mijn referentiekader...

    Maar goed dat de site nu uit de lucht is...scheelt weer een hoop gedupeerden
    Mijn objectieven zijn all round...

    Comment


    • #62
      Re: FotoSG bedrog?

      Hoe men een succes vol ondernemer veranderd in een oplichter ? Dit kan ik persoonlijk wel enigszins begrijpen.

      Als je een eigen zaak hebt en je kunt niet leveren en je blijft toch bestellingen aannemen en mensen betalen en je levert niet en je reageert niet op e-mail en niet op aangetekend schrijven. Een kleine groep heeft juridische hulp of een incasso bureau ingeschakeld en er zijn aardig wat gedupeerde die aangifte hebben gedaan bij de politie. En ook hier krijgt men geen reactie op. Dan kan ik heel goed begrijpen dat men zich opgelicht voelt.

      Comment


      • #63
        Re: FotoSG bedrog?

        Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
        Hoe men een succes vol ondernemer veranderd in een oplichter ? Dit kan ik persoonlijk wel enigszins begrijpen.

        Als je een eigen zaak hebt en je kunt niet leveren en je blijft toch bestellingen aannemen en mensen betalen en je levert niet en je reageert niet op e-mail en niet op aangetekend schrijven. Een kleine groep heeft juridische hulp of een incasso bureau ingeschakeld en er zijn aardig wat gedupeerde die aangifte hebben gedaan bij de politie. En ook hier krijgt men geen reactie op. Dan kan ik heel goed begrijpen dat men zich opgelicht voelt.
        Dat mensen zich opgelicht voelen snap ik wel....ze zijn het ook...

        Maar hoe kun je als ondernemer zo diep zinken...dat je van uiterst klantgericht...naar zoiets zakt
        Mijn objectieven zijn all round...

        Comment


        • #64
          Re: FotoSG bedrog?

          Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
          ...

          Maar hoe kun je als ondernemer zo diep zinken...dat je van uiterst klantgericht...naar zoiets zakt
          denk een verkeerde bedrijfsvoering!
          zie het verhaal Marco Borsato?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X