Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FotoSG bedrog?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: FotoSG bedrog?

    tis vervelend maar het is nou eenmaal zo en zal nog wel vaker gebeuren.
    wat het wel oplevert is; een aantal nieuwe leden.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #47
      Re: FotoSG bedrog?



      vrees dat niemand meer iets gaat ontvangen

      Comment


      • #48
        Re: FotoSG bedrog?

        Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
        http://www.nikon-club-nederland.nl/f...p?f=37&t=28995

        vrees dat niemand meer iets gaat ontvangen
        Graag verduidelijking. (Krijg de site niet open, en wordt een log-in gevraagd)
        https://waltertalboom.be-
        Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

        Comment


        • #49
          Re: FotoSG bedrog?

          Is het niet een idee om als gedupeerde samen te gaan werken. Ik zie op diverse fora topics voorbij komen over FotoSG. Op Eosdigitaal.nl lees ik bijvoorbeeld aantal reacties van aangifte, incasso bureaus inschakelen, rechtsbijstand etc etc

          Wellicht kan men een lijst op stellen van alle gedupeerde. Samen staat men sterker dan dat men alleen staat. Al ben ik bang dat er niet veel te halen valt, maar men kan wel voorkomen dat FotoSG meer slachtoffers maakt.

          Het is immers een slechte zaak dat men nog steeds kan bestellen via de site

          Comment


          • #50
            Re: FotoSG bedrog?

            Jammer om te horen. Voor mij was FotoSG jarenlang de webshop waar ik met veel plezier (en vertrouwen) mijn spullen kocht.
            www.pixation.be

            Comment


            • #51
              Re: FotoSG bedrog?

              De zaak is failliet maar de webshop blijft onwetende mensen nog gewoon geld afhandig maken.

              Comment


              • #52
                Re: FotoSG bedrog?

                Weet je zeker dat de zaak failliet is? Dan kun je je wenden tot de curator. Bij Winkels met een webshop gebeurd het nog al te vaak dat men vergeet/verzuimd om de webshop te sluiten.

                Comment


                • #53
                  Re: FotoSG bedrog?

                  Oorspronkelijk geplaatst door gothtim Bekijk bericht
                  Heb de importeur nog eens gecontacteerd en die ging nogmaals contact opnemen met FotoSG.
                  Ik heb zelf ook al tientallen keren geprobeerd hen te telefoneren vandaag, maar ik word elke keer opnieuw geconfronteerd met een bezettoon.
                  In Juni heb ik ook een bestelling geplaatst van Falcon Eye flitsen.
                  Ik heb de betaling doorgevoerd en tot op de dag van vandaag nog geen enkele spoor van mijn flitsen. Ik heb na 2 maanden gebeld en toen was het onderweg met de container uit Japan of China ik weet het niet meer. Ze hebben me toen, in september gegarandeerd dat het niet langer als een extra maand ging duren voor het aan kwam.
                  Sindsdien bel ik elke week maar krijg altijd die vervelende bezettoon.

                  Ik studeer fotografie en heb die dingen nu echt wel nodig! Ik heb al veel projecten voor bedrijven mis gelopen gewoon omdat ik die flitsen niet heb. En ik ga er ook geen andere kopen als deze al zijn besteld.

                  Ik heb al veel mails geschreven naar Foto SG maar krijg nooit een antwoord.
                  Kan iemand mij vertellen hoe ik de importeur kan bereiken? Want nu geraakt mijn geduld een beetje op! Ik was in een kwade bui bijna tot daar gereden maar uit Antwerpen is dat een beetje ver! Helaas..

                  Christophe
                  Canon EOS 7D + Canon 16-35mm L + Canon 55-200 + Canon 50 f1.8 + Tamron 90mm f2.8

                  Comment


                  • #54
                    Re: FotoSG bedrog?

                    Oorspronkelijk geplaatst door C man Bekijk bericht
                    .......... Ik was in een kwade bui bijna tot daar gereden maar uit Antwerpen is dat een beetje ver! Helaas..
                    je kan er wel naar toe rijden maar.....de tent is helemaal leeg daar hoor.
                    dus bespaar je de rit naar Harlingen.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #55
                      Re: FotoSG bedrog?

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      je kan er wel naar toe rijden maar.....de tent is helemaal leeg daar hoor.
                      dus bespaar je de rit naar Harlingen.
                      grt,bouk.
                      Wat is dan nog het laatste dat ik kan doen?
                      Aangetekend schrijven?

                      Grtz
                      Canon EOS 7D + Canon 16-35mm L + Canon 55-200 + Canon 50 f1.8 + Tamron 90mm f2.8

                      Comment


                      • #56
                        Re: FotoSG bedrog?

                        Oorspronkelijk geplaatst door C man Bekijk bericht

                        Ik heb al veel mails geschreven naar Foto SG maar krijg nooit een antwoord.
                        Kan iemand mij vertellen hoe ik de importeur kan bereiken? Want nu geraakt mijn geduld een beetje op! Ik was in een kwade bui bijna tot daar gereden maar uit Antwerpen is dat een beetje ver! Helaas..

                        Christophe
                        Volgens mij is Benèl de Falcon Eyes importeur in Nederland. Ik denk echter niet dat zij wat aan jouw probleem met FotoS kunnen doen...

                        Als de tent in Harlingen inmiddels leeg is ben ik er toch wel bang voor dat je geen geld of flitsers meer zult zien
                        www.indetailfotografie.nl

                        Comment


                        • #57
                          Re: FotoSG bedrog?

                          Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                          Volgens mij is Benèl de Falcon Eyes importeur in Nederland. Ik denk echter niet dat zij wat aan jouw probleem met FotoS kunnen doen...

                          Als de tent in Harlingen inmiddels leeg is ben ik er toch wel bang voor dat je geen geld of flitsers meer zult zien
                          klopt, maar het wrange van het verhaal is, dat, Meneer de eigenaar zelf niet failliet is en zijn andere zaken gewoon lekker door lopen.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #58
                            Re: FotoSG bedrog?

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            klopt, maar het wrange van het verhaal is, dat, Meneer de eigenaar zelf niet failliet is en zijn andere zaken gewoon lekker door lopen.
                            grt,bouk.
                            Misschien een domme vraag, maar waar baseer je dat op? En over welke bedrijven heb je het dan?
                            Prostudio.nl
                            Nu tot het eind van het jaar 10% korting op Linkstar flitssets!

                            Comment


                            • #59
                              Re: FotoSG bedrog?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Cvdijk Bekijk bericht
                              Misschien een domme vraag, maar waar baseer je dat op? En over welke bedrijven heb je het dan?
                              veel leesplezier:


                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • #60
                                Re: FotoSG bedrog?

                                Ja, die topics ken ik allemaal wel. Maar is daarom het topic niet gesloten? Vanwege de speculaties? De site van Fotosg is inmiddels uit de lucht. De andere bedrijven zijn ook al enige tijd uit de lucht..

                                Nou ja, gelukkig maar... Niet nog meer slachtoffers van die oplichters..

                                Het vervelende is dat wij ook vaak genoemd worden als zijnde tussenleverancier via FotoSG. Ja, dat zijn wij ooit wel geweest, maar nadat ik er zelf ook flink bij ingeschoten ben leveren we via andere kanalen. En dat gaat opeens wel goed!

                                Ik hoop echt van harte dat het allemaal goed komt. Voor al die slachtoffers... Maar ik vrees het ergste. Ik heb zelf incassobureaus in de hand genomen die niets kunnen doen. Ook ik ben mijn geld kwijt en heb alles uit eigen zak moeten betalen om mijn gedupeerde klanten toch te helpen. dubbelop dus, maar alles is nu wel rechtgetrokken en we zijn weer volop in business.

                                Grtz,
                                Cor
                                --------------------------------------

                                Prostudio.nl - tot het einde van het jaar 10% korting op Linkstar flitssets
                                Prostudio.nl
                                Nu tot het eind van het jaar 10% korting op Linkstar flitssets!

                                Comment

                                Working...
                                X