Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winnaars!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Voor de eerste keer dat ik aan een wedstrijd deelneem een gedeelde tweede plaats in de reeks, dit moet wel beginnersgeluk zijn.

Nu kom ik eens met een foto op het Web en staat mijn naam toch wel verkeerd geschreven zekers : Rud Janzegers --> Rudy Jansegers

Verder proficiat aan de winnaars alsook aan alle deelnemers, de keuze moet inderdaad heel moeilijk geweest zijn.

groetjes,
    Rudy
    Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

Comment

Originally posted by mila
      ps héél verdacht dat mijne beste foto plots een rood kruisje blijkt te zijn
      soms moet ge de mensen een beetje tegen zichzelf beschermen, mila...

Bedankt allemaal
      @Rud: foutje van mij: wordt rechtgezet als de server ophoudt met zijn kuren. Ik krijg momenteel niks geFTPd.
      Groeten
      Eddy

Comment

Originally posted by emacquoy
        Originally posted by mila
        ps héél verdacht dat mijne beste foto plots een rood kruisje blijkt te zijn
        soms moet ge de mensen een beetje tegen zichzelf beschermen, mila...

Bedankt allemaal
        @Rud: foutje van mij: wordt rechtgezet als de server ophoudt met zijn kuren. Ik krijg momenteel niks geFTPd.
        Groeten
        Eddy

dat wordt dan een 2e proces wegens eerroof
        weet er nog iemand ne quad te koop staan

Comment

Originally posted by Rud
          Voor de eerste keer dat ik aan een wedstrijd deelneem een gedeelde tweede plaats in de reeks, dit moet wel beginnersgeluk zijn.

Nu kom ik eens met een foto op het Web en staat mijn naam toch wel verkeerd geschreven zekers : Rud Janzegers --> Rudy Jansegers

Verder proficiat aan de winnaars alsook aan alle deelnemers, de keuze moet inderdaad heel moeilijk geweest zijn.

groetjes,
          Rudy
          De wetten van Murphy bestaan dus echt. Na een weekje sukkelen wegens het upgraden van de server zou alles nu in orde moeten zijn.
          Groeten
          Eddy

Comment

Working...
          X