Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een unieke kans voor fotograven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Een unieke kans voor fotograven

    Oorspronkelijk geplaatst door the_critici Bekijk bericht
    Gmail is veel handiger omwille van zijn smartphone application .
    Voor de rest ga ik niet verder in op jou nonsens.
    ik heb een domeinnaam (nog geen website) via one.com en bijhorende mailaccount die perfect werkt op iPhone en outlook voor €1.25/mnd

    Nikon stuff and more ...
    https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

    Comment


    • #17
      Re: Een unieke kans voor fotograven

      och, verspil hier toch geen energie meer aan
      TS heeft zijn moment van roem gehad ... ieder leeft in zijn wereldje hé ...
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #18
        Re: Een unieke kans voor fotograven

        Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
        Beste Manager,

        Kan u ons even toelichten hoe dat foto graven in zijn werk gaat? Iemand gaat een foto onder de grond stoppen en dan mag je met z'n allen komen graven?
        Of bedoel je personen die foto's maken? Dat zijn fotografen.
        Fotografen schrijf je zo, met een f.


        Vriendelijke groeten,

        Jeroen, een fotograaf
        Misschien bedoelde hij graven die ook fotograferen?
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

        Comment


        • #19
          Re: Een unieke kans voor fotograven

          OP 13 augustus 2010 voor 12u heeft ts een mail gekregen in plaats van enige moeite te doen om terug te reageren zit ts liever hier iets te posten, dus kan je ts niet serieus noemen.


          Beste the_critici als manager van een popartiest(is één woord) die niet eens te tijd neemt om op mails te reageren dan ben je goed bezig, en niet komen zeggen van "kan toch niet op die vele mails reageren" als je hier iets kan posten later op een dag dan heb je tijd om op mails te reageren die vroeger zijn verzonden.
          Never resist temptation or it could go away...
          Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

          Comment


          • #20
            Re: Een unieke kans voor fotograven

            Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
            OP 13 augustus 2010 voor 12u heeft ts een mail gekregen in plaats van enige moeite te doen om terug te reageren zit ts liever hier iets te posten, dus kan je ts niet serieus noemen.


            Beste the_critici als manager van een popartiest(is één woord) die niet eens te tijd neemt om op mails te reageren dan ben je goed bezig, en niet komen zeggen van "kan toch niet op die vele mails reageren" als je hier iets kan posten later op een dag dan heb je tijd om op mails te reageren die vroeger zijn verzonden.
            Maar hij zal dan ook zo véél reacties gehad hebben hé
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

            Comment


            • #21
              Re: Een unieke kans voor fotograven

              Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
              Beste Manager,

              Kan u ons even toelichten hoe dat foto graven in zijn werk gaat? Iemand gaat een foto onder de grond stoppen en dan mag je met z'n allen komen graven?
              Of bedoel je personen die foto's maken? Dat zijn fotografen.
              Fotografen schrijf je zo, met een f.


              Vriendelijke groeten,

              Jeroen, een fotograaf
              Haha, ik lig gewoon strijk !
              Canon-man. Concerten en natuur.
              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

              Comment


              • #22
                Re: Een unieke kans voor fotograven

                Was er ook benieuwd naar, dus ook een pm gestuurd met de vraag om meer informatie.
                Niks antwoord, dus ja wat mij betreft kan hij redelijk hard de pot op..
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment


                • #23
                  Re: Een unieke kans voor fotograven

                  Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                  [MOD]Topic is op aanvraag van de TS teruggeplaatst.[/MOD]

                  Prima actie
                  Zo kan iedereen vaststellen hoe en wat TS is.
                  Dankjewel mod.

                  Henri
                  lidnummer: BD0435BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Een unieke kans voor fotograven

                    Alle berichten zullen zo snel mogelijk beantwoord worden . Voor zover ik weet heb ik geen deadline gegeven dus ik begrijp niet waarover sommigen hier bezig zitten . Ik ben bloedserieus over deze opdracht en van zodra contact wordt gelegd zal je het zelf wel ondervinden. Aan de persoon die zei dat ik de pot op kan ... gelieve zo'n reacties achterwege te houden. Start een moppen-thread of iets in die aard maar verpest niet andermans discussies.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Een unieke kans voor fotograven

                      Oorspronkelijk geplaatst door the_critici Bekijk bericht
                      Start een moppen-thread of iets in die aard maar verpest niet andermans discussies.
                      ik vind deze thread anders wel een mop

                      Geen deadline gesteld nee maar nog niet het fatsoen om even een berichtje te sturen dat je een persoon zijn info hebt ontvangen??? Dat vind ik persoonlijk niet SERIEUS met iets bezig zijn.

                      Afin, ik maak er geen woorden meer aan vuil.
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

                      Comment


                      • #26
                        Re: Een unieke kans voor fotograven

                        Oorspronkelijk geplaatst door the_critici Bekijk bericht
                        Alle berichten zullen zo snel mogelijk beantwoord worden . Voor zover ik weet heb ik geen deadline gegeven dus ik begrijp niet waarover sommigen hier bezig zitten . Ik ben bloedserieus over deze opdracht en van zodra contact wordt gelegd zal je het zelf wel ondervinden. Aan de persoon die zei dat ik de pot op kan ... gelieve zo'n reacties achterwege te houden. Start een moppen-thread of iets in die aard maar verpest niet andermans discussies.
                        Dat was ik, je kan toch op zijn minst, uit elementaire beleefdheid, een berichtje terugsturen?

                        En ik wil geen moppenthread starten, ik was bloedserieus, probleem was dat er niks meer over te discussiëren was wegens geen of onvoldoende info.
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                        Comment


                        • #27
                          Re: Een unieke kans voor fotograven

                          [QUOTE=the_critici;2779985]Alle berichten zullen zo snel mogelijk beantwoord worden . Voor zover ik weet heb ik geen deadline gegeven dus ik begrijp niet waarover sommigen hier bezig zitten . Ik ben bloedserieus over deze opdracht en van zodra contact wordt gelegd zal je het zelf wel ondervinden.

                          Dit is niets commercieels
                          sic!!!!


                          Blijf erbij dat je actie geen vertrouwen biedt. Je bent er allicht op uit gratis werk te bekomen want je referenties zijn zeer ondermaats.


                          Henri
                          lidnummer: BD0435BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: Een unieke kans voor fotograven

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                            als je niet beters weet dan beginnen zeiken op typfouten, hou dan aub gewoon je mond

                            TS : hier zitten concertfotografen genoeg die je waarschijnlijk wel kunnen helpen maar misschien is het wel handig om in je openingspost te vermelden welke streek het hele gebeuren zich afspeelt?
                            Toch vind ik een goei grapke wel eens kunnen ....
                            grts Peter
                            BD1754BE / Body & glass

                            Comment


                            • #29
                              Re: Een unieke kans voor fotograven

                              Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
                              Ik denk dat ik deze "unieke kans voor fotograven" aan mij voorbij laat gaan.
                              Is ook niet goed voor je rug
                              grts Peter
                              BD1754BE / Body & glass

                              Comment


                              • #30
                                Re: Een unieke kans voor fotograven

                                Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                                ik vind deze thread anders wel een mop

                                Geen deadline gesteld nee maar nog niet het fatsoen om even een berichtje te sturen dat je een persoon zijn info hebt ontvangen??? Dat vind ik persoonlijk niet SERIEUS met iets bezig zijn.

                                Afin, ik maak er geen woorden meer aan vuil.
                                Jaaaa ---- ocharme diene artist (oeps artiest) ....
                                grts Peter
                                BD1754BE / Body & glass

                                Comment

                                Working...
                                X