Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beschikbaarheid van iPad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Beschikbaarheid van iPad

    Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
    De camerakit voor iPad was er vrijdag niet beschikbaar, en nog zou twee a drie weken duren...

    Vorige maandag (02/08) bestelde ik on-line via de applestore een iPad 64GB Wifi +3G (MC497NF/A - IPAD WI-FI + 3G 64GB-BNL) en de Apple IPAD Case (MC361ZM/A - IPAD CASE-ZML). Op de site staat hiervoor een verwachte leveringstijd van 7-10 werkdagen. Ik kreeg een bevestigingsmail met volgende gegevens: Verwachte verzenddatum: 16 Aug, 2010 Verwachte leverdatum: 18 Aug, 2010.

    Ook wilde ik graag de IPAD CAMERA CONNECTION KIT (MC531ZM/A) bestellen. Aangezien hier een leveringstermijn van 2-3 weken staat aangegeven op de site en ik de levering van mijn iPad hierdoor niet wilde laten vertragen (en tevens de verzending van deze kit gratis is), deed ik hiervoor een apparte bestelling.
    Maar raad eens ... Deze iPad camera connection kit zat vorige donderdag (08/08) reeds in de bus !!!

    Nu nog ongeveer een weekje wachten op mijn nieuw "speelgoed" om de connection kit te kunnen testen ....
    Last edited by akkerjan; 10 augustus 2010, 12:59.
    Jan Akkermans
    (BD1097BE)
    Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

    Comment


    • #17
      Re: Beschikbaarheid van iPad

      Deze middag heb ik de case via de apple webite besteld en zopas al een email ontvangen dat deze verstuurd is.

      Comment


      • #18
        Re: Beschikbaarheid van iPad

        Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
        Deze middag heb ik de case via de apple webite besteld en zopas al een email ontvangen dat deze verstuurd is.
        Bedankt voor de info, zal ook eens een poginsgke doen
        Groetjes, Beauke
        Mijn foto's

        Comment


        • #19
          Re: Beschikbaarheid van iPad

          iPad 32gig 3G besteld een week of 2 geleden bij een Apple dealer ... verwachte levertijd 3 weken.

          Contact opgenomen met Apple i.v.m. een online bestelling via de store (ook iPad) ... verwachte levertijd 3 weken.

          Waarschijnlijk zullen er her en der nog iPads op stock liggen, vooral de 699 & 799 versies. Ik heb nog wat geduld.

          Midden juli binnengewipt in de Apple store Louvre Parijs, géén stock ... verwachte levertijd daar: 2 weken.
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #20
            Re: Beschikbaarheid van iPad

            enkel de premium resellers worden regelmatig("wekelijks") voorzien van nieuwe Ipad's
            www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

            Comment


            • #21
              Re: Beschikbaarheid van iPad

              Oorspronkelijk geplaatst door stach Bekijk bericht
              enkel de premium resellers worden regelmatig("wekelijks") voorzien van nieuwe Ipad's
              Bij mij is het een premium reseller, waarschijnlijk is de wachtlijst bij hen lang ...
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #22
                Re: Beschikbaarheid van iPad

                Gisteren mijn iPad gaan ophalen bij S&S, bestelling geplaats op 23 juli en op 10 augustus in mijn bezit. Ben tevreden, heel goede weergave van de foto's
                Voor het tasje ben ik bij onze Chinese vrienden langs geweest, mooi volledig in leder voor $ 19 das een koopje.

                MVG, Jeff C.
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment


                • #23
                  Re: Beschikbaarheid van iPad

                  Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                  bestelling geplaats op 23 juli
                  Hier ook
                  Maar nog géén nieuws
                  www.fotofolio.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: Beschikbaarheid van iPad

                    Misschien kaap ik hiermee dit topic.

                    Voor de 3G bezitters, welk abo hebben jullie er bij genomen aan welke prijs?

                    Ik vind de prijzen in B sowieso zeer duur voor een beperkt volume, en voor een zeer beperkte actieradius.
                    Ik zit regelmatig in het buitenland in Europa.
                    Mijn droom is een iPad die ik dan 's avonds op de hotelkamer kan gebruiken voor mijn privé mails, en om wat te surfen, maar aan de huidige prijzen per MB in het buitenland is dat onbetaalbaar.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Beschikbaarheid van iPad

                      mobile vikings?

                      Comment


                      • #26
                        Re: Beschikbaarheid van iPad

                        Mobile Vikings: geen roaming. Dus totaal onbruikbaar in het buitenland...

                        Comment


                        • #27
                          Re: Beschikbaarheid van iPad

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Misschien kaap ik hiermee dit topic.

                          Voor de 3G bezitters, welk abo hebben jullie er bij genomen aan welke prijs?

                          Ik vind de prijzen in B sowieso zeer duur voor een beperkt volume, en voor een zeer beperkte actieradius.
                          Ik zit regelmatig in het buitenland in Europa.
                          Mijn droom is een iPad die ik dan 's avonds op de hotelkamer kan gebruiken voor mijn privé mails, en om wat te surfen, maar aan de huidige prijzen per MB in het buitenland is dat onbetaalbaar.

                          Omdat mijn mobiel gebruik eerder beperkt is heb ik mijn vroeger Belgacom mobile internet laten overzetten, naar een proximus mobile internet, ik heb dus 15 uur per maand, op gelijk welk moment, aan 15 euro. Is nog niet echt goedkoop, maar roken is ook duur en dat doe ik niet ! Is in ieder geval voor mij voldoende en dan heb ik toch de volledige iPad, alleen WIFI kopen is voor mij van start gaan met een onvolledig toestel.

                          MVG, Jeff c.
                          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                          Comment


                          • #28
                            Re: Beschikbaarheid van iPad

                            in de switch winkels is er meer dan voorraad genoeg.
                            Morgen wordt er een nieuwe levering gedaan.
                            De stock weergave op hun site is correct.
                            Daarnet langs geweest in gent.
                            Zie je oranje bolletje op hun site dan kan je best bellen en laten vastleggen.

                            Bij Lab9 (Aalst en...) wordt vandaag of morgen nieuwe levering gedaan
                            www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

                            Comment


                            • #29
                              Re: Beschikbaarheid van iPad

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                              Misschien kaap ik hiermee dit topic.

                              Voor de 3G bezitters, welk abo hebben jullie er bij genomen aan welke prijs?

                              Ik vind de prijzen in B sowieso zeer duur voor een beperkt volume, en voor een zeer beperkte actieradius.
                              Ik zit regelmatig in het buitenland in Europa.
                              Mijn droom is een iPad die ik dan 's avonds op de hotelkamer kan gebruiken voor mijn privé mails, en om wat te surfen, maar aan de huidige prijzen per MB in het buitenland is dat onbetaalbaar.
                              In het buitenland maak ik meestal gebruik van het netwerk van het hotel.ofwel is het betalend en laat ik he top de kamer zetten ofwel kan je gratis maar krijg je om de zoveel tijd een reclame boodschap.
                              3G heb ik op dat vlak nog maar zelden nodig gehad.
                              Voor nederland heb ik me daar een abo genomen. komt veel goedkoper uit
                              www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

                              Comment


                              • #30
                                Re: Beschikbaarheid van iPad

                                Deze middag zat de case, die ik maandag middag besteld heb, in de bus.
                                Pakje kwam van Duitsland. Nette service...

                                Comment

                                Working...
                                X