Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Maar ik wacht nog steeds op een datum voor een eerste uitstap!
Als we nog lang wachten, is ofwel het macro-seizoen voorbij, ofwel (als't zo blijft gieten) stroomt de Damvallei over
haast-u, haast-u, wij staan te wachten...
Hallo, op zoek naar een cursus fotografie in de regio Aalst - Gent, ben ik op deze post terecht gekomen. En eerlijk gezegd ben ik meer naar een vrijblijvende hobby club op zoek dan naar een theoretische cursus.
Even voorstellen. Ben man van 41 jaar uit omgeving Aalst, maar werk in het Gentse. Ik ben reeds 2 jaar passioneel actief met fotografie (voornamelijk macro, natuurfotografie, en in de winter productfotografie). Ik kan al iets, maar besef dat ik nog heel veel kan bijleren, maar dan liefst op een plezierige manier. Ik laat alvast mijn email adres na via een privé-berichtje, en hoop binnenkort samen met jullie op stap te gaan.
Groeten,
Geert
Last edited by Mongogamgee; 23 augustus 2010, 16:00.
Geert - A good photo is like a poem, tells a great story in a few lines
Maar ik wacht nog steeds op een datum voor een eerste uitstap!
Als we nog lang wachten, is ofwel het macro-seizoen voorbij, ofwel (als't zo blijft gieten) stroomt de Damvallei over
haast-u, haast-u, wij staan te wachten...
Alles wat met natuurfotografie te maken heeft spreekt de meeste mensen aan. Voor mij persoonlijk ook. Bedoeling is wel om verder te kijken dan natuur. Als er nu bijvoorbeeld bij de fotovrienden Gent een aantal mensen zijn die graag eens portret willen proberen dan kunnen we ooit wel eens iets organiseren. Alles hangt ervan af welke mensen zich aansluiten bij de club.
Als je wilt dat we je op de hoogte houden dan hebben we graag je email adres zodat we je onze nieuwsbrieven kunnen sturen.
Ik wil ook ik wil ook ik wil ook!
Ik ben 21 en woon in Ledeberg. Heb op mijn 15e mijn eerste DSLR gekocht, maar de laatste tijd gebruik ik heb bijna alleen nog maar op reis aangezien alleen erop uit trekken toch niet altijd even leuk is... Hopelijk komt daar dus snel verandering in!
Ik ben ook pas terug uit vakantie en had me voorgenomen om bij een fotoclub aan te sluiten. En net als jullie heb ik eigenlijk meer zin om samen foto's te gaan maken dan om alleen maar foto's te bespreken.
Misschien even voorstellen: ik ben 44 en woon in Oostakker. Ik ben vroeger met analoge reflekscamera's aan de slag geweest en nu, sinds een kleine 5 jaar met digitale SLR's. Ik heb in het begin alle mogelijke internetforums afgeschuimd om meer te leren over fotografie, belichting, compositie, ... en probeer dat nu allemaal in de praktijk om te zetten ... wat al wel eens dik kan tegenvallen ... of soms ook wel eens meevallen (ben zeker dat jullie het gevoel kennen).
Ik ben niet kieskeurig wat onderwerpen betreft maar ik heb tot nu toe vooral foto's gemaakt van dieren (mijn honden, de vogels, spinnen en libellen in mijn tuin), planten (maar daar breng ik niet veel van terecht), mijn famile (en die zijn het intussen grondig beu) en reisfotografie. Landschappen zeggen me persoonlijk minder, maar portretten staan op mijn lijstje om eens wat meer mee te doen.
Laat maar weten of er nog plaats is in de groep.
Peter
Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500
Aan Worak: Vanaf volgend weekend start de verandering
Aan SweetAsPepper : Forums, boeken, magazines zijn de theorie. De praktijk is nog heel wat anders. Oefenen, oefenen en nog eens oefenen en ideaal is om bij te leren van anderen in the field
Comment