Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD Fotoschool inschrijving

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    O jeetje
    nu zit ik in dezelfde groep als HV.
    Zal ik ver beneden het gemiddelde liggen

    Of is hans vogelzang HV niet?
    http://katrijn.fotopic.net
    Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

    Comment


    • #62
      hallo lieve Kat,

      Ik ben wel HV maar niet de HV van de bd hahaha, wat een raadsel.

      nee ik ben gewoon hans vogelzang de maffe hollander hier op de belgische site
      politie honden trainen en glamour fotografie

      Comment


      • #63
        Nee, dat zijn niet de zelfde.

        HV is Han Vogel (ook wel hollander maar toch een ander persoon)

        No worries, han heeft zich niet ingeschreven, daar hij zelf professioneel foto's maakt en de fotoschool is voor die personen nu juist niet voor bedoelt.

        Hehehe, hans je ben me net voor joh....

        (ps hans, heb jij nog foto's van Lesley? (mijn zwangere vrouwtje)

        Groeten
        Leo

        Comment


        • #64
          Hoi!

          Ge moogt mij ook op de lijst zetten!

          Dus dan doe ik mee met de foto-opdracht van maart?
          (reeks 5)

          grz!

          Brabo

          Comment


          • #65
            Als er nog plek ik zou ik ook graag mee willen doen.

            Comment


            • #66
              Je mag me er ook bijplaatsen als dat nog kan... groep 5 dan ook?

              groetjes
              Tine

              Comment


              • #67
                De eerste fotoschoolopdracht is zojuist beëindigd; ik heb het eindalbum met de inzendingen weer gepubliceerd. In dat album heb ik op de uitgebreidere evaluatie van Tim de Backer zelf mijn eigen antwoord geplaatst, aangezien dat goed op Tim's opmerkingen aansluit (zie aldaar -in Beoordeel mijn foto- voor een uitgebreidere uitwerking).

                Ik plaats echter ook een reply in dit topic omdat je nu na de uitwerking van de eerste opdracht kunt zien wat de fotoschool naar mijn mening inhoudt. En misschien is dat helemaal niet wat je ervan had verwacht toen je inschreef. Organisatorisch is het dan beter dat als je denkt niet echt gedisciplineerd de opdracht te gaan of kunnen volgen (niet om mij een plezier te doen, maar je zit met 9 anderen in zo'n groep), dan is het beter de inschrijving ongedaan te maken zodat anderen op de lijst kunnen doorschuiven en de groep gestroomlijnd de opdracht kan doorlopen.

                Misschien nog voor de duidelijkheid: De volgende opdracht wordt uiteraard niet alwéér een fruitschaal met kaars. Het is dus zinvol om als geinteresseerde ook de opdrachten te volgen (lees: uitvoeren ) van de groepen waarin je niet bent ingedeeld. Daarvoor worden de extra topics geopend in Beoordeel, zodat je als 'externe' deelnemer na de beoordelingen van de groep zelf zowel je eigen beoordelingen kunt geven (en daar met elkaar over discussieren) en ook je eigen uitvoeringen van de opdracht kunt laten beoordelen. Diegenen die echt geinteresseerd zijn in iets bij te leren, kan ik dus enkel aanraden gebruik te maken van die mogelijkheden (en je kunt trouwens nu alsnog je fruitschaal met kaars publiceren, als je die bv al wel hebt gemaakt, maar niet gepost)

                Voor eenieder die nog wil inschrijven of juist een inschrijving wil intrekken: Reply op deze topic en ik zal de lijst aanpassen (of een nieuwe lijst in Beoordeel plaatsen),

                Erik

                Comment


                • #68
                  Ik zou mijn kandidatuur voor de fotoschool willen intrekken, ik zou me er momenteel niet ten volle kunnen op concentreren en geef dan liever iemand anders de kans die dat wel kan.
                  Sorry.

                  Cypho
                  Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

                  Comment


                  • #69
                    Hallo Leo en Erik.
                    Indien mogelijk wil ik me opgeven voor de cursus bd fotoschool.

                    Groetjes Fred de postman.
                    Geduld is een schone zaak

                    Comment


                    • #70
                      Ik heb een maand getwijfeld of ik wel zou durven. Dus nu dan toch mijn vraag : kan ik ook nog meedoen ? Als de klas al vol zit zal ik wel wachten tot het volgende schooljaar. 'k heb ondertussen dan toch ook een poging gedaan met de eerste opdracht. En nie gemakkelijk zenne !

                      Comment


                      • #71
                        Mij mag je ook inschrijven

                        Dus Canakris


                        Cya
                        Nikon D90 + 16-85mm

                        Comment


                        • #72
                          Hi,

                          Precies een beetje laat :s
                          Als het nog mogelijk is zou ik me graag inschrijven voor de BD-fotoschool.

                          K.

                          Comment


                          • #73
                            Als het enigzins mogelijk is, zou ik me ook graag aanmelden voor de school-activiteiten.

                            I tought I was wrong, but I made a mistake...

                            Comment


                            • #74
                              En jullie hebben er weer eentje bij; Ikke

                              Maar ik ben bang dat ik in de groep kom die in 2007 aan de beurt is?

                              Comment


                              • #75
                                Jongens,

                                Ik zit in groep 4. Als ik het goed voorheb zal die goep in maart aan de beurt zijn.
                                Wegens omstandigheden heb ik echter in maart geen tijd, kan in omwisselen met iemand van groep 5 (April).

                                Hartelijk dank bij voorbaat en sorry voor de problemen.
                                Groetjes,
                                FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                                * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                                Comment

                                Working...
                                X