Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Besparingen !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Besparingen !

    Als je je opleidingscheques nog voor 1 augustus hebt aangevraagd, zul je die normaal uitbetaald krijgen...
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #17
      Re: Besparingen !

      Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
      Als je je opleidingscheques nog voor 1 augustus hebt aangevraagd, zul je die normaal uitbetaald krijgen...
      Ik vrees dat dit niet klopt!
      Je kan ze wel terugbetaald krijgen: zie onderstaand citaat uit de vdab-site

      "Ik heb al opleidingscheques besteld voor een opleiding die start na 01/08/2010. Nu blijkt dat die opleiding niet langer in aanmerking komt. Wat nu?
      In dat geval is een terugbetaling mogelijk. Als je al opleidingscheques hebt gekocht voor opleidingen die niet langer voldoen aan de gewijzigde voorwaarden, dan kan je deze terugbezorgen met een specifiek formulier. Na ontvangst zal de VDAB overgaan tot de terugbetaling."

      G

      Comment


      • #18
        Re: Besparingen !

        Oorspronkelijk geplaatst door giedo Bekijk bericht
        Ik vrees dat dit niet klopt!
        Je kan ze wel terugbetaald krijgen: zie onderstaand citaat uit de vdab-site

        "Ik heb al opleidingscheques besteld voor een opleiding die start na 01/08/2010. Nu blijkt dat die opleiding niet langer in aanmerking komt. Wat nu?
        In dat geval is een terugbetaling mogelijk. Als je al opleidingscheques hebt gekocht voor opleidingen die niet langer voldoen aan de gewijzigde voorwaarden, dan kan je deze terugbezorgen met een specifiek formulier. Na ontvangst zal de VDAB overgaan tot de terugbetaling."

        G
        Mja, we zullen zien, een of andere minister zou beslist hebben dat reeds bestelde opleidingscheques ok zijn. Whatever, ik had ze nog voor 1/8 besteld en heb het erop gewaagd. Zal wel zien.
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #19
          Re: Besparingen !

          Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
          Mja, we zullen zien, een of andere minister zou beslist hebben dat reeds bestelde opleidingscheques ok zijn. Whatever, ik had ze nog voor 1/8 besteld en heb het erop gewaagd. Zal wel zien.
          Mijn opleidingscheques zijn gearriveerd. Ik had ze eind juli besteld.
          Al doende leert men...

          Flickr

          Comment


          • #20
            Re: Besparingen !

            Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
            Ergens..misschien heel diep gelegen, staat er dat onderwijs gratis is voor iedereen...

            Of ben ik nu te diep aan het graven..??
            Basisonderwijs ja, en er is een maximumfactuur voor de ouders van 60€ per schooljaar voor extra's zoals bosklassen, zeeklassen, sneeuwklassen, schoolreizen etc..

            Comment


            • #21
              Re: Besparingen !

              Vandaag al een mail gekregen dat ik mijn opleidingcheques moet gaan terug halen op school (fotografie) wegens een wetswijziging. Moet de cheques dan terugsturen naar de VDAB waar ik mijn geld zal terug krijgen Dacht omdat ik reeds betaald had dat ik tussen de mazen van het net zou slippen maar neen hoor
              I love my D500

              Comment


              • #22
                Re: Besparingen !

                Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
                Vandaag al een mail gekregen dat ik mijn opleidingcheques moet gaan terug halen op school (fotografie) wegens een wetswijziging. Moet de cheques dan terugsturen naar de VDAB waar ik mijn geld zal terug krijgen Dacht omdat ik reeds betaald had dat ik tussen de mazen van het net zou slippen maar neen hoor
                Ach, daar kan het dus ook nog stroppen. Hmmz. We zullen zien.
                Al doende leert men...

                Flickr

                Comment

                Working...
                X