Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
    ja daar zeg je zoiets, moet het gaan geloven dat het zo is want de reakties spreken boekdelen hier....
    ma goed nu weet ik dat ook alweer he!
    Persoonlijk vind ik het lovenswaardig dat je dit wil organiseren hoor
    Maar probleem met die bekende fotografen is de prijs die ze vragen voor een WS.
    200 euro voor 1 dag is me persoonlijk wat teveel.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
      Persoonlijk vind ik het lovenswaardig dat je dit wil organiseren hoor
      Maar probleem met die bekende fotografen is de prijs die ze vragen voor een WS.
      200 euro voor 1 dag is me persoonlijk wat teveel.
      dat begrijp ik best hoor, en ieder maakt voor zich uit of er op het aanbod wordt ingegaan natuurlijk, zelf heb ik het er voor over , ma goed , das dan mijn mening....

op naar de volgende....
      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Als je er ene kan strikken die voor de vermelde 100-130 € een WS geeft en die daar niet aankomt met een 60MP Hasselblad maar met een deftige DSLR en een pak tips en trucs, ben ik kandidaat hoor. En kwaliteit gaat boven naam.

In elk geval tof dat je zo'n initiatieven neemt.
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
          Als je er ene kan strikken die voor de vermelde 100-130 € een WS geeft en die daar niet aankomt met een 60MP Hasselblad maar met een deftige DSLR en een pak tips en trucs, ben ik kandidaat hoor. En kwaliteit gaat boven naam.

In elk geval tof dat je zo'n initiatieven neemt.
          het maakt toch niet uit of iemand nu een 60 megapixel camera heeft of een eenvoudige dslr....?
          als we over hele grote afdrukken gaan praten word het wat anders natuurlijk...
          tijdens een workshop (zeker die ik organiseer) druk ik erop dat de deelnemers veel kans hebben zelf ook te shooten....en het gaat over de techniek he ...zelfs de locatie is van geen enkel belang voor mij, de techniek primeerd tijdens een workshop ...
          ik weet ook van verschillende deelnemers van eerdere workshops dat de resultaten (met dslr) van het wow gehalte zijn....
          dus we zullen wel zien he...komt wel goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kpas Bekijk bericht
            Om die mensen dan "Makelaar" te noemen...
            Uiteindelijk beslist iedereen voor zichzelf of een WS al dan niet interesant is.
            goed lezen:
            was een vraag en geen vaststelling!
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

het maakt toch niet uit of iemand nu een 60 megapixel camera heeft of een eenvoudige dslr....?
              ....en het gaat over de techniek he ...
              ik weet ook van verschillende deelnemers van eerdere workshops dat de resultaten (met dslr) van het wow gehalte zijn....
              dus we zullen wel zien he...komt wel goed
              Da's juist mijn punt. Een TTL DSLR of een middenformaat met matglas... (die H3Dii lijkt idd. wat te veel op een DSLR met zijn zoeker en zo).
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

Comment

awel even de vraag anders aanpakken....
                noemen jullie mij eens 3 topfotografen waarvoor jullie bereid zijn in de geldbeugel te tasten om er een uitgebreide workshop te volgen....
                Eender dewelke...

ben benieuwd....

Comment

De workshop met Henk leek me anders wel een goed idee....ik ben een beetje laat zeker?
                  Zolang de prijs rond de 100-150 euro ligt + het een ganse dag is.
                  PM me maar moest er toch een kans zijn dat het doorgaat, ik ken nog een paar personen (3-4) die willen langskomen

Comment

awel even de vraag anders aanpakken....
                    noemen jullie mij eens 3 topfotografen waarvoor jullie bereid zijn in de geldbeugel te tasten om er een uitgebreide workshop te volgen....
                    Eender dewelke...

ben benieuwd....

Joe McNally,
                    Joe McNally,
                    Joe McNally ...

Vandaag in Londen een workshop van hem (Kelby Tour) maar ik kan er jammer genoeg niet bijzijn.
                    www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vulture Bekijk bericht
                      De workshop met Henk leek me anders wel een goed idee....ik ben een beetje laat zeker?
                      Zolang de prijs rond de 100-150 euro ligt + het een ganse dag is.
                      PM me maar moest er toch een kans zijn dat het doorgaat, ik ken nog een paar personen (3-4) die willen langskomen
                      bij voldoende interesse gaat de workshop gewoon door

prijs 140 euro
                      duur : ganse dag
                      inbegrepen: model, en volledige catering (broodjes buffet, koffie thee en frisdrank)

ik wacht af...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                        Joe McNally,
                        Joe McNally,
                        Joe McNally ...

Vandaag in Londen een workshop van hem (Kelby Tour) maar ik kan er jammer genoeg niet bijzijn.
                        idd goede naam maar.....de meeste vallen hier bijna dood als je over 100 of 200 euro spreekt.....dus das ni te doen...
                        geld is hier de belangrijkste factor, niet de kwaliteit helaas...

zulke mensen komen niet efkes voor een paar centen naar hier he,

Comment

oja, mocht er toch interesse zijn, de workshop zou doorgaan in de loft-studio van Henk in Berchem (antwerpen)

Comment

Bon, schrijf mij dus al maar op.
                            Ik hoor ook nog eens verder. Is er een bepaalde datum waarop je moet doorgeven of het doorgaat of niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                              Joe McNally,
                              Joe McNally,
                              Joe McNally ...

hmm wa zou da ons kosten???

ik heb er nog wel een hoor, maaar euhm haalbaar zal iets anders zijn.
                              chase jarvis
                              zalig om bezig te zien en te horen (zijn blog bevat tal van video's en soms zeer nuttige tips en truukjes)

mss heel mss, maar 't is dan eerder sportfotografie; Tim de waele

op't forum zitten er ook een hoop goeie fotografen die een aantal mensen wel 't een en 't ander kunnen bijbrengen
                              Last edited by david_ve; 23 juli 2010, 10:06.
                              nikon stuff

Comment

Kheb nog 2 personen gevonden die interesse hebben.
                                Maar het zou voor hen makkelijk zijn moesten ze weten op welke dag het doorgaat (liefst weekend) zodat ze het kunnen inplannen

Comment

Working...
                                X