Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

    datum laat ik heel snel weten, zal proberen een en ander te regelen in een weekend...
    http://www.jvs-photography.be/

    Comment


    • #47
      Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

      Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      hmm wa zou da ons kosten???

      ik heb er nog wel een hoor, maaar euhm haalbaar zal iets anders zijn.
      chase jarvis
      zalig om bezig te zien en te horen (zijn blog bevat tal van video's en soms zeer nuttige tips en truukjes)

      mss heel mss, maar 't is dan eerder sportfotografie; Tim de waele

      op't forum zitten er ook een hoop goeie fotografen die een aantal mensen wel 't een en 't ander kunnen bijbrengen
      haalbaar, tja alles is haalbaar he, elke fotograaf van dat kaliber is bereid tot hier te komen hoor maar ....er moeten dan wel centen op tafel komen, en de overgrote meerderheid investeerd hier wel in peperduur materiaal maar een paar centen voor ne workshop kunnen er niet af....vreemde denkwijze ma goed....
      der zijn hier zelfs topics over workshops van 26 euro waar men nog aan twijfelt.....(over de kwaliteit zwijgen we dan nog he)

      alst aan mij lag he , dan stelde ik een groepje ernstige fotografen samen van 10 - 15 man en haalde we die topfotografen naar hier , en deelden we de kosten....simpel toch...
      een paar heel goede workshops volgen en dan samen dingen gaan uitproberen....kennis en kunde zullen de hoogte in schieten zeker weten!

      ik vrees alleen dat zoals ik al eerder zei dat dit via bd een hopeloze zaak is, spijtig genoeg....

      BTW, heeft iemand het gsm nummer van Joe McNally ?
      http://www.jvs-photography.be/

      Comment


      • #48
        Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

        Langst deze kant is er ook interesse, maar toch liefst ergens in het weekend (en dat ik goed van tevoren weet wanneer want mijn agenda vult zich maar al te snel)!
        Follow me on neonpxl.com

        Comment


        • #49
          Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

          ik zal in de beginpost een lijstje aanmaken van de deelnemers want blijkt nu toch los te komen...
          graag had ik van de deelnemers ook even een email gehad zodat ik ze op de hoogte kan houden via mailing van die workshop (praktische dingen)
          http://www.jvs-photography.be/

          Comment


          • #50
            Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

            Done, check PM

            Comment


            • #51
              Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

              Oorspronkelijk geplaatst door Matsuda XIII Bekijk bericht
              Langst deze kant is er ook interesse, maar toch liefst ergens in het weekend (en dat ik goed van tevoren weet wanneer want mijn agenda vult zich maar al te snel)!
              stuur me even een email als je wil (met vermelding van je nicknaam hier) dan houd ik je op de hoogte
              ik kan geen pm naar jou versturen ....de workshop zal eind september begin oktober doorgaan in een weekend
              zet ik mee op de deelnemerslijst in de beginpost?

              grtz
              Johnny
              http://www.jvs-photography.be/

              Comment


              • #52
                Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                voorlopig past het hier financieel niet om een ws te volgen.
                in de toekomst zal dit er zeker wel eens van komen!

                met lezen en foto's posten kan veel leren maar een ws met een goede fotograaf en praktijk en goede tips doet stukken meer.
                nikon stuff

                Comment


                • #53
                  Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                  Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                  voorlopig past het hier financieel niet om een ws te volgen.
                  in de toekomst zal dit er zeker wel eens van komen!

                  met lezen en foto's posten kan veel leren maar een ws met een goede fotograaf en praktijk en goede tips doet stukken meer.
                  er komen er vast nog wel enkele hoor
                  http://www.jvs-photography.be/

                  Comment


                  • #54
                    Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                    er zit toch een beetje een negatieve ondertoon in dit topic over deze fotograaf maar....heb even zo een en ander opgezocht en dit rijmt niet met wat ik hier zoal lees....

                    als ik een paar van zijn referenties even doorneem....
                    Henk fotografeerde in opdracht van Caroline , Prinses van Monaco de dansers van "les Ballets de Monte-Carlo"
                    deze opnames zijn trouwens in Monaco tentoongesteld en uitgegeven in een kunstboek...
                    verder denk ik aan de kalenders "sports meet art" met oa Tom Boonen ...
                    de kalenders voor Anderlecht, club Brugge, Beerschot

                    zijn modellen zijn ook niet mis, Brigitta Callens, Veronique Decock, Annemie Gevers....


                    In samenwerking met Peter Lindbergh 2 keer de bekende Pirelli kalender...oa met Linda Evangelista....



                    Werkt verder hij ook voor Armani en natuurlijk voor Playboy...


                    nu mag iedereen zeggen wat hij wil he maar....wie doet het hem na??
                    als ik dit kleine gedeelte van zijn referentie's even bekijk kan ik moeilijk aannemen dat zijn succes enkel een ons kent ons kwestie is, voor een deel zal dit wel zo zijn ...
                    maar in die kringen zal er ook kwaliteit geleverd moeten worden hoe je het ook keert of draait....
                    zijn fotografie word in ieder geval gesmaakt das wel duidelijk!

                    wilde dit toch even hier neerzetten....
                    http://www.jvs-photography.be/

                    Comment


                    • #55
                      Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                      Voor de fans van HVC:

                      Het A3 fotoboek "Le Matin" met hopen glamourfoto's van HVC staat te koop in "Het Profijtelijk Boeksken" in Antwerpen aan 12 .50 euro. Zo lang de voorraad strekt.

                      Ik heb het mijne al. :-)

                      Dpaul
                      DPaul - A.FIAP
                      D810, nikkors and other stuff

                      Comment


                      • #56
                        Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                        Ach ja, er zijn altijd voor- en tegenstanders van bepaalde personen, onderwerpen enz... .

                        Wie interesse heeft geeft zich op, punt.

                        Comment


                        • #57
                          Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                          Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                          er zit toch een beetje een negatieve ondertoon in dit topic over deze fotograaf maar....heb even zo een en ander opgezocht en dit rijmt niet met wat ik hier zoal lees....

                          als ik een paar van zijn referenties even doorneem....
                          Henk fotografeerde in opdracht van Caroline , Prinses van Monaco de dansers van "les Ballets de Monte-Carlo"
                          deze opnames zijn trouwens in Monaco tentoongesteld en uitgegeven in een kunstboek...
                          verder denk ik aan de kalenders "sports meet art" met oa Tom Boonen ...
                          de kalenders voor Anderlecht, club Brugge, Beerschot

                          zijn modellen zijn ook niet mis, Brigitta Callens, Veronique Decock, Annemie Gevers....


                          In samenwerking met Peter Lindbergh 2 keer de bekende Pirelli kalender...oa met Linda Evangelista....



                          Werkt verder hij ook voor Armani en natuurlijk voor Playboy...


                          nu mag iedereen zeggen wat hij wil he maar....wie doet het hem na??
                          als ik dit kleine gedeelte van zijn referentie's even bekijk kan ik moeilijk aannemen dat zijn succes enkel een ons kent ons kwestie is, voor een deel zal dit wel zo zijn ...
                          maar in die kringen zal er ook kwaliteit geleverd moeten worden hoe je het ook keert of draait....
                          zijn fotografie word in ieder geval gesmaakt das wel duidelijk!

                          wilde dit toch even hier neerzetten....
                          niemand doet hem a (gelukkig) maar frank de mulder, Roger Dijckmans, Marc Drofmans,...bvb

                          Comment


                          • #58
                            Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                            Henk is een mediageil wezen, daarom is zijn bekendheid groot, zijn werk vind ik persoonlijk niet echt van niveau. Om het in Vlaanderen te houden vind ik zeer goede fotografen .

                            Voor modellen

                            - Marc Lagrange
                            - Roger Dyckmans

                            Voor achitectuur heb ik is iets mogen bijwonen van Toon Grobet, en dat was ook zeer leerzaam.

                            - Strobist workshops: denk ik dat Michel Engelen heel mooi werk neerzet.
                            - Pers en reis : Carl de Keyser is touwens een zeer goede verteller

                            Tot daar mijn tips.

                            MVG, Jeff C.
                            Last edited by Digipics357; 28 juli 2010, 06:19.
                            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                            Comment


                            • #59
                              Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                              Nog nieuws ivm een datum ofzo?

                              Comment


                              • #60
                                Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                                jvs ,
                                Je vroeg drie namen , wel wat me verbaastde was dat geen enkele bd ' er zichzelf aanbood , terwijl er hier toch leden zijn die dit met succes zelf geven .
                                dus mijn drie : fotofolio , fotodan , frankD (staat op 1 zulle) mariussuiker wat studio betreft om ook mad Max niet vergeten
                                wat techniek betreft ( theorie ) Vanhaver . ( van horen zeggen ) bert H.
                                om het simpel te houden Michiels en claus filip .

                                Comment

                                Working...
                                X