Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

    Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
    Met alle respect voor H en zijn werk en waar hij geraakt is ermee ... aan de hand van dit filmpje kan je een idee krijgen hoe een workshop met H er uit ziet.
    Een workshop van 4 uur ... en die kost 250 Euro

    Herinneren jullie de discussie van de workshop met FrankD nog ... de wereld verging bijna omdat hij 200 euro dag dag durfde vragen

    Sorry, heb geen intresse in een workshop van Henk ... zal eerst wel even afwachten hoe die met FrankD afloopt

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #17
      Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

      Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
      Een workshop van 4 uur ... en die kost 250 Euro

      Herinneren jullie de discussie van de workshop met FrankD nog ... de wereld verging bijna omdat hij 200 euro dag dag durfde vragen

      Sorry, heb geen intresse in een workshop van Henk ... zal eerst wel even afwachten hoe die met FrankD afloopt

      Mark
      oei waar haal je dat nu weer vandaan....
      hetgeen op zijn site staat is wat anders dan ik hier heb bedongen hoor....
      de workshop is een hele dag al voor te beginnen en wel aan een andere prijs dan dat jij hier aanhaalt.....
      ik heb een vaste prijs gekregen voor een hele dag ....en hangd van het aantal deelnemers af natuurlijk wat er moet betaald worden maar is in ieder geval een heel pak minder dan 250 euro....
      http://www.jvs-photography.be/

      Comment


      • #18
        Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

        Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
        oei waar haal je dat nu weer vandaan....
        hetgeen op zijn site staat is wat anders dan ik hier heb bedongen hoor....
        de workshop is een hele dag al voor te beginnen en wel aan een andere prijs dan dat jij hier aanhaalt.....
        ik heb een vaste prijs gekregen voor een hele dag ....en hangd van het aantal deelnemers af natuurlijk wat er moet betaald worden maar is in ieder geval een heel pak minder dan 250 euro....
        Is het dan misschien geen goed idee om een indicatie van prijs te geven ... kan helpen hé.

        Nu in elk geval kan ik niet op 17 oktober want dan is het BD Live 2010, sorry.

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #19
          Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

          Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
          Is het dan misschien geen goed idee om een indicatie van prijs te geven ... kan helpen hé.

          Nu in elk geval kan ik niet op 17 oktober want dan is het BD Live 2010, sorry.

          Mark
          er is helemaal geen sprake van 17 oktober hoor, datum is er nog niet, maar "ergens" in oktober leek me een goed idee.....
          de prijs zal liggen in grote van 100 tot 130 euro zoiets....

          maar ik vrees dat de workshop niet zal doorgaan gezien de reakties die mij erg negatief klinken t.o.v Henk.....
          misschien valt zijn fotografie niet in de smaak, ik weet het niet, maar zelf leer ik graag van verschillende bronnen om het beste uit elke workshop te combineren....
          zodoende zoek ik fotografen die al een en ander bewezen hebben en suc6 hebben , .....

          trouwens op 17 oktober kan ik ook niet , dan moet ik dringend weg naar....bd live

          heb gisteren nog een erg boeiende 1 op 1 workshop gevolgd photoshop, een flink pak kennis opgedaan .....
          Last edited by jvs; 21 juli 2010, 11:49.
          http://www.jvs-photography.be/

          Comment


          • #20
            Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

            Heb deze 'fashion fotograaf' net op Ketnet bezig gezien voor een fotoshoot van Junior Eurosong (of zoiets, stond op terwijl ik aan het werken ben) ... en ik was helemaal niet onder de indruk van zijn materiaal moet ik toegeven

            Ik heb al jaren met grote ogen naar FrankD zijn werk gekeken, maar dat van Henk vind ik een stuk minder, sorry ... denk niet dat ik naar een workshop van hem zou gaan om heel eerlijk te zijn

            Als je nu een workshop met Tim Wallace van Ambient Life kan opzetten ben ik de eerste die meedoet ... zo heeft iedereen zijn 'idool' wel zeker ?

            Mark
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

            Comment


            • #21
              Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

              ja oke , Frank is idd nog een andere klasse natuurlijk, dat weet en zie ik zelf ook...
              Mijn bedoeling is idd om wat verschillende workshops te organiseren , op die manier kan de prijs soms wat gedrukt worden ...
              Ik ben van mening om je fotografie op een hoger niveau te brengen het interessant is om bij verschillende fotografen workshops te volgen, welliswaar bij mensen die toch naam hebben in het wereldje ....
              wie dat dan is maakt mij eigenlijk niet zo uit....

              en wat materiaal betreft denk ik zelf dat dat van ondergeschikt belang is , kennis en kunde is veel belangrijker ...
              ik weet heel zeker dat ik met een topcamera niet in staat ben even indrukwekkende plaatjes te maken dan bijvoorbeeld een doorhof met een instapmodelletje.....
              het materiaal op zich interesseert me eigenlijk ook ni zo erg eigenlijk eerder de kennis wekt mijn interesse...en die wil ik grondig onder de knie krijgen , want ben zelf nog lang ni tevreden met de plaatjes die ik schiet....der is nog werk aan de winkel!

              In de praktijk leer je dingen het best, op forums krijg je ook heel vaak verkeerde info.

              de prijzen van workshops vind ik zijn geld meer dan waard , want een topcamera met lensje van pakweg 5000 euro en ni fatsoenlijk kunnen fotograferen is ook niks he, geef mij maar dan mijn basis toestelletje mijn d300 en ik zal den overschot wel steken in het leerproces denk dat ik daar veel verder mee kom ....

              als voorbeeldje : lensje 24-70 nikon ongeveer 1500 euro komt overeen met een 10 tal degelijke workshops .....

              de fotografen die je vernoemt ken ik niet maar ga zeker er eens naar op zoek...

              wie weet....
              http://www.jvs-photography.be/

              Comment


              • #22
                Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                en wat materiaal betreft denk ik zelf dat dat van ondergeschikt belang is , kennis en kunde is veel belangrijker ...
                Als ik z'n foto's zie (henk), dan heb ik niet de indruk dat hij veel kennis of kunde heeft...
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                Comment


                • #23
                  Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                  Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                  Als ik z'n foto's zie (henk), dan heb ik niet de indruk dat hij veel kennis of kunde heeft...
                  kweet het niet natuurlijk he, maar vond precies algemeen dat dat toch wel meeviel eigelijk....er is beter hoor , akkoord , maar "slecht" zou ik zijn fotografie toch nu precies ook ni willen noemen en wat meer is....zijn fotografie word precies toch wel gesmaakt he , hij slaagd er toch in een en ander te publiceren, mocht het allemaal zo schandalig slecht zijn denk ik ni dat oa Pmagazine nog verder met hem in zee wil...of zie ik dat nu weer verkeerd?

                  maar oke, ik merk dat Henk hier niet in de smaak valt, gaat de zaak gewoon niet door he, ander en beter zullen we maar zeggen....

                  heb het werk van mark de roo ook eens bekeken en maakt prachtige dingen daar ni van maar die man pakt daar met een hoop materiaal uit dat het ni schoon meer is, ik zoek eigenlijk meer een goede fotograaf die met eenvoudige voor iedereen bereikbaar materiaal werkt...
                  maar ik geef toe , het werk van die Mark de Roo is wel kwijlen
                  Last edited by jvs; 21 juli 2010, 20:49.
                  http://www.jvs-photography.be/

                  Comment


                  • #24
                    Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                    Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                    mocht het allemaal zo schandalig slecht zijn denk ik ni dat oa Pmagazine nog verder met hem in zee wil...of zie ik dat nu weer verkeerd?
                    Je ziet dat verkeerd, meer wil ik er ook niet meer over kwijt ...

                    Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                    heb het werk van mark de roo ook eens bekeken en maakt prachtige dingen daar ni van maar die man pakt daar met een hoop materiaal uit dat het ni schoon meer is, ik zoek eigenlijk meer een goede fotograaf die met eenvoudige voor iedereen bereikbaar materiaal werkt...
                    maar ik geef toe , het werk van die Mark de Roo is wel kwijlen
                    Mark kent zijn stiel, is sympathiek en kan naast de meest technisch - complexe technieken ook gerust met basic materiaal aan de slag!

                    Ik heb laatst een workshop gegeven bij John Geven Studios, waar Mark de Roo zijn filmpjes en beelden gemaakt zijn, en ik kan best begrijpen dat de studio + materiaal wat imposant overkomen
                    www.fotofolio.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                      Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                      kweet het niet natuurlijk he, maar vond precies algemeen dat dat toch wel meeviel eigelijk....er is beter hoor , akkoord , maar "slecht" zou ik zijn fotografie toch nu precies ook ni willen noemen
                      kijk eens naar de showbizzkalender.... je kan bezwaarlijk zeggen dat dit meevalt? bijna alle foto's uitgebrand (zeker 2009) of onderbelicht... 't is niet voldoende om een bekend model voor je lens te krijgen om een mooie foto te maken...
                      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                      Comment


                      • #26
                        Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                        die "showbizzkalender" heb ik nooit gezien , kan er dus geen oordeel over vormen....
                        de link laat enkele fotokes zien op postzegelformaat , ook daar durf ik geen oordeel vormen (al ziet het er idd wel overbelicht uit allemaal) om iets te kunnen zeggen zou ik die kalender wel eens willen zien eigenlijk...

                        wel vreemd allemaal he, die man is gekend en bekend door zijn fotografie, is drukbezet , fotografeerd toch voor bekende bladen, krijgt de mooiste dames voor zijn lens en toch.....trekt zijn fotografie op niks.....?
                        http://www.jvs-photography.be/

                        Comment


                        • #27
                          Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                          Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                          dwel vreemd allemaal he, die man is gekend en bekend door zijn fotografie, is drukbezet , fotografeerd toch voor bekende bladen, krijgt de mooiste dames voor zijn lens en toch.....trekt zijn fotografie op niks.....?
                          Denk eerder dat het een 'ons kent ons' systeem is hoor

                          Mark
                          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                          Comment


                          • #28
                            Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                            Toch ben ik blij dat er mensen op dit forum actief zijn die WS willen organiseren.

                            Ik denk dat er heel wat tijd kruipt in het maken van afspraken met de fotograaf, locatie etc....

                            Om die mensen dan "Makelaar" te noemen...
                            Uiteindelijk beslist iedereen voor zichzelf of een WS al dan niet interesant is.

                            Je bent als forumlid toch ook niet verplicht om via de rubriek "te Koop" je materiaal aan te kopen?

                            Wat betreft Henk, geen interesse. (Al zijn mijn modellen meestal naakt )
                            I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

                            Comment


                            • #29
                              Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                              Denk eerder dat het een 'ons kent ons' systeem is hoor

                              Mark
                              ja daar zeg je zoiets, moet het gaan geloven dat het zo is want de reakties spreken boekdelen hier....
                              ma goed nu weet ik dat ook alweer he!
                              http://www.jvs-photography.be/

                              Comment


                              • #30
                                Re: interesse peilin workshop Henk van Cauwenbergh

                                Oorspronkelijk geplaatst door kpas Bekijk bericht
                                Toch ben ik blij dat er mensen op dit forum actief zijn die WS willen organiseren.

                                Ik denk dat er heel wat tijd kruipt in het maken van afspraken met de fotograaf, locatie etc....

                                Om die mensen dan "Makelaar" te noemen...
                                Uiteindelijk beslist iedereen voor zichzelf of een WS al dan niet interesant is.

                                Je bent als forumlid toch ook niet verplicht om via de rubriek "te Koop" je materiaal aan te kopen?

                                Wat betreft Henk, geen interesse. (Al zijn mijn modellen meestal naakt )
                                daar zeg je zoiets Kurt, er gaat idd heel wat tijd en energie zitten in het organiseren van een en ander hoor,
                                er zijn altijd mensen die negatieve kritiek uiten , wat je ook doet ....maar daar lig ik echt niet van wakker ....
                                ach , ieder is vrij te doen en te laten wat hij wil he, maar ikzelf wil mijn fotografie enkele treden hoger(lees:veel hoger) op de ladder brengen en heb gekozen dit via allerlei workshops te doen , gaat snel en is direkt op het doel af, en dat moet ik hebben!
                                http://www.jvs-photography.be/

                                Comment

                                Working...
                                X