Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nederlands

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    New topic = Nieuw onderwerp

    Reply to topic : Reageer op onderwerp

    Subscribe to topic : Abonneer je op onderwerp ( dan krijg je een email als er op het onderwerp gereageerd is )

    Send Topic to a friend : Stuur dit onderwerp naar een vriend toe.

    Printer Friendly : Printer vriendelijke versie van de pagina



    For the others :correct me if i´m wrong .... ( voor de anderen , corrigeer me als ik het fout heb )
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #17
      ok bedank nu weet ik het tenminste
      sloefke
      gr, eb

      Comment


      • #18
        Originally posted by sloefke
        ok bedank nu weet ik het tenminste
        sloefke
        Geen dank , graag gedaan , als je nog iets wilt weten , schroom je niet , vraag het me of stuur me maar een mailtje
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment


        • #19
          nu ge daar toch zijt een vraagje ?
          ik heb een sony 707 .
          Wanneer digitaal zoom gebruiken en wanneer niet
          gr, eb

          Comment


          • #20
            Originally posted by sloefke
            nu ge daar toch zijt een vraagje ?
            ik heb een sony 707 .
            Wanneer digitaal zoom gebruiken en wanneer niet
            Ik gebruik zelden de digitale zoomfunctie. Alleen als ik iets in beeld wil brengen wat te ver weg is , en ik kan er niet dichterbij komen , dan gebruik ik de digitale zoom. Dus in uiterste nood Hou er echter rekening mee , dat digitale zoom lijdt tot (enig) kwaliteitsverlies van de foto
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

            Comment


            • #21
              bedankt
              sloefke
              gr, eb

              Comment


              • #22
                't is wel een beetje off topic, maar ik heb ook een vraagje over die digitale zoom.
                kun je dan niet beter op je PC uitvergroten (inzomen lijkt zo'n raar woord )
                of is er toch nog een verschil tussen digitale zoom op je camera of bijvoorbeeld Photoshop?
                Canon Powershot A70.

                Comment


                • #23
                  eu?ik dacht toch dat zomen het object korter bij trekken of verder weg plaatsen is,al naargelang wat ge op de foto wilt hebben.
                  Of dat iets te maken heeft met het vergroten heeft op de pc weet ik niet .Misschien zijn er wel leden die dat kunnen uitleggen die al meer ervaring hebben met digitale fotografie dan weet ik dat ook.Het eninige wat ik kan is mijn fotos op cd zetten.Ik heb ook al geprobeerd fotos op het forum van -beoordeel mijn foto-te plaatsen maar dat is me nog steeds niet gelukt .
                  groetjes
                  sloefke
                  gr, eb

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by wiseguy
                    ...vraagje over die digitale zoom.
                    kun je dan niet beter op je PC uitvergroten (inzomen lijkt zo'n raar woord )
                    of is er toch nog een verschil tussen digitale zoom op je camera of bijvoorbeeld Photoshop?
                    Het nut van de digitale zoom is vroeger reeds ter sprake geweest en de algemene conclusie was dat een digitale zoom absoluut geen nut heeft. Al wat ge met de digitale zoom kan doen gaat ook met de computer. Hoe meer digitale zoom, hoe minder resolutie. Enkel de optische zoom is belangrijk.
                    Groeten van lucalfred.

                    Comment


                    • #25
                      die digitale zoom heb ik al afgezet en nu zal ik hem ook niet meer opzetten.Heb me bij de aankoop laten verleiden door die digitale zoom(10x)
                      Ook bedankt voor het reageren lucalfred
                      gr.sloefke
                      gr, eb

                      Comment


                      • #26
                        die digitale zoom heb ik al afgezet en nu zal ik hem ook niet meer opzetten.Heb me bij de aankoop laten verleiden door die digitale zoom(10x)
                        Ook bedankt voor het reageren lucalfred
                        gr.sloefke
                        gr, eb

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by wiseguy
                          't is wel een beetje off topic, maar ik heb ook een vraagje over die digitale zoom.
                          kun je dan niet beter op je PC uitvergroten (inzomen lijkt zo'n raar woord )
                          of is er toch nog een verschil tussen digitale zoom op je camera of bijvoorbeeld Photoshop?
                          http://www.micro-tools.com/pdf/Canon/

                          Comment

                          Working...
                          X