Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotovriendjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: fotovriendjes

    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
    Wie zegt dat wat je op deze manier mee krijgt niet erger is dan wat je eventueel ontmoet?
    Heb ik ook al aan gedacht hoor!
    Ik blijf daarom voorzichtig.....

    Comment


    • #17
      Re: fotovriendjes

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      het zelfde voor als je eens hier in de buurt komt.
      grt,bouk.
      Geldt dat aanbod voor iedereen?

      Comment


      • #18
        Re: fotovriendjes

        Oorspronkelijk geplaatst door framboosje Bekijk bericht
        Hallo,

        Ik heb mijn camera nu een dikke maand en het bevalt me supergoed

        Ik moet echter altijd alleen op stap, en dat is als jonge vrouw niet zo evident. In vervallen gebouwen, bossen en uitgestrekte natuurgebieden voel ik mij niet veilig (ben gisteren nog gevolgd geweest), maar het zijn wel de mooiste plaatsen om te fotograferen.

        Daarom zoek ik nog 'lotgenootjes' om samen op stap te gaan. Het is veiliger en toffer als je met meerdere personen bent!
        Ik ben van Gent.

        Komaan zeg...we zijn geen tere poppetjes.
        Mij advies: even een cursusje kickboksen en gaan met die banaan
        Eng idee hoeveel "kneuzen" erop het internet rondwanen?

        Comment


        • #19
          Re: fotovriendjes

          Met een jongedame gaan stappen in de bossen, dit is te mooi om waar te zijn

          Ik fotografeer bij gelegenheid fotomodellen, misschien kan jij model spelen

          Grapje he framboos, ik ben van de Antwerpse Kempen. Als je ooit in deze omgeving gaat fotograferen, stuur dan maar een PM.

          Comment


          • #20
            Re: fotovriendjes

            Ik wil ook wel, ik ben van bij Wetteren, even een trein nemen en ik sta in Gent.
            Facebook
            Flickr
            500px

            Comment


            • #21
              Re: fotovriendjes

              Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
              Geldt dat aanbod voor iedereen?
              ja dat geld(t) voor iedereen hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #22
                Re: fotovriendjes

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                ja dat geld(t) voor iedereen hoor.
                grt,bouk.
                echt iedereen??
                EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                https://sites.google.com/view/pdh65/

                Comment


                • #23
                  Re: fotovriendjes

                  Ik heb trouwens een bus pepperspray in mijn fototas zitten, het kost allemaal teveel om zomaar mee rond te lopen. Ik ben een man en 20 jaar, dus echt snel zullen ze mij nu niet lastig vallen, maar als het gebeurd haal ik toch de pepperspray boven. Verblinden en een natrap geven en lopen.

                  Comment


                  • #24
                    Re: fotovriendjes

                    Moest het helpen heb ik een tip: als je gestalkt wordt vooral geen foto's nemen van je stalker.

                    Op één van mijn nachtelijke tochtjes (had mijn camera toen ook pas) werd ik op een bepaald moment gevolgd
                    door een loslopende hond en die kon daar alleszins niet mee lachen .

                    Misschien dat het wel anders is met mensen

                    (half) On topic: da's wel het nadeel van zelf niemand in je omgeving te hebben die ook aan fotografie doet, je bent
                    altijd alleen op stap. Vooral bij nachtfotografie kweek je er zenuwen mee
                    Have fun!
                    EOS 50D - EF-S 18-55 f/4-5.6 IS - Sigma 18-50 EX f/2.8 - EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - Sigma 10-20 EX f/4-5.6

                    Comment


                    • #25
                      Re: fotovriendjes

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
                      Ik heb trouwens een bus pepperspray in mijn fototas zitten, het kost allemaal teveel om zomaar mee rond te lopen. Ik ben een man en 20 jaar, dus echt snel zullen ze mij nu lastig vallen, maar als het gebeurd haal ik toch de pepperspray boven. Verblinden en een natrap geven en lopen.
                      Ik heb normaal altijd mijn kilos zware statief mee ... dat werkt volgens mij zo goed als een baseball bat
                      Have fun!
                      EOS 50D - EF-S 18-55 f/4-5.6 IS - Sigma 18-50 EX f/2.8 - EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - Sigma 10-20 EX f/4-5.6

                      Comment


                      • #26
                        Re: fotovriendjes

                        Oorspronkelijk geplaatst door malavon Bekijk bericht
                        Ik heb normaal altijd mijn kilos zware statief mee ... dat werkt volgens mij zo goed als een baseball bat
                        Ik neem m'n mechel mee ^^ die heeft het niet zo begrepen op vreemden.
                        Computer nerds don't byte, they just nibble a bit ;)

                        Be careful who you shoot; they may shoot back

                        Comment


                        • #27
                          Re: fotovriendjes

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          ja dat geld(t) voor iedereen hoor.
                          grt,bouk.
                          Mooi, wanneer gaan we Ik snap nog niets van die gekke groothoek van me...lijnenspel, vlakverdeling....AHHHH en dan nog MOOIE wolken.
                          Je woont om de hoek, dus das makkelijk

                          Comment


                          • #28
                            Re: fotovriendjes

                            Wat een bangeriken hier zeg
                            Ik ga altijd alleen op pad (vind ik heerlijk) en ben nog nooit in iets geks terecht gekomen.
                            Voor gezelligheid ala, maar uit veiligheid.....ik vind het wat suffig overkomen.
                            Waar benne de bikkels gebleven, man en vrouw?
                            gewoon beuken met je statief...richten op het kruis...dan bukt een man automatisch en dan rag je het statief nog eens op zijn gezicht. Klaar. Serieus....we moeten niet zo slachtofferig doen. De eerste die mij iets wil aan doen of mijn camera wil grijpen krijgt rake klappen...daarin ben ik geen noobje

                            Comment


                            • #29
                              Re: fotovriendjes

                              Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                              Wat een bangeriken hier zeg
                              Bang? Voor niets. Ik heb er laats eentje omver gehamerd met mijn statief. Maar het was
                              mijn schaduw.

                              Comment


                              • #30
                                Re: fotovriendjes

                                Gezonde portie wantrouwen is vandaag geen overbodige luxe. Maar intuitie, buikgevoel, wat mensenkennis, en situatie goed kunnen inschatten, daar kom je ook al een eind mee.
                                We moeten ons ook niet gaan opsluiten in huis he... 't Zijn nog altijd "enkelingen" die voor problemen zorgen. De grote meerderheid zijn brave mensen
                                Hia
                                What if...

                                Comment

                                Working...
                                X