Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schrijvers en fotografen gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Schrijvers en fotografen gezocht

    Oorspronkelijk geplaatst door Robby0123 Bekijk bericht
    Omdat je op wikipedia niet kunt vertrouwen, dit is op elk moment aanpasbaar. Wij willen juist een alternatief bieden.
    Met zo'n massaal aanbod aan artikelen is het logisch dat er her en der een foutje insluipt. In de Nederlandse taal biedt Wikipedia momenteel al meer dan
    600 000 artikelen, wat niet mis is denk ik. Denk jij dat het mogelijk is om hetzelfde aanbod te geven "zonder" fouten ... Je zal een ploeg van
    twintig man in dienst moeten nemen, die niets anders doen dan schrijven, fotograferen en controleren die je dus een maandloon moet geven want dit is
    gewoon een voltijdse bezigheid.

    Ik wens je veel succes toe maar er is nog veel werk aan de winkel als ik snel een kijkje neem op je site.

    https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

    http://wim-meeus.blogspot.com/
    https://1x.com/wimmeeus/

    Comment


    • #17
      Re: Schrijvers en fotografen gezocht

      Ik zie niet in waarom wij ons altijd met wikipedia moeten gaan vergelijken, het is zeker niet onze bedoeling om wikipedia in kwantiteit te kunnen overtreffen. Wij hebben nog zeker veel werk, we zijn ook nog maar net bezig. We vragen gewoon dat er mensen zijn die hiervoor interesse tonen. En ivm dat vrijwilligerswerk, ik denk dat wikipedia hier helemaal op vertrouwt...
      Maar we hebben hier al veel positieve reacties per mail ontvangen dus zijn we zeker tevreden. Allen bedankt hiervoor...
      Groeten,
      Robby
      website

      Comment


      • #18
        Re: Schrijvers en fotografen gezocht

        Ben jij nu dezelfde Robby als de TS?
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #19
          Re: Schrijvers en fotografen gezocht

          Ja klopt, ik had hier vroeger ook een account, ik vergis me altijd tussen die twee, een van de twee zou mogen geannuleerd worden maar hoe doe je zoiets?
          Groeten,
          Robby
          website

          Comment


          • #20
            Re: Schrijvers en fotografen gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door Robby0123 Bekijk bericht
            Ja klopt, ik had hier vroeger ook een account, ik vergis me altijd tussen die twee, een van de twee zou mogen geannuleerd worden maar hoe doe je zoiets?
            Door de helpdesk te gebruiken en/of uw vraag te richten aan moderator/admin/forumleiding.

            Comment


            • #21
              Re: Schrijvers en fotografen gezocht

              Oorspronkelijk geplaatst door Robby0123 Bekijk bericht
              Omdat je op wikipedia niet kunt vertrouwen, dit is op elk moment aanpasbaar. Wij willen juist een alternatief bieden.
              Wat een onzinnige opmerking. Grote wijzigingen aan wikipedia worden slechts na doordacht onderzoek en goedkeuring, toegestaan en alles wordt in het oog gehouden, ook door gewone lezers.
              Jullie stellen toch ook zelf een encyclopedie op, die heeft dan toch ook evenveel kans op fouten?

              Uit een test is trouwens gebleken dat Wikipedia minder fouten bevat dan, die oude "betrouwbare" dinosaurus der naslagwerken: de Encyclopedia Britannica.

              Ik zie er persoonlijk ook weinig nut in. Lijkt mij veel beter om trachten omhoog te klimmen bij Wikipedia en daar een van de redacteuren te worden en op die manier de eventuele "fouten" die er volgens jou in staan, aan te kaarten. Lijkt mij efficiënter dan helemaal een nieuwe encyclopedie te beginnen, met minder resources, minder mensen die eraan werken, dus meer kans op fouten of onvolledigheden.

              Maar ieder zijn hobby natuurlijk...

              Comment


              • #22
                Re: Schrijvers en fotografen gezocht

                Om een vb. te geven. Er zijn artikels geweest op wikipedia waar bepaalde personen belachelijke zaken hebben toegevoegd. Het heeft meer dan een jaar geduurd voor men deze fouten heeft ontdekt. Dagelijks zijn er mensen die hetzelfde doen, dit wordt vermeld door een van de oprichters met name Larry Sanger. En voor de derde maal, ik heb niets tegen wikipedia, en ik wil helemaal niet concurreren met hen...
                Dit topic mag gesloten worden daar ik meer in discussie moet treden over wikipedia dan over ons project. Toch allen bedankt voor de reacties.
                Groeten,
                Robby
                website

                Comment


                • #23
                  Re: Schrijvers en fotografen gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                  Ben jij nu dezelfde Robby als de TS?
                  Yep, is ondertussen door onze helpdesk in orde gebracht.
                  Robbyone en Robby0123 = nu Robby0123


                  Grtz, RF
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Schrijvers en fotografen gezocht

                    Van gedacht veranderd ...ha ja,waarom niet...dat mag he.
                    Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Schrijvers en fotografen gezocht

                      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                      Van gedacht veranderd ...ha ja,waarom niet...dat mag he.
                      http://forum.belgiumdigital.com/f6/f...ml#post1972225
                      Dat is een topic van 2008 ... oude koeien uit de gracht halen noemen ze dat bij ons
                      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                      Comment


                      • #26
                        Re: Schrijvers en fotografen gezocht

                        Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                        Dat is een topic van 2008 ... oude koeien uit de gracht halen noemen ze dat bij ons
                        De relativiteit tussen '2008' en 'oude koeien' ontgaat me totaal, na 24 maanden spreekt men van een vaars.
                        Voor de rest wens ik de TS veel succes met zijn zoektocht, er kan tenslotte niet genoeg informatie op het internet staan, hoe meer bronnen hoe meer vreugde en misschien waarheid.

                        Comment

                        Working...
                        X