Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotovrienden gezocht regio Brugge.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

    Oorspronkelijk geplaatst door Bloatenaas Bekijk bericht
    Ik heb ook interesse,hoelang duurt zo'n avondje,k'had zien staan van 20h00 .....
    of maak je het zolang je zelf wilt
    Ik kan daar nog geen antwoord op geven omdat het voor ons ook de eerste keer is dat we met zoveel personen gaan samenkomen, toen we met 5 personen waren dan was het meestal rond middernacht afgelopen maar nu zijn we reeds met 14 en kan het misschien wel wat later worden maar je kan altijd wat vroeger vertrekken als het moet.

    Mvg

    Patrick
    Nikon.

    Comment


    • #32
      Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

      Sommigen maken daar misschien gewoon een weekendje van

      greetz
      Cheeta
      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
      flickr

      Comment


      • #33
        Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

        Tot morgen hé ........

        greetz
        Cheeta
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

        Comment


        • #34
          Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

          Ja hoor, tot morgen.
          Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

          Comment


          • #35
            Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

            Oorspronkelijk geplaatst door pvdv Bekijk bericht

            Baliestraat 58, 8000 Brugge
            Maar ik woon in de Baliestraat. Wanneer is er iets te doen? En wat?

            Comment


            • #36
              Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

              Vanavond om 20uur bij Vorming plus, ik heb u al meerder pm's gestuurd maar kreeg nooit geen reactie????

              Je bent altijd welkom hoor.

              Mvg


              Patrick
              Nikon.

              Comment


              • #37
                Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                Oorspronkelijk geplaatst door pvdv Bekijk bericht
                Vanavond om 20uur bij Vorming plus, ik heb u al meerder pm's gestuurd maar kreeg nooit geen reactie????

                Je bent altijd welkom hoor.
                Dank u wel, Patrick. Ik zal mijn best doen. Dat van die pm's kan en zal wel een paar weken
                geleden zijn toen ik tussen 2 laptops zat heen en weer te klungelen dat het geen naam had
                en er nog mensen aan mijn oren getrokken hebben omdat ik nergens antwoord op gaf.

                Ik zal voorzichtig zijn. Ik moet namelijk de straat oversteken om er te geraken.

                Comment


                • #38
                  Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                  Halloookes , hoe was de eerste meeting , waren jullie met veel .
                  Datum uit het oog verloren .
                  Last edited by Bloatenaas; 13 september 2010, 22:08.
                  Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

                  Comment


                  • #39
                    Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                    We waren met 13, er was 1 iemand die zich heeft laten verontschuldigen en een paar anderen hebben hun kat gestuurd. We hebben ook een leuk bezoekje gekregen van het forumlid tantine. Ik had gevraagd om een foto door te sturen waarvan men vond dat de compositie goed was en een andere waarvan men zelf aan twijfelde, die hebben we dan besproken. We hebben ook een volgend thema en een een eerste uitstap vastgelegd.
                    We kijken uit naar de volgende samenkomst.

                    MVg

                    Patrick
                    Nikon.

                    Comment


                    • #40
                      Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                      Oorspronkelijk geplaatst door pvdv Bekijk bericht
                      We waren met 13, er was 1 iemand die zich heeft laten verontschuldigen en een paar anderen hebben hun kat gestuurd. We hebben ook een leuk bezoekje gekregen van het forumlid tantine. Ik had gevraagd om een foto door te sturen waarvan men vond dat de compositie goed was en een andere waarvan men zelf aan twijfelde, die hebben we dan besproken. We hebben ook een volgend thema en een een eerste uitstap vastgelegd.
                      We kijken uit naar de volgende samenkomst.

                      MVg

                      Patrick
                      Hallo Patrick,
                      Ik vond het wel fijn om eventjes de meeting te mogen meevolgen!! Gezellig daar....maar weinig vrouwen hé.....zo zie je maar dat mannen toch wel veel tijd hebben
                      Enne....wat ik laatst gezegd heb over het "croppen".....niet te veel naar luisteren hé!!
                      Tot nog eens.....als ik mag hé!!!
                      Gr Pascale
                      Eerlijkheid duurt het langst!!
                      Mijn website: http://www.degrafon.be/

                      Comment


                      • #41
                        Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                        Ondertussen zo'n 9 maanden later ... lijkt wel een zwangerschap : dit clubke "fotovrienden" is een flinke uit de kluiten gewassen baby geworden
                        en ik ben nog steeds zeer blij dat ik meegestapt ben in dit avontuur.

                        - Een 12-tal fervente leden
                        - Samenkomsten op regelmatige basis
                        - Kennis wordt met plezier doorgegeven
                        - leuke foto-opdrachtjes
                        - unieke uitstappen
                        ...
                        en vorig weekend de kers op de taart : een verlengd foto-weekend naar een foto-paradijs


                        Als het goed is, mag het ook wel es vermeld worden


                        greetz
                        Cheeta
                        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                        flickr

                        Comment


                        • #42
                          Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                          Ondertussen zo'n 9 maanden later ... lijkt wel een zwangerschap : dit clubke "fotovrienden" is een flinke uit de kluiten gewassen baby geworden
                          en ik ben nog steeds zeer blij dat ik meegestapt ben in dit avontuur.
                          Proficiat. Ik had er van het begin bij kunnen zijn. Maar ja, persoonlijke besognes hebben
                          dit verhindert maar dat belet me natuurlijk niet om jullie mega veel succes te wensen met
                          jullie clubje.
                          Houd het maar gezellig.

                          Comment


                          • #43
                            Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                            kunnen jullie mij meer info geven van jullie clubke ik woon in de langerei

                            Comment


                            • #44
                              Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                              Mocht er nog plaats zijn in het clubje heb ik ook wel interesse. Ik woon in Assebroek.
                              Stuur mij maar een berichtje..
                              It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

                              Comment


                              • #45
                                Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                                Jullie kunnen me een email sturen naar joeri@digitalevent.be, ik stuur je dan een mailtje terug met alle info, volgende bijeenkomst is 10juni. Van harte welkom
                                Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

                                Comment

                                Working...
                                X