Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vandaag de 2de dag gehad van deze workshop met frank doorhof, en ik kan je nu al verklappen dat het een geweldige ervaring was , ik had de indruk dat iedereen dik tevreden was en dat ben ik ook zeker weten, Frank liet ons hier zien dat hij een topper is en daar hebben we van mee mogen genieten, veel geleerd moet ik zeggen, zijn kijk op de dingen is formidabel !
ik ben blij dat ik deze workshop heb kunnen organiseren en zoveel leuke toffe mensen heb mogen ontmoeten.
Bedankt aan de aanwezigen, een toffe gezellige groep!
thanks Fenne
ik zal een lijstje maken met de namen en nicknamen (van de meeste weet ik die) en zal deze je bezorgen samen met de uitnodiging voor de volgende afspraak .
Comment