Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

toestel + lenzen huren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: toestel + lenzen huren

    Ik gebruik een D3 als eerste camera, met ook een S5 ernaast als backup / tweede camera. Sommigen zullen (zoals hier) beweren dat je best twee dezelfde camera's gebruikt, of toch minstens bij hetzelfde merk blijft, maar in dit geval: het dynamisch bereik van de S5 heb ik nog niet geëvenaard gezien in geen enkele camera die ik ooit gebruikte. Daarentegen is de D3 (of D700) veel beter in hoge ISO's. Conclusie: schitterend duo voor een huwelijksreportage.

    Toegegeven: het verschil en FF en DX is even zoeken in het begin, dus goed nadenken over welke objectieven je op welke camera zet. En zo veel mogelijk oefenen met de BASISinstellingen van het gehuurde toestel...

    Succes!
    www.135mm.be
    @135mm_leuven
    info@135mm.be

    Comment


    • #17
      Re: toestel + lenzen huren

      Oorspronkelijk geplaatst door El_barto36 Bekijk bericht
      Jep , D700 is ongeëvenaard in zijn hoge ISO's. 3200 gaat makkelijk zelfs tot 6400. Alleen de D3x doet het misschien een tikkeltje beter maar amper merkbaar.
      D3...x Ik vrees dat de D3x het een heel eind minder goed doet in de hoge ISO's hoor, de D3s steekt de D700 dan weer met rasse schreden voorbij.

      Comment


      • #18
        Re: toestel + lenzen huren

        alles is relatief goed gegaan, enkel het uitdelen van de ringen ben ik niet tevreden over. die staan er namelijk niet op
        nooit geweten dat je dingen met een paar handen zo goed kon afschermen. vanop het moment dat de ring van het schaaltje genomen werd, verdwenen ze tussen friemelende vingers en daar kunnen mijn lenzen niet doorkijken.

        verder veel met de 35mm gewerkt

        nog een tip die ik nergens tegengekomen was: 2 reserve sets kleding meenemen. zeker met de heerlijke weer
        hoe meer f**k hoe meer vreugd

        **=ol

        Comment

        Working...
        X