Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

idiote reclame voor 300D in humo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by tom314
    haha,

    sinds wanneer is reclame realistisch ?

    wat dan met al die autoreclames. die rijden altijd in woestijnen of andere betoverende landschappen, mooi blinkend met een coole kerel of knappe griet erin.

    de realiteit is dat ie, vuil door regenweer, tegen een sukkeldrafje naar de lokale GB tuft..

    Oes ? Hebde gij geen zo geen griet bu uwe wagen gehad, Tom ???

    Tsss, tsss, ge had full-option moeten nemen, jongen !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #17
      realistische reclame ? tja meestal ni maar zo gaan ze het nooit leren dat je in een stadion je flits niet moet gebruiken om het veld te belichten ..

      Comment


      • #18
        ach, ik heb het mensen al zien doen om 23u 's avonds, om een panoramafoto vanaf een bergtop te maken. Gewoon het idee, klak, flitsje schiet omhoog
        ToM.___ //Fuji s602.
        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
        It goes to 11 you know? 1 louder.

        Comment


        • #19
          Originally posted by fredericrom
          @jochen : mijn medeleven, ik krijg het er al van als je een foto van iets wil trekken en iedereen blijft maar voor je lens lopen , had ik in dat jeepke gezeten met die bende zou ik er misschien wel eentje van voor de leeuwen gesmeten hebben (letterlijk)
          Geloof me Frederic: mijn handen jeuken nóg als ik eraan terugdenk. Waren er geen "getuigen" geweest, dan was hij nu al verteerd door die leeuw .

          Och, ik had al snel door wat ik eraan kon doen hoor:
          - Ver van hem gaan zitten
          - Dicht bij de ranger, zodat ik die kan zeggen om nog even te wachten alvorens door te rijden.
          - In het midden van de Jeep gaan zitten. Zo hoef je aan beide kanten maar één persoon te "omzeilen" (en ik ben gelukkig niet van de kleinste).
          enz...
          http://www.theafricabug.com

          Comment

          Working...
          X