Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is er aan de hand met Purlut?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

    Aangezien onze befaamde forumleiding toch maar weer zijn best doet om reageren onmogelijk te maken en dus topics afsluit ga ik hier nog eens proberen te reageren.
    Spijtig genoeg moet ik hiervoor een reactie van dat ander topic naar hier overhalen.

    Zo als steeds merk ik op dat steeds dezelfde mensen elke gelegenheid grijpen om de RvB en de VZW schuld te geven van allerlij zaken die mislopen.
    Gelukkig zijn er nog enkelen die niet enkel ja-knikken
    Voor eens en voor altijd:
    RvB bestuurt de VZW (= financiëring, AV, huishoudelijk reglement en statuten, verzekeringen, sluit contracten af met derden en zoekt sponsoring, ....enz).

    Forumleiding en moderatoren besturen het forum (= Moderatie, forumreglement, forumindeling, bannen,.... enz).

    Sommige moderatoren zijn ook lid van de RvB maar niet allemaal en ook niet alle RvB leden zijn moderator.

    RvB heeft in deze dus niets te maken net zo weinig als de vzw.
    Ten eerste vroeg ik altijd al een reactie van de forumleiding. Ten tweede blijven jullie hierop hameren maar blijft het evengoed een feit dat er kruisbestuiving is en eveneens dat beide delen niet zonder elkaar kunnen. BD-vzw zonder forum heeft misschien wel geld maar voor de rest niet veel redenen van bestaan (Hoeveel van de huidige leden zouden nog lidgeld betalen als het forum er niet is?), anderzijds kan het forum ook niet lang overleven zonder de financiële inbreng van de vzw.
    Ik begrijp nog steeds niet waarom men BD aanvalt voor een annulatie van een FWD die in principe buiten BD werd geörganiseerd
    Omdat BD er het handje van wegheeft om iedereen die iets wil organiseren of doen maar ook sommige dingen in vraag durft te stellen het leven moeilijk te maken
    Het enige dat wij gevraagd hebben in dat men ook inschrijvingen via mail of PM zou aanvaarden voor die enkelingen die opzien tegen de (omslachtige) registratieprocedure.
    Dat de informatie openbaar is en een deelnemerslijst wordt gepubliceerd.
    (breed toegankelijk voor alle BD leden dus).
    Laat me niet lachen, omslachtige registratieprocedure, als men er in slaagt zich te registreren bij BD zal het ook wel lukken voor deze andere site zeker???
    En ook de vorige keer had Purlut regelmatig een situatie gepubliceerd op BD

    Antwoord van de organisatie kan je zelf hierboven lezen (in geen geval wordt dit toegestaan- registratie op Fotospotter is verplicht).

    Daarom werd besloten om het topic te verhuizen van Shooting Days naar Waarheen vandaag (zoals met andere workshops enz gebeurt) en dat het daar verdergezet kon worden.

    Organisatie heeft zelf beslist om de FWD af te blazen, waarom? om de Rvb te treffen? -> hebben hier niets mee te maken.
    Om de moderators te treffen -> die hebben werk genoeg met andere zaken.
    Dus blijft enkel maar de deelnemers van de FWD over -> waarom men die wil laten boeten weet ik ook niet

    Het enig dat wij vragen was een beetje soepelheid vanwege de organisatie naar inschrijvingen toe, verder niets.
    Ik krijg eerder de indruk dat jullie tegen alle vormen van soepelheid zijn, Purlut had een redelijk soepel inschrijvingssysteem maar dat mag niet, voordien had hij ook al een extra 'groepsaccount' om soepeler tesamen met Patrickse de inschrijvingen te kunnen opvolgen maar dat was plots ook niet meer goed, heb ik begrepen...

    Dit is het laatste wat hierover gezegt wordt.
    Verder discussie hierover heeft weinig zin.

    inderdaad, discussie hier heeft weinig zin. Ik trek mijn conclusies, ik had eind verleden jaar nog wat (weeral ijdele) hoop maar een volgende sponsoring heeft ook weinig zin meer
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

    Comment


    • #17
      Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

      Aangezien onze befaamde forumleiding toch maar weer zijn best doet om reageren onmogelijk te maken en dus topics afsluit ga ik hier nog eens proberen te reageren.
      Spijtig genoeg moet ik hiervoor een reactie van dat ander topic naar hier overhalen.
      oei oei let op, straks komt er weer een mod langs met een gom en een slotje.
      het is hier nogal wat gescheten op dit forum de laatste tijd.

      Comment


      • #18
        Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

        Problemen tussen een persoon en de forumleiding is een zaak tussen die persoon en de forumleiding, en hoeft niet publiekelijk te worden uitgevochten door derden.
        Een gesloten discussie dient niet elders worden verdergezet.
        Last edited by zunoel; 2 juli 2010, 07:05.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment

        Working...
        X