Ben je jonger dan 30 en ga je graag naar concerten, dan is dit misschien een mooie kans.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Humo zoekt festivalfotograaf
Collapse
X
-
-
Re: Humo zoekt festivalfotograaf
hmm... dit is de eerste keer dat ik te oud ben 31 jaar helaas...With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
-
Ik had het ook gelezen, maar helaas ben ik ook veel te oud...http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichtIs dit geen leeftijddiscriminatie?
Comment
-
alhoewel ik er niet al te veel van verwacht heb ik toch maar mijn kansje gewaagd
Comment
-
-
Door deelname aan de wedstrijd geeft de deelnemer aan Sanoma Magazines Belgium en Humo de toestemming op reproductie en gebruik zonder voorwaarden, op alle dragers en zonder limieten.
Door deelname vrijwaart de deelnemer Sanoma Magazines Belgium en Humo van elke aansprakelijkheid of vorderingen die het gevolg zijn van de inzending of deelname.
De deelnemer garandeert door deelname dat het ingezonden werk door hem/haar zelf gecreëerd is en geen plagiaat bevat.
Door deelname verklaart de deelnemer zich akkoord met het reglement.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk berichtzoals altijdFotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door neleke Bekijk berichtde foto's die je opdtuurt moeten al festivalfoto's zijn?
of het festival foto's moeten zijn staat niets van in, maar wat zijn festival foto's?
foto's van een optreden, foto's van de mensen in't gras? algemene overzichtfoto's? all the above?
Comment
-
Moeten er nu geen commentaren komen genre: 'Wat????!!!! Gratis werken??!!! Profiteurs!! En wat met je onkosten!!??
:-)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk berichtMoeten er nu geen commentaren komen genre: 'Wat????!!!! Gratis werken??!!! Profiteurs!! En wat met je onkosten!!??
:-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk berichtMoeten er nu geen commentaren komen genre: 'Wat????!!!! Gratis werken??!!! Profiteurs!! En wat met je onkosten!!??:-)
Er staat :
Wat mag de winnaar verwachten?
Een nagelnieuwe digitale reflexcamera.
Een vakantiejob als fotograaf op de zomerfestivals voor humo.be.
De winnende fotoreeks wordt gepubliceerd in Humo.
DSLR is enkele honderden € waard.
Een onbezoldigde vakantiejob is geen job - zoiets zou hooguit een louche kleine zelfstandige durven aanbieden.
Met een perskaart van Humo zal je natuurlijk ook geen entree moeten betalen.
Je krijgt gratis publiciteit doordat je foto's in een gekend weekblad met 'n zeer grote oplage worden gepubliceerd.
Als er al sprake is van profiteren zal het alleszins wederzijds zijn.Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.
Comment
-
Ik heb alvast foto's ingediend Ge weet maar nooit dat ik op Graspop in de pressline mag ^^
Comment
-
ik denk ook niet dat humo profiteert van degene die wint (die mag volgens mij idd niet klagen), ik wil alleen niet dat mijn foto's (2,5 MB is al aardig wat in jpg) gebruikt worden zonder dat ik er zelf een cent aan overhoud. Tis uiteindelijk elke ingestuurde foto en niet enkel die van de winnaar.
Moest ik weten dat ik zou winnen, deed ik zeker mee, maar de kans is veel te klein en mijn zomer zit al vol
Comment
Comment