Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

één oog sluiten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: één oog sluiten

    Ik ben koning in het land der blinden en kijk met mijn linkeroog.
    Groeten Hervé.

    Comment


    • #17
      Re: één oog sluiten

      Oorspronkelijk geplaatst door Toinne Bekijk bericht
      Ik wordt me er nu pas bewust van dat ik een linker-oger ben. Hebben rechter-ogers ook zoveel last van neusvlekken op hun display?
      Ik heb geen last van vlekken op mijn display, gewoon omdat ik er geen last van wil hebben. Je kan nl van alles een probleem maken.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #18
        Re: één oog sluiten

        Oorspronkelijk geplaatst door Toinne Bekijk bericht
        Ik wordt me er nu pas bewust van dat ik een linker-oger ben. Hebben rechter-ogers ook zoveel last van neusvlekken op hun display?
        Die kopen een Leica M8.

        Comment


        • #19
          Re: één oog sluiten

          Grappig...mijn linkeroog is dominant, nooit echt van bewust geweest.
          Ik heb altijd beide ogen open, maar kijk door de zoeker met mijn linkeroog.

          Comment


          • #20
            Re: één oog sluiten

            idem hier, ik kijk links, maar met beide ogen open. alleen met de zon in m'n gezicht knijp ir rechts toe of hou ik min linkerhand als een luifel boven mijn toestel en hou zo de zon uit mijn rechter oog.
            Weet je dat ik even een toestel heb moeten pakken om "bewust te weten" wat ik doe? zo normaal word het na een tijdje.

            Tom
            De gustibus et coloribus non est disputandum
            Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

            Comment


            • #21
              Re: één oog sluiten

              Ach, als ik hier zo wat op mijn gemak over het forum slenter, dan kom ik toch veel
              prenten tegen die er verdacht op lijken dat de maker beide ogen dicht had...

              Comment

              Working...
              X