Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
    Biologie er heeft niets mee te maken. Het is meer cultureel en sociaal gedetermineerd. Jij zei dat je een vrouw was en dat het daarom uitgesloten was. Mijn 'zelfreflectie' was universeel. Dat een vrouw bent, plaats het dan weer in een ander kader, die snelle conclusie van jou dat fotografen naaktfoto's nemen om de hand aan zich zelf te slaan (ik probeer jouw argument iets minder plastisch te verwoorden)... omdat het een man is?

Iets meer ontopic.
    Ik heb mijn argumenten al 20x herhaald, zelf mooi opgesomd met puntjes. En nu kom jij nog eens af met 'die bedrieger nam waarschijnlijk de foto's om zichzelf af te rukken achteraf'. En nu gooi jij naar mijn hoofd dat IK lompe argumenten gebruikt en ongepast doe

Een wereld op zijn kop. Ik verdedig het principe van "geen beschuldigingen zonder bewijzen", dat hier door sommigen lomp met de voeten wordt betreden. En nu begin jij nog wat vieze seksuele seksistische praat erbij te gooie en ben ik de lomperik?

Was de fotograaf een vrouw, je had zeker niet gereageerd. Of nog beter: opgekomen voor de vrouwelijke fotograaf.
    ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
      ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzz
      Over mooie afsluiters gesproken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
        Over mooie afsluiters gesproken...
        Ik wacht nog altijd op dé afsluiter: Het sluitend bewijs dat de man terecht eem bedrieger mag genoemd worden.

En misschien excuses aan beginnende fotografen, die na dit allemaal gelezen te hebben, al snel schrik zullen krijgen om met hun beginnende prentjes als bedriegende pervert te worden uitgescholden op BD.

Comment

Hoe zit dat nu met dat contract ?? Inhoud aub !

(Zie mijn post van 14u43, in werkelijkheid gepost om 16u43. Waarom loopt de klok hier 2 uur achter ?)

Comment

De discussie neemt hier weer een wending die niet door de topicstarter bedoeld is.
            Neem ter info voor wat de topicstarter kwijt wil. Misschien kun je op 't gepaste moment iemand goede raad geven. Wie dat niet wil horen, moet maar voelen.

Einde discussie.

Comment

Working...
            X