Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

    Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
    Dat zijn allemaal woorden, subjectieve veronderstellingen en interpretaties van de TS.... die jij dan op jouw beurt interpreteert met je eigen veronderstellingen.

    Dus veronderstellingen gebaseerd op veronderstellingen. En die moeten ervoor zorgen dat wij dus jou moeten volgen in de Grote Conclusie en Grote Zekerheid dat de fotograaf officieel een bedrieger is

    Als je dat niet wil of kan inzien, dan vrees ik dat je niet te redden bent.


    .
    Ik zou niet meer reageren maar op zo'n onzin even de rollen omdraaien.
    En jij gaat er van uit dat het allemaal o.k. is wat de fotograaf doet. Veronderstellingen gebaseerd op veronderstellingen? Ja, de bisschop van Brugge was ook een respectabel man en die betaalde er niet voor.
    Jij lijkt God de Vader wel die weet wat iedereen in gedachten heeft en wat de bedoelingen zijn van anderen. Van redden gesproken.......nog veel werk van hieruit gezien (veronderstelling gebaseerd op een veronderstelling)
    Punt.

    Comment


    • #47
      Re: Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

      Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
      Ik zou niet meer reageren maar op zo'n onzin even de rollen omdraaien.
      En jij gaat er van uit dat het allemaal o.k. is wat de fotograaf doet. Veronderstellingen gebaseerd op veronderstellingen? Ja, de bisschop van Brugge was ook een respectabel man en die betaalde er niet voor.
      Jij lijkt God de Vader wel die weet wat iedereen in gedachten heeft en wat de bedoelingen zijn van anderen. Van redden gesproken.......nog veel werk van hieruit gezien (veronderstelling gebaseerd op een veronderstelling)
      Punt.
      Onzin? Onzin? Zijn jouw veronderstellingen dan geen veronderstellingen misschien? En je citeert de TS daarnet zelf, dus je baseert je WEL 100% op die zijn woorden.

      Neenee, juist niets omdraaien. Geen argumenten meer misschien?
      Nee, JIJ gaat uit van veronderstellingen en trekt harde conclusies. Ik zeg nu al heel de tijd dat het fout is van uit te gaan van veronderstellingen omdat we niet weten hoe het juist zit. Toch beetje fundamentele fout om dan al ongenuanceerde conclusies te trekken?

      Anders kan iedereen die zijn buurman in zijn tuin een put ziet graven, laten arresteren voor moord.

      Comment


      • #48
        Re: Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

        Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
        Anders kan iedereen die zijn buurman in zijn tuin een put ziet graven, laten arresteren voor moord.
        Er zijn ook goedgelovige buren die er van uitgaan dat hun buurman zoiets niet zou doen en dit op zelfs tv vertellen (RJ uit Loksbergen begin 2010 weet je nog wel). De realiteit was wel wat anders. Hadden ze (en dan bedoel ik niet de buren zelf) de buurman vroeger eens goed gecontroleerd waren er geen 2 slachtoffers meer gevallen. Laat jij maar alles op zijn beloop, 't zal wel in orde zijn........
        En om op uw argument (?) terug te komen : als er iemand hier naast ons in zijn tuin verdacht aan het graven zou zijn weet ik dat er heel vlug controle zal zijn. Laat jij hem maar begaan.
        Eerst moeten er volgens enkelingen ongelukken gebeuren alvorens men iemand mag verdenken. Wie is hier niet te redden?
        Last edited by vinstermik; 25 mei 2010, 09:27.

        Comment


        • #49
          Re: Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

          Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
          En om op uw argument (?) terug te komen : als er iemand hier naast ons in zijn tuin verdacht aan het graven zou zijn weet ik dat er heel vlug controle zal zijn. Laat jij hem maar begaan.
          Dus jij zou op je buurman die een vijver aan het graven is, al onmiddellijk een controle sturen.
          Waarom verbaast mij dat niet. Je komt zeker zeer goed overeen met je buren

          Iemand met Snickers in zijn broekzak, zal je zeker laten controleren op wapenbezit, als je beetje consequent bent.

          Comment


          • #50
            Re: Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

            Als die fotograaf zo'n 'prof' was, waarom liet hij dan niet op voorhand een portfolio zien of referenties van modellen die het 'gemaakt' hebben nadat ze door hem 'ontdekt' zijn ?
            Canon-man. Concerten en natuur.
            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

            Comment


            • #51
              Re: Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

              Tja, we kunnen natuurlijk ook allemaal paranoia worden ook...

              En dit geval in deze topic, volgens mij draagt die vriendin van de TS de grootste verantwoordelijkheid over al dan niet naakt poseren (en de mogelijke gevolgen).
              Ik lees nergens dat de fotograaf haar gedwongen of gechanteerd heeft. Dit staat totaal los van het feit dat die fotograaf niet had moeten uitpakken met "ik ben pro". (nogmaals, heeft hij dat wel gezegd?)

              Als ik morgen beweer een rijke industriëel te zijn en daarom willen er vrouwen met me slapen moeten ze zich naderhand dan ook gebruikt voelen omdat ik niet rijk ben?
              Of als ik rijk ben, moet ik me dan gebruikt voelen omdat ze met me willen slapen voor m'n geld?
              Volwassen mensen worden geacht zelf een mening te hebben, zelf neen te kunnen zeggen, zelf de risico's in te schatten.
              Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

              Comment


              • #52
                Re: Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

                Als een (getrouwde) vrouw met een rijke man slaapt, is het in hun eigen belang dat ze dat geheim houden.

                Digitale foto's gaan wel een eigen leven leiden, ook dankzij het internet.

                Wat als een van de kinderen van die vrouw later die foto's op t net ziet ?

                Of haar werkgever of collega's ?

                Natuurlijk was die vrouw te naief, maar ik vind dit toch maar een louche verhaal.
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                Comment


                • #53
                  Re: Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

                  Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                  Dus jij zou op je buurman die een vijver aan het graven is, al onmiddellijk een controle sturen.
                  Waarom verbaast mij dat niet. Je komt zeker zeer goed overeen met je buren
                  Leer toch eens lezen man.
                  En dat verwijt dan anderen van veronderstellingen uit te gaan.
                  Hoe belachelijk kan iemand zijn. Ik krijg verdomme nog compassie.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

                    Is idd een louche verhaal. Maar daarom hoeft het niet louche te zijn. Verhalen worden verteld en bijgekruid, situaties worden anders of zelfs verkeerd ingeschat.
                    Moet nu elke (hobby of pro) model-fotograaf zich slecht gaan voelen of veroordeeld worden omdat hij naaktfoto's maakt?
                    Zoals eerder aangehaald in dit topic zitten er blijkbaar op modellennet voldoende vrouwen die niet liever doen. Tja...

                    En bepaalde foto's of gegevens die op het net komen zijn een ramp ja. Die blijven tot het einde der tijden rondzwerven op het www of op verscheidene HD's.

                    Wat gaan we hier dan doen met de foto's [nsfw] ?

                    Trouwens, is dat niet iets van alle tijden: "zogezegde fotografen en goedgelovige modellen" ? Net als "zogezegde verkopers en goedgelovige kopers".
                    Last edited by nevermore; 25 mei 2010, 09:47.
                    Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

                    Comment


                    • #55
                      Re: Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

                      Vraag eens aan die gast om de foto's hier te posten.. Kunnen we zien als ze echt zo slecht zijn (en zij zo een schoon lichaam heeft )

                      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                      500px

                      Comment


                      • #56
                        Re: Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

                        Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                        En dat verwijt dan anderen van veronderstellingen uit te gaan.
                        Draait dit heel topic niet nu juist om veronderstellingen Ik lees over een naïeve meid van 28 die naakt heeft geposeerd. Gezien het feit dat ze ver meerderjarig is en blijkbaar redelijk snel uit de kleren was te praten (veronderstelling!) heb ik eigenlijk niet veel medelijden met haar en wat er gebeurd is.

                        Als je 28 jaar bent moet je nadenken of/en de gevolgen dragen. Zo te horen van TS heeft zij er geen problemen mee, een aantal andere mensen hier wel. Dat is dan eerder hun probleem het hare Je kunt niet iedereen beschermen tegen alles, en dat moet je ook niet willen. Er is nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid en eigen wil.
                        Groeten,

                        Albert Jan

                        Website AJH
                        lidnummer: BD0371NL

                        Comment


                        • #57
                          Re: Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

                          3 pagina's gevuld met 2of 3 personen die in discussie gaan over hun eigen interpretatie van de startpost.


                          daar heeft de ts naar mijn idee zeer veel aan
                          nikon stuff

                          Comment


                          • #58
                            Re: Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

                            Maar als een 28 jarige zich al laat omlullen...dan een minderjarige waarschijnlijk ook.
                            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                            Comment


                            • #59
                              Re: Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

                              Wow...als je bepaalde posts leest stel je je toch serieus vragen bij het ethos van bepaalde fotografen hier...
                              Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
                              Flickr

                              Comment


                              • #60
                                Re: Zogezegde pro fotografen en goedgelovige modellen....

                                beetje frustratie/jaloezie van TS speelt hier ook wel mee hoor, gezien zijn eerdere uitlatingen hier op BD.
                                het nut van dit topic kan ik zo wie zo niet plaatsen!
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X