Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
eens een goede reden om mijn Flickr account grondig op te kuisen en up te daten want ik heb nog zoveel foto's liggen om erin te plaatsen, maar het komt er gewoon niet van
Daarom heb ik besloten om alleen foto't nog te plaatsen die ik nu maak. Heb helaas ook geen tijd om de oude foto's door te spitten. Denk bij velen tijd gebrek de hoofd motivatie is.
Even een vraagje ivm Flickr, bij de EXIF data van mijn foto's staat ongelofelijk veel info, is er een manier om sommige van deze velden weg te laten? Zoals serie nr van mijn fototoestel?
Want ik zie dat bij sommige mensen er minder EXIF data staat dan bij anderen...
Of dien ik dit te doen op mijn toestel/photoshop?
Even een vraagje ivm Flickr, bij de EXIF data van mijn foto's staat ongelofelijk veel info, is er een manier om sommige van deze velden weg te laten? Zoals serie nr van mijn fototoestel?
Want ik zie dat bij sommige mensen er minder EXIF data staat dan bij anderen...
Of dien ik dit te doen op mijn toestel/photoshop?
Ik denk dat je dat inderdaad via photoshop moet doen. Ik denk dat Flickr automatisch alle exif-gegevens toont die erin zitten.
Ik heb al een maandje niks toegevoegd, maar er is een boel onderweg van Denver/Rocky Mountains en buiten spul van de theatergroep waar ik op dit moment voor werk (www.waark.nl) Leverd mooie plaatjes op met zonsondergangen en zo, in het Groninger land :-)
http://www.toondevries.nl
Canon EOS 5D3, Sigma 8mm fish, EF 17-40L, EF 24-105L, EF 50mm 1.4, EF 70-300mm IS, EF 100L, EF 100-400L
Comment