Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Voor de fashionfotografen onder jullie
Collapse
X
-
-
Re: Voor de fashionfotografen onder jullie
Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk berichtEOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk berichtDie prijzen
Daar heb ik niks aan met mijn bijna 39.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk berichtDie prijzen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtJa die prijzen, maar gegarandeerd is de winnaar een of andere prof of vergevorderde amateur die eigenlijk al een heel arsenaal aan materiaal in huis heeft
volg hier hoor.
alhoewel dat de leeftijdsgrens daar toch serieus in beperkt maar tochnikon stuff
Comment
-
[Mod] Verhuisd naar Algemeen, zal hier beter tot zijn recht komen.
SC en beoordeling is voorbehouden aan foto's.
Grtz, RFLast edited by Franciskine; 1 mei 2010, 10:50.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtJa die prijzen, maar gegarandeerd is de winnaar een of andere prof of vergevorderde amateur die eigenlijk al een heel arsenaal aan materiaal in huis heeft
Ik zou me echt niet laten tegenhouden door deze gedachte om mee te doen, het is nog altijd jijzelf die de foto's maakt. Ga ervoor zou ik zeggen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk berichtDan is het aan jou om het tegendeel te bewijzen
Ik zou me echt niet laten tegenhouden door deze gedachte om mee te doen, het is nog altijd jijzelf die de foto's maakt. Ga ervoor zou ik zeggen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtHihi, fashion is (nog) niet echt mijn ding... al had ik geluk.. ik mocht nog op de valreep meedoen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk berichteen duidelijk signaal van deze initiatiefnemers dat je na 35 on the rebound bent
Ga ik dan toch nog van merk moeten veranderen ? (moet ik terug vriendschap sluiten met die "anderen" waar ik al 35 jaar oorlog mee voer
Geen beste beurt voor "mijn" merk.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk berichteen duidelijk signaal van deze initiatiefnemers dat je na 35 on the rebound bentOver het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
Comment