Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotomateriaal gestolen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: fotomateriaal gestolen

    Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
    Klinkt niet verkeerd. Waar koop je zoiets?
    AS Adventure personal alarm 9,99€ of doberman bag alarm 20 €
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #17
      Re: fotomateriaal gestolen

      Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
      Klinkt niet verkeerd. Waar koop je zoiets?
      De mijne heb ik in de USA gekocht, omdat ik daar regelmatig ben, daar vind je die héél makkelijk in wapenwinkels of speciale 'defense stores'. Der bestaan tientallen, zoniet honderden modelletjes. Degene die ik gebruik is een PAL-1
      Je moet dit ook wel via een internet shop kunnen vinden. Heb even gegoogeld en vond een, lijkt me toch, gelijkaardig ding hier. Is al wat dichterbij want anders betaal je meer transport dan het toestelletje kost.

      Oorspronkelijk geplaatst door al murphy Bekijk bericht
      Klinkt handig, zeker voor op de trein of metro.
      Ooit problemen mee gehad dat het per ongeluk is afgegaan?
      Nog geen vals alarm gehad. Zorg dat het kabeltje lang genoeg is zodat je de rugzak ook makkelijk naast je kan plaatsen zonder het kabeltje los te moeten maken.
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #18
        Re: fotomateriaal gestolen

        Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
        De mijne heb ik in de USA gekocht, omdat ik daar regelmatig ben, daar vind je die héél makkelijk in wapenwinkels of speciale 'defense stores'. Der bestaan tientallen, zoniet honderden modelletjes. Degene die ik gebruik is een PAL-1
        Je moet dit ook wel via een internet shop kunnen vinden. Heb even gegoogeld en vond een, lijkt me toch, gelijkaardig ding hier. Is al wat dichterbij want anders betaal je meer transport dan het toestelletje kost.



        Nog geen vals alarm gehad. Zorg dat het kabeltje lang genoeg is zodat je de rugzak ook makkelijk naast je kan plaatsen zonder het kabeltje los te moeten maken.
        Dankjewel. Ik ga het zeker overwegen.

        Vaak heb ik wel een vrij zware tas bij me. Ja, erg duidelijk dat er fotomateriaal in zit, maar met een tas van pakweg 30 kilo ga je toch niet zomaar lopen.

        Comment


        • #19
          Re: fotomateriaal gestolen

          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          maar het kan nog erger.
          verleden week lapten ze me een variant van het appelsienen of muntstukkenverhaal :
          in de trein stond een slonzige man met een zak patatten op de rug.
          vlak voor de de trein stopte en we wilden uitstappen, scheurde de zak en rolden de patatten ten allen kant.
          ik hielp ze mee oprapen.
          toen dat grotendeels gebeurd was, stond ik met die zak patatten in de hand
          en was de man er met mijn vrouw vandoor. .
          Dàt is nog niets. Gisteren ging mijn vrouw er met mijn beste vriend vandoor. Ik mis hem verschrikkelijk !

          Comment


          • #20
            Re: fotomateriaal gestolen

            Damn...
            Da's balen!!

            Comment


            • #21
              Re: fotomateriaal gestolen

              Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
              Zoiets misschien ???
              Ik ga mij denkelijk ook zo een dingetje aanschaffen alsook enkele van mijn fotovrienden,ziet er zeker niet slecht uit

              Comment


              • #22
                Re: fotomateriaal gestolen

                Amaai Eric, dat is dikke pech man
                Jammer dat zoiets meer en meer gebeurt; je ziet alle trucjes zijn goed om iemand te rollen...
                Betrouwen is goed, maar niet betrouwen is beter.

                Hou er maar geen trauma van over

                mvg,

                Roland

                Comment


                • #23
                  Re: fotomateriaal gestolen

                  Heb je de serienummers ? Gestolen materiaal wordt dikwijls op 2e hands-sites aangeboden. Is mss gokje maar baat het niet dan schaad het niet
                  Last edited by Tootsie; 11 april 2010, 19:20.
                  Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

                  BD1614BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: fotomateriaal gestolen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk bericht
                    Heb je de serienummers ? Gestolen materiaal wordt dikwijls op 2e hands-sites aangeboden. Is mss gokje maar baat het niet dan schaad het niet.
                    Ik ga morgen de serienrs doorgeven aan de moderators dan kunnen die ze eropzetten bij gestolen materiaal

                    Comment


                    • #25
                      Re: fotomateriaal gestolen

                      *********
                      Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 09:36. Reden: **********

                      Comment


                      • #26
                        Re: fotomateriaal gestolen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                        Vanaf vandaag is het bij mij bij zulke gevallen gedaan met helpen. !!!
                        Het word tijd dat men camera's gaat voorzien van een code,zonder code,gedaan met fotograferen en desnoods nog met een chip die op te sporen valt.
                        ja Eric,wat kan ik hier meer op zeggen maat.

                        Wel met deze woorden kan ik leven , zal nooit iemand helpen als ik mijn foto materiaal bij heb.
                        Het is ver gekomen dat ze je zo bedotten en met je dure spullen gaan lopen, maar vrees een beetje voor de alarmpjes die hier voorgesteld worden.
                        Op de trein (bus auto enz..) heb je je tas niet op je rug hangen he.
                        Die staat naast je of hou je vast dicht bij je.
                        Dus beste is dan nog de oplossing van johan de man een oude vuile tas
                        Maar dan moet je selectief te werk gaan om mee te nemen wat je denkt nodig te hebben.
                        Hoop dat je ooit de dader kan pakken en je materiaal terug vind maar vrees er voor.

                        Comment


                        • #27
                          Re: fotomateriaal gestolen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                          Het word tijd dat men camera's gaat voorzien van een code,zonder code,gedaan met fotograferen
                          Dat heeft met autoradio's het ook echt gestopt........
                          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                          Comment


                          • #28
                            Re: fotomateriaal gestolen

                            Idem hier, 2 camera's, film, laptop, (kledij, boeken,...), gestolen in de Marollen in Brussel. Ik hou van de stad op zich, maar ik walg sinds dat gebeurd is van het volk.
                            http://www.flickr.com/photos/sarahhermans/
                            http://www.sarahhermans.com

                            Comment


                            • #29
                              Re: fotomateriaal gestolen

                              Beroepshalve veel moeten reizen met treinen, vliegtuigen,overstappen op stations midden in de nacht en er drong zich ook een maatregel op, want slaap maar eens op een nachttrein zonder bed op een bank of in Rusland op de vloer,wat ik bij me had aan mijn materiaal was een stalen kabeltje van 3mm dikte ong. 1m. met aan de uiteinden bergmusketons met een schroefbeveiliging en dit kan je overal aan vast of omleggen,en toch de nodige vrijheid geven om te bewegen,Grt
                              https://ggpics.be/

                              Comment


                              • #30
                                Re: fotomateriaal gestolen

                                Zo werd ook een laptop van een vriend van me gestolen (in de trein in Brussel)
                                en als ik me niet vergis, werd ook zo het fotomateriaal van foto Jokko gestolen.

                                Comment

                                Working...
                                X