Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijd voor een betere modellennet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Tijd voor een betere modellennet?

    Inderdaad, ik denk dat we best eens samenkomen om alles op een rijtje te zetten en op te starten, daarna moeten we helemaal niet elke maand samenkomen ... één van mijn beste klanten heb ik zelfs maar twee keer gezien, alles loopt via telefoon en email ... werkt prima hoor ... welcome to the 21st century

    Laat maar eens een datum en een plaats horen ... niet te lang meer hé, ik wil zo snel mogelijk van start gaan ...

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #62
      Re: Tijd voor een betere modellennet?

      mij al gelijk, ik kan meestal wel (ben nog student). Ik kan me wel niet zo ver verplaatsen, tenzij met het openbaar vervoer (woon in zuidwest vlaanderen)
      voor de rest zeg maar, als ik er niet geraak zal ik wel horen van iemand anders
      It's not a hobby, it's a passion

      Comment


      • #63
        Re: Tijd voor een betere modellennet?

        woensdagavond 30 juni 18 uur afspraak centrum antwerpen (locatie nog te bepalen)
        of eventueel taverne kalmthoutse heide

        graag voorkeur kenbaar maken
        goed?

        wie komt er?
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #64
          Re: Tijd voor een betere modellennet?

          Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
          woensdagavond 30 juni 18 uur afspraak centrum antwerpen (locatie nog te bepalen)
          of eventueel taverne kalmthoutse heide

          graag voorkeur kenbaar maken
          goed?

          wie komt er?
          Maak er 18u30 van en ik ben erbij, geef mij maar de Kalmthoutse heide

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #65
            Re: Tijd voor een betere modellennet?

            Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
            woensdagavond 30 juni 18 uur afspraak centrum antwerpen (locatie nog te bepalen)
            of eventueel taverne kalmthoutse heide

            graag voorkeur kenbaar maken
            goed?

            wie komt er?
            zal er niet geraken, is me net iets te ver met openbaar vervoer je moet maar eens mailen dan met wat er moet gedaan worden
            It's not a hobby, it's a passion

            Comment


            • #66
              Re: Tijd voor een betere modellennet?

              *************
              Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 09:13. Reden: ************

              Comment


              • #67
                Re: Tijd voor een betere modellennet?

                ik hoor het al, ....
                http://www.jvs-photography.be/

                Comment


                • #68
                  Re: Tijd voor een betere modellennet?

                  allee wie nog interesse?
                  volgende week woensdag 18.30 taverne kalmthoutse heide.....
                  we zijn al met 2, ....
                  http://www.jvs-photography.be/

                  Comment


                  • #69
                    Re: Tijd voor een betere modellennet?

                    Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                    allee wie nog interesse?
                    volgende week woensdag 18.30 taverne kalmthoutse heide.....
                    we zijn al met 2, ....
                    Wel, ik ben een MN gebruiker, maar het is voor mij "achter de hoek" dus ik zal er ook zijn.
                    Stilstaan is achteruitgaan.
                    Zou je ook niet wat modellen vragen naar hun mening?

                    Dpaul
                    DPaul - A.FIAP
                    D810, nikkors and other stuff

                    Comment


                    • #70
                      Re: Tijd voor een betere modellennet?

                      nee daar is het nog veel te vroeg voor, als het zover is wat modellen op de hoogte brengen van het innitiatief , die komen wel hoor!

                      en voila we zijn al met 3, het loopt als een trein....
                      http://www.jvs-photography.be/

                      Comment


                      • #71
                        Re: Tijd voor een betere modellennet?

                        Ik ben allesinds heel benieuwd!

                        Comment


                        • #72
                          Re: Tijd voor een betere modellennet?

                          ************
                          Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 09:12. Reden: ***************

                          Comment


                          • #73
                            Re: Tijd voor een betere modellennet?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                            Wat bedoel je daarmee????
                            De stelling staat nu tegen de muur, en de paletten met hout, en onderdak enzo... liggen naast het huis, Als ik dan eens geen tijd heb dan krijg ik een ??
                            Man, in den tijd van photograaf.be, uren achter de pc gezeten, dan modelmanagement, idem, nu met eye on is het "minder", maar ik kan met trots zeggen dat ik ( we waren met 10 gestart, en ik nog den enge originele mod. ben daar ,vraag maar eens aan bv. framboosje, of ik er ooit tijd heb ingestoken, elken dag zeker 4 keer naar het forum, en elken dag minstens 2..3 uur alles lezen wat men postte, maar als nu iets bij mij nu eens voorgaat ( dak is kapot, versleten ), en dan krijg ik ne
                            Ik hoop dat gij nooit op vacantie ofzo gaat , want dan bent ge ook 2 weken ofzo weg, wat dan ??? Vakantie is maar voor de lol, bij mij is het noodzaak .
                            Yep, kan ik beamen..
                            Scherpie was/is een heel actieve mod op ph.be; modelmanagement.be en eye-on.net

                            Comment


                            • #74
                              Re: Tijd voor een betere modellennet?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                              Wat bedoel je daarmee????
                              De stelling staat nu tegen de muur, en de paletten met hout, en onderdak enzo... liggen naast het huis, Als ik dan eens geen tijd heb dan krijg ik een ??
                              Man, in den tijd van photograaf.be, uren achter de pc gezeten, dan modelmanagement, idem, nu met eye on is het "minder", maar ik kan met trots zeggen dat ik ( we waren met 10 gestart, en ik nog den enge originele mod. ben daar ,vraag maar eens aan bv. framboosje, of ik er ooit tijd heb ingestoken, elken dag zeker 4 keer naar het forum, en elken dag minstens 2..3 uur alles lezen wat men postte, maar als nu iets bij mij nu eens voorgaat ( dak is kapot, versleten ), en dan krijg ik ne
                              Ik hoop dat gij nooit op vacantie ofzo gaat , want dan bent ge ook 2 weken ofzo weg, wat dan ??? Vakantie is maar voor de lol, bij mij is het noodzaak .
                              rustig, rustig, ik ken je niet dus jou ernst kan ik niet inschatten he....
                              alleen na mijn concreet voorstel waren de eerste reakties al gelijk van oei maar ik heb genen tijd ze...vandaar...
                              en ja hoor , ik ga ook op vakantie
                              http://www.jvs-photography.be/

                              Comment


                              • #75
                                Re: Tijd voor een betere modellennet?

                                Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                                nee daar is het nog veel te vroeg voor, als het zover is wat modellen op de hoogte brengen van het innitiatief , die komen wel hoor!
                                Verkeerd begrepen: bij een discussie over de specs moet je alle stakeholders uitnodigen , dus ook modellen. Al was het maar om te vragen wat HEN aanbelangt, en wat een site voor HEN aantrekkelijk zou maken. Eigenlijk ook een MUA, dus.

                                Dpaul
                                DPaul - A.FIAP
                                D810, nikkors and other stuff

                                Comment

                                Working...
                                X