Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijd voor een betere modellennet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Tijd voor een betere modellennet?

    ****************
    ***********
    Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 09:17. Reden: ******************

    Comment


    • #32
      Re: Tijd voor een betere modellennet?

      MN heeft goede tijden gekend maar is nu in vrije val , helaas....
      goede fotografen lopen weg (zijn er op dit ogenblik haast niet meer te vinden)
      de ernstige goede modellen zijn zodanig in de minderheid dat ze verdwijnen in de massa's "dames die denken dat ze model zijn" , dagelijks melden zich tieners en huismoeders die nog nooit een fototoestel van dichtbij gezien hebben en enkel wat ruizige gsm foto's hebben maar toch....vragen ze geld om te poseren ....
      als je ziet wat er zoal geplaatst word

      MN is een beetje de vuilbak van het fotowereldje geworden helaas....
      tijd voor iets nieuws met communicatie mogelijkheden naar het bestuur toe , en toch een minimum aan selectie doorvoeren en niet van, iedereen welkom alst maar opbrengt.....
      http://www.jvs-photography.be/

      Comment


      • #33
        Re: Tijd voor een betere modellennet?

        gaat gij zeggen, gij moogt er niet op, want ge bent lelijk of... een andere reden ?????
        Dat iedereen er op mag vind ik normaal, die geen aanbiedingen krijgen zullen het wel snappen na nen tijd.
        Dus een voorselectie maken kan niet volgens mij, of bedoel je dat bv. mijn dochter niet goed genoeg is om op zo ne site te staan ????, Ik vind haar de mooiste van allemaal, en gij gaat zeggen dat dat niet waar is???? Er op bonken, als ge dat durft te schrijven
        ( wees gerust, die zet zich daar of op zo'n site's nooit)
        Last edited by Guest13; 20 maart 2012, 09:03.

        Comment


        • #34
          Re: Tijd voor een betere modellennet?

          Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
          gaat gij zeggen, gij moogt er niet op, want ge bent lelijk of... een andere reden ?????
          Dat iedereen er op mag vind ik normaal, die geen aanbiedingen krijgen zullen het wel snappen na nen tijd.
          Dus een voorselectie maken kan niet volgens mij, of bedoel je dat bv. mijn dochter niet goed genoeg is om op zo ne site te staan ????, Ik vind haar de mooiste van allemaal, en gij gaat zeggen dat dat niet waar is???? Er op bonken, als ge dat durft te schrijven
          ( wees gerust, die zet zich daar of op zo'n site's nooit
          Ik zou zeker niet op uiterlijk gaan selecteren, maar wel op de kwaliteit van de foto's die leden willen uploaden, een gsm foto kan best, maar alleen als ie perfect is, met een wazige, mini foto kom je niet aan de bak op een dergelijke site.

          Ik denk dat het tijd is om een degelijke site voor modellen/fotografen/visgistes bij elkaar te brengen ... ik word in elk geval lid, wil best wel eens iets anders dan auto's fotograferen ... de uitdaging is er een beetje aan het afgaan

          Als er nog een webdesigner/programmeur nodig is stel ik mij deze kandidaat ... maar vermits de TS al sinds april 2010 niet meer hier geweest is vrees ik dat dit initiatief een vroegtijdige dood gestorven is ... zoals zoveel initiatieven op het internet ...

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #35
            Re: Tijd voor een betere modellennet?

            Ik mis de oude photograaf.be!
            Sinds het van eigenaar is gewisseld (en eye-on is geworden) is het doodgebloed. Wat heel erg jammer is, want de kwaliteit ligt er pakken hoger dan MN.

            MN is ontstaan uit protest tegen PH.be. Ze konden het niet eens worden met het 'dictatorsbeheer'. Bovendien zijn er ganse discussies geweest toen PH.be 5 euro lidgeld/jaar invoerde. Het zouden geldwolven zijn en arme studenten geld aftroggelen....En ganse bende is het daar afgebold, en is een eigen site begonnen: MN.

            En wat doet MN nu? Juist ja, ze vragen zelf 12.5 of 25 euro lidgeld per jaar

            Ik zeg niet dat MN slecht is, maar ze moeten VEEL selectiever zijn! In het openbaar durf ik soms niet inloggen omdat ik beschaamd ben als ik bij de avaters 25% platte naaktfoto's zie staan....

            Comment


            • #36
              Re: Tijd voor een betere modellennet?

              Dat is de enige site geweest , die echt, maar zich dan ook echt iets aantrok van zijn leden, en van de site, en van de communicatie.
              Zoiets komt er nooit meer, dat ben ik 110% zeker van.
              Last edited by Guest13; 20 maart 2012, 09:03.

              Comment


              • #37
                Re: Tijd voor een betere modellennet?

                Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                gaat gij zeggen, gij moogt er niet op, want ge bent lelijk of... een andere reden ?????
                Dat iedereen er op mag vind ik normaal, die geen aanbiedingen krijgen zullen het wel snappen na nen tijd.
                Dus een voorselectie maken kan niet volgens mij, of bedoel je dat bv. mijn dochter niet goed genoeg is om op zo ne site te staan ????, Ik vind haar de mooiste van allemaal, en gij gaat zeggen dat dat niet waar is???? Er op bonken, als ge dat durft te schrijven
                ( wees gerust, die zet zich daar of op zo'n site's nooit
                op die manier bedoel ik het niet nee, maar toch een selectie moet kunnen absoluut want doe je dat niet dan krijg je wat er nu gebeurt op MN en dat denk ik wil niemand....

                op welke manier er dan een selectie moet plaatsvinden das een ander paar mouwen en daar kan over gepraat worden, ....
                alvast moet de communicatie tussen de beheerders en leden een pak eenvoudiger worden en transparanter, zoals het nu gaat trek je alleen bepaalde figuren aan en de betere fotograaf en model verdwijnen en zoeken elders hun gading....
                http://www.jvs-photography.be/

                Comment


                • #38
                  Re: Tijd voor een betere modellennet?

                  Oorspronkelijk geplaatst door framboosje Bekijk bericht
                  Ik mis de oude photograaf.be!
                  Sinds het van eigenaar is gewisseld (en eye-on is geworden) is het doodgebloed. Wat heel erg jammer is, want de kwaliteit ligt er pakken hoger dan MN.

                  MN is ontstaan uit protest tegen PH.be. Ze konden het niet eens worden met het 'dictatorsbeheer'. Bovendien zijn er ganse discussies geweest toen PH.be 5 euro lidgeld/jaar invoerde. Het zouden geldwolven zijn en arme studenten geld aftroggelen....En ganse bende is het daar afgebold, en is een eigen site begonnen: MN.

                  En wat doet MN nu? Juist ja, ze vragen zelf 12.5 of 25 euro lidgeld per jaar

                  Ik zeg niet dat MN slecht is, maar ze moeten VEEL selectiever zijn! In het openbaar durf ik soms niet inloggen omdat ik beschaamd ben als ik bij de avaters 25% platte naaktfoto's zie staan....
                  heel juist!
                  http://www.jvs-photography.be/

                  Comment


                  • #39
                    Re: Tijd voor een betere modellennet?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                    Dat is de enige site geweest , die echt, maar zich dan ook echt iets aantrok van zijn leden, en van de site, en van de communicatie.
                    Zoiets komt er nooit meer, dat ben ik 110% zeker van.
                    awel laten degene die interesse hebben zich ne keer kenbaar maken hierzo en we stampen samen iets uit de grond dat veel beter is......
                    http://www.jvs-photography.be/

                    Comment


                    • #40
                      *****************

                      krijg je niet meer gedaan, nen echte modellen en fotografen site, die 100% is
                      Last edited by Guest13; 20 maart 2012, 09:05.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Tijd voor een betere modellennet?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                        Dat is de enige site geweest , die echt, maar zich dan ook echt iets aantrok van zijn leden, en van de site, en van de communicatie.
                        Zoiets komt er nooit meer, dat ben ik 110% zeker van.
                        De vorige eigenaar heeft die site (ph.be) uit de grond gestampt en er al zijn energie ingestoken (en geld!) om de site draaiende te houden. Als 'dank' kreeg hij emmers str*nt (sorry voor mijn woordkeuze ) over zich heen. Is het dan gek dat hij het op een moment beu was en de site heeft weggegeven?
                        PH.be is eigenlijk om zeep geholpen door zijn leden....door sommige leden dan toch.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Tijd voor een betere modellennet?

                          wees daar maar gerust van
                          Last edited by Guest13; 20 maart 2012, 09:06.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Tijd voor een betere modellennet?

                            Ik sta al sta al van -bijna- het begin op MN. Bijna, want in het begin wou ik niet direct overlopen omdat ik mij dan ook een 'verrader' zou voelen. Na een tijdje zag ik in dat ik mij wel moest registreren als ik mijn hobby niet wou verliezen. (Didier & Tomas hebben trouwens ook een profiel op MN!)
                            Maar ik heb nog steeds een standaardprofiel, ik weiger te betalen voor silver of golden lidmaatschappij....uit principe. Zelfs de 'verlanglijst' die uniek was op PH.be, hebben ze klakkeloos gekopieerd op MN.
                            Dat Peggy stopt is jammer, maar mss wel te begrijpen. Ze draait al zolang mee dat ze wss al met al de goede fotografen heeft gewerkt ;-) En mss ook al teveel negatieve ervaringen gehad (alhoewel ik denk dat ze niet op haar mondje is gevallen ), want geloof mij, sommige fotografen kunnen écht het bloed van onder onze nagels halen! Ik denk ook aan stoppen, ze hebben al teveel met mijn voeten gerammeld. Maar dat is natuurlijk een volledig andere discussie.

                            Bye the way, in geval er verwarring zou zijn......achter de camera ben ik een groentje, voor de camera draai ik al jaren mee

                            Comment


                            • #44
                              Re: Tijd voor een betere modellennet?

                              *************
                              Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 09:15. Reden: ********

                              Comment


                              • #45
                                Re: Tijd voor een betere modellennet?

                                Oorspronkelijk geplaatst door framboosje Bekijk bericht

                                Ik zeg niet dat MN slecht is, maar ze moeten VEEL selectiever zijn! In het openbaar durf ik soms niet inloggen omdat ik beschaamd ben als ik bij de avaters 25% platte naaktfoto's zie staan....
                                Akkoord.
                                Of je krijgt zeer regelmatig bezoek ("hebben je site bezocht"), van dezelfde schaarsgeklede dames, zodat het geen toeval meer is. Zij prijzen zichzelf aan door fotografensites af te schuimen, en beseffen niet dat dit juist averechts werkt.
                                Dus MN beter selecteren ? Ik selecteer wel.

                                Dpaul
                                DPaul - A.FIAP
                                D810, nikkors and other stuff

                                Comment

                                Working...
                                X