Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

poll 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    ook gestemt. de rechter
    "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

    Comment


    • #17
      Stem is binnen...

      Comment


      • #18
        Zo, toch maar ff gestemd (en de poll omhoog gehaald )
        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • #19
          Erik, ik had je mijn voorkeur voor de 3e foto gegeven in je vorige poll, foutje van mij. Maar ja, ik kom hier niet zo vaak, dus daar zal het wel aan liggen.

          Comment


          • #20
            stemmeke staat erbij
            Respect begint bij uzelve

            Comment


            • #21
              Alweer dank aan alle deelnemers (inmiddels al 111 reacties op polleke 3)...

              Enkele reacties op bovengestelde vragen:

              @fredericrom: Tuurlijk heb je iets gewonnen, en ik ook

              @the hustler: de rechter 'brommer' blauw? Dan tekent je scherm de kleuren toch iets te fel. Het is geen 'echte' zwartwit zoals je ziet. Het is een getoonde zwartwit waarin een tikkie blauw en een iets groter tikkie rood gebruikt zijn. Dat rood de overwegende tint is zie je aan het feit dat de foto een wat bruine indruk geeft (als het goed is tenminste)

              @gerda: maakt mij niet zoveel uit als iemand zijn of haar keuze kenbaar maakt. Het is denk ik niet van invloed op de poll; ik denk dat iedereen eigenwijs genoeg is om toch de eigen keuze te maken. En dat is ook de bedoeling van deze polls

              @kevlar: tja, maar het is een nogal eenvoudig scriptje. En als ik er een complete uitwerking bijzet, dan werkt de poll niet meer zoals bedoeld. En je hoeft ook niet te wachten op het boek, de resultaten (met een verantwoording) geef ik er telkens voor iedereen bij (klik rechtsboven op Resultaten vorige polls). Dat betekent niet direct dat jouw reden voor een keuze bij zou staan, maar wel waarom ik de vragen op die manier stelde

              @pascal: idd, en niet alleen culuur- maar zelfs individu-gebonden. Daarom ook zal ik heel wat polls nodig hebben om bepaalde 'conclusies' te kunnen trekken (en per poll ook een significant aantal stemmen). Tegen de tijd dat er wat meer polls zijn geweest (en wat meer resultaten zijn verantwoord) zou er toch al een lijn zichtbaar moeten worden...

              Nogmaals dank allen voor de medewerking...

              Comment


              • #22
                Niet twijfelen, rechtse foto !
                Canon Powershot G5 !

                Comment


                • #23
                  Ben ook bij de meerderheid.

                  Comment


                  • #24
                    Ik ben niet zo voor rechts, heb de linkse gekozen

                    Comment


                    • #25
                      @the hustler: de rechter 'brommer' blauw? Dan tekent je scherm de kleuren toch iets te fel. Het is geen 'echte' zwartwit zoals je ziet. Het is een getoonde zwartwit waarin een tikkie blauw en een iets groter tikkie rood gebruikt zijn. Dat rood de overwegende tint is zie je aan het feit dat de foto een wat bruine indruk geeft (als het goed is tenminste)
                      oei, dan zal het wel aan mijn monitor liggen. het rare was dat enkele onderdelen wan de meest rechtse brommer op mijn scherm echt een duidelijke blauwzweem hadden (het leek wel ingekleurd zoals vb bij een penseel in kleurmodus), terwijl de rest van de foto er helemaal "normaal" uitzag. 'k vond het wel al een beetje raar dat niemand anders daar iets over gezegd had. 't is ook de eerste keer dat ik zo iets tegengekomen ben. spijtig dat de foto niet meer on-line staat, maar ik heb er toen wel een 10-tal keren naar gekeken en dat was altijd het eerste wat mij opviel. (raar hoor, want volgens mij staat mijn monitor toch redelijk afgesteld.)

                      Comment


                      • #26
                        mijn stem heb je ook
                        Leuk initiatief Eric, altijd leuk om de resultaten te zien naderhand.

                        Tim.
                        www.gijbels.net

                        Comment


                        • #27
                          Sorry maar ik heb geen voorkeur,want ik vind ze alle twee mooi.
                          mvg FrançoisVM
                          Canon 7D

                          Comment


                          • #28
                            Ai, ik denk dat er problemen zijn. Net stem uitgebracht en ik had 100% voor mijn voorkeur.
                            Volgens het ding ben ik de enige die gestemd heeft.
                            Klopt dus niet aan de reacties te zien.

                            Comment


                            • #29
                              Dit is een nieuwe poll, Archer .. ik denk dat Eric nog een nieuw topic "Poll 4" moet openen ...
                              Originally posted by archer
                              Ai, ik denk dat er problemen zijn. Net stem uitgebracht en ik had 100% voor mijn voorkeur.
                              Volgens het ding ben ik de enige die gestemd heeft.
                              Klopt dus niet aan de reacties te zien.
                              Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                              Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                              Comment


                              • #30
                                Idd, heb net de files aangepast... aankondiging komt eraan... Maar ook dank voor pollen in de nieuwe hoor

                                ps hustler: de oude foto's zijn er ook nog hoor, zie knop resultaten. En klik aldaar op de kleine voorbeeldfoto's. De zw is getoond op verschillende grijsbereiken, niet met penseel oid achteraf ingekleurd (zou idd vreemd zijn). Maar dan zou je dat blauw ook in andere delen moeten kunnen zien. Ik heb de verzadiging van de foto even fiks omhooggejaagd en daar zie je dat dat blauwe méér rechts in de foto voorkomt (en dat rood als kleur toch wel overheerst). Als je op je monitor alleen de blauwe tinten, maar niet de toch overwegend roodkleuring ziet, staat ie denk ik toch iets te blauw. Ik weet niet welke monitor je hebt, kun je de rood en blauwtinten afzonderlijk regelen of alleen de totale temperatuur?



                                Comment

                                Working...
                                X