Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop fotokonijnenberg of speciaalzaak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Aankoop fotokonijnenberg of speciaalzaak

    Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
    Heb daar al verschillende objectieven gekocht en heb deze altijd mogen testen niettegenstaande er nog vele wachtenden achter mij waren en er zelfs mensen weg gingen wegens TE veel volk.
    En dan sturen ze, de door de klanten afgekeurde lenzen, gewoon door naar de mensen die per post bestellen, wat je niet zal tegenkomen bij foto Rubens
    Foto Rubens is trouwens op meerdere producten merkelijk goedkoper, zeker op het (semi)pro segment
    Imac en Canon... de max

    Comment


    • #17
      Re: Aankoop fotokonijnenberg of speciaalzaak

      Oorspronkelijk geplaatst door timon Bekijk bericht
      En dan sturen ze, de door de klanten afgekeurde lenzen, gewoon door naar de mensen die per post bestellen, wat je niet zal tegenkomen bij foto Rubens
      Foto Rubens is trouwens op meerdere producten merkelijk goedkoper, zeker op het (semi)pro segment

      Dank u... er zijn er die blijkbaar toch op harde data voortgaan en niet op 'van horen zeggen'.
      Wie overigens soms ook mooie prijzen heeft, is Fnac. Zeker met ledendagen of met acties. Alleen is dat een beperkt aanbod van het moment. En je moet goed opletten, want op sommige zaken zijn ze echt een stuk duurder.
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

      Comment


      • #18
        Re: Aankoop fotokonijnenberg of speciaalzaak

        Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
        Kijk, dat vind ik nu net niet. Ook al regelmatig naar konijn geweest op zaterdag.... inderdaad nummertje trekken en dan maar wachten. Wanneer ik na een tijdje rondkijken een plaatsje inneem in de buurt van de toonbank valt het me op dat niettegenstaande er een hele boel mensen staan ze toch tijd nemen voor de klanten.
        Heb daar al verschillende objectieven gekocht en heb deze altijd mogen testen niettegenstaande er nog vele wachtenden achter mij waren en er zelfs mensen weg gingen wegens TE veel volk.
        Ik mag er niet van klagen maar het zal waarschijnlijk ook wel afhangen welke verkoper je hebt.
        Ik heb dezelfde ervaring. Dus als het eventjes kan ga ik op een werkdag.
        Overigens bestel ik bij niemand een lens of camera via internet om die dan per post te laten leveren. Eerst zien, vasthouden en proberen. Maar dat geldt voor alle zaken.

        Groeten, Bert
        Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
        www.bertofotografie.be

        Comment


        • #19
          Re: Aankoop fotokonijnenberg of speciaalzaak

          Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
          Ahum... dan zit jij ofwel in Nikon (die prijzen volg ik niet), .
          Ik heb inderdaad Nikon spullen en woon op amper 500 meter van Studio73. Ik werk echter vlakbij Konijnenberg dus voor de verplaatsing moet ik het niet laten.

          Comment


          • #20
            Re: Aankoop fotokonijnenberg of speciaalzaak

            Oorspronkelijk geplaatst door Geert V Bekijk bericht
            Ik heb inderdaad Nikon spullen en woon op amper 500 meter van Studio73. Ik werk echter vlakbij Konijnenberg dus voor de verplaatsing moet ik het niet laten.
            dan ben jij een zeldzame gelukzak die zonder veel bijkomende verplaatsing bij beiden de interessantste koopjes kan gaan doen...
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

            Comment


            • #21
              Re: Aankoop fotokonijnenberg of speciaalzaak

              Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
              dan ben jij een zeldzame gelukzak die zonder veel bijkomende verplaatsing bij beiden de interessantste koopjes kan gaan doen...
              Idd, dat is niet eerlijk

              Comment


              • #22
                Re: Aankoop fotokonijnenberg of speciaalzaak

                Art&Craft

                Comment


                • #23
                  Re: Aankoop fotokonijnenberg of speciaalzaak

                  Mijn 7D heb ik bij CameraNU besteld, en daarna ook nog mijn 17-55 f2.8 lens.
                  Zeer tevreden van en toppie prijzen.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Aankoop fotokonijnenberg of speciaalzaak

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ripaf Bekijk bericht
                    Zeer tevreden van en toppie prijzen.
                    Ik vind ook dat sommige (web)shops niet moeten onderdoen voor de lokale speciaalzaken!

                    Comment


                    • #25
                      Re: Aankoop fotokonijnenberg of speciaalzaak

                      Ik vind toch dat foto-apparatuur in België (veel) duurder zijn dan in Nederland. Ik ben in verschillende zaken in België geweest, dan is mijn ervaring dat bij ons de prijzen lager zijn.
                      [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Aankoop fotokonijnenberg of speciaalzaak

                        Ik moet toch zeggen dat ik van Konijn meer dan tevreden ben. Ondanks de drukte steeds meer dan tijd genoeg voor uitleg, vragen en bij problemen ook zeer correct. Ik heb mijn D300 daar gekocht waar ik onmiddellijk ontevreden van was ( batterij ging maar 100 kliks mee, en er was geen scherpe foto mee te rekken), na 2 weken mee terug naar Konijn,onmiddellijk een andere D300 mee gekregen, en op de doos van het slechte model werd met rode stift DOA gezet dus opsturen naar online bestellingen denk ik niet.
                        Zeer tevreden dus en voor iedereen aan te raden.

                        Groeten,

                        Luc

                        Comment


                        • #27
                          Re: Aankoop fotokonijnenberg of speciaalzaak

                          Oorspronkelijk geplaatst door Buster Bekijk bericht
                          Ik vind toch dat foto-apparatuur in België (veel) duurder zijn dan in Nederland. Ik ben in verschillende zaken in België geweest, dan is mijn ervaring dat bij ons de prijzen lager zijn.
                          Volledig mee eens. Ik ben eerst naar de Mediamarkt gn kijken, 45km gereden om daar vast te stellen dat een 7D 1499 Euro kost. Bij CameraNU heb ik 1275 Euro betaald met verzendkosten bijgerekend. En Mediamarkt maar reclame maken met de 'ik ben toch niet zot' slogan

                          En als er iets aan scheelt, voor 10 Euro verstuur ik hem naar CameraNU. Anders moet ik ook al 45Km enkel rijden nr daar.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Aankoop fotokonijnenberg of speciaalzaak

                            Vandaag bij Art&Craft mijn langverlangde nikon d300s gehaald!
                            Ook nog een macrolens (tamron) en flits (nikon) plus enkele "ditjes en datjes" bijgenomen.
                            Uit nieuwsgierigheid eens de prijzen vergeleken met konijnenberg toen ik thuiskwam..
                            conclusie: ik heb meer dan 5% winst gedaan! (Art&Craft geeft wel de nikonpromotie)
                            De wachttijd was miniem en de uitleg heel vriendelijk en correct.
                            Ik heb zelfs een fles wijn als extraatje gekregen!

                            Comment


                            • #29
                              Re: Aankoop fotokonijnenberg of speciaalzaak

                              Oorspronkelijk geplaatst door isisa Bekijk bericht
                              Vandaag bij Art&Craft mijn langverlangde nikon d300s gehaald!
                              Ook nog een macrolens (tamron) en flits (nikon) plus enkele "ditjes en datjes" bijgenomen.
                              Uit nieuwsgierigheid eens de prijzen vergeleken met konijnenberg toen ik thuiskwam..
                              conclusie: ik heb meer dan 5% winst gedaan! (Art&Craft geeft wel de nikonpromotie)
                              De wachttijd was miniem en de uitleg heel vriendelijk en correct.
                              Ik heb zelfs een fles wijn als extraatje gekregen!
                              Proficiat met je aankoop en veel plezier ermee.
                              I love my D500

                              Comment


                              • #30
                                Re: Aankoop fotokonijnenberg of speciaalzaak

                                Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
                                Als het inderdaad art en craft is zoals hier al gezegd werd, dan is de kans zeer groot dat je jouw camera aan dezelfde prijs krijgt als je het gewoon zegt OF onder de vorm van accessoires/kortingen op accessoires!
                                Kan ik enkel maar beamen, een klapke doen en eventueel wat goochelen met bijkomende accessoires. Service top en bespaar brandstof en tijd als je uit west vlaanderen of regio Gent bent.
                                Canon 40D + EF-S 17-85 f/4-5.6 IS USM + EF-S 17-55 f/2.8 IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - EF 50mm 1.8 II + 420 EX
                                Powershot G3

                                Comment

                                Working...
                                X