Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring met KRUIDVAT?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by tist
    ...eerst geprobeerd met 35 stuks (dan was het ietsje goedkoper)...
    ...Een week later weer een bestelling gedaan, nu voor 281 afdrukken,...

    ...Ik heb zo goed als geen ervaring met hen...

    Zo goed als geen ervaring? 316 foto's?
    Maar ik hou toch rekening met uw uiteenzetting waarvoor ik u bedank.
    Verschillende labo's uitproberen zal inderdaad de beste oplossing zijn.
    Ik heb ondertussen toch eindelijk de Kruidvat foto's in handen, en ze lijken wel goed, zolang men ze niet vergelijkt met hun kleuren op het scherm.
    Uw klacht over het niet respecteren van de prijzen was bij mij niet van toepassing.
    Groeten van lucalfred

    Comment


    • #17
      Originally posted by lucalfred
      Originally posted by tist
      ...eerst geprobeerd met 35 stuks (dan was het ietsje goedkoper)...
      ...Een week later weer een bestelling gedaan, nu voor 281 afdrukken,...

      ...Ik heb zo goed als geen ervaring met hen...

      Zo goed als geen ervaring? 316 foto's?
      Maar ik hou toch rekening met uw uiteenzetting waarvoor ik u bedank.
      Verschillende labo's uitproberen zal inderdaad de beste oplossing zijn.
      Ik heb ondertussen toch eindelijk de Kruidvat foto's in handen, en ze lijken wel goed, zolang men ze niet vergelijkt met hun kleuren op het scherm.
      Uw klacht over het niet respecteren van de prijzen was bij mij niet van toepassing.
      Groeten van lucalfred
      316 foto's in slechts 2 sesies noem ik zeker geen ervaring met hun kwaliteit/werkwijze. Als ik bijvoorbeeld al zo'n 10 keer zou gebruik hebben gemaakt van hun service dan zou ik van enige ervaring kunnen spreken, alhoewel.... 2 maal is voor mij echt te weining hoor.
      Nu mijn uiteenzetting is niet omdat ik 1 en ander weet, het is gewoon een beetje nadenken, en niet te snel oordelen, niet dat ik daarmee wil de waarheid verkondigen, enkel een vermoeden, en niet zomaar blindeling iets geloven.
      Dat er iets kan fout lopen kan altijd en overal, indien zo dan zou ik daar trachten iets aan te doen, en niet direct op een ander lopen als het normaal gezien wel goed is. Ik ben wel van plan om ook eens met een paar foto's naar iemand anders te trekken om te zien of het nu zo'n groot verschil is.
      En zal dan ter zijner tijd het resultaat ook graag medelen hoor.
      Als je bij een eventuele "slechte" levering niet reageerd is voor die firma alles prima verlopen, vergeet dat niet he.
      Ze vergelijken met je resultaat op jouw scherm, is ook niet direct de juiste weg, het is niet omdat ik het "geluk" heb dat ze zo goed overeenkomen dat het zo ook hoeft te zijn he, normaal gezien zou je je scherm via allerlei moeten gaan ijken (colorimeter enz.) en wie doet dat? Ik niet hoor, plus het geven dat er steeds verschil zal zijn.
      Indien anderen een volledige andere mening zijn toegedaan ik zou zeggen je volste recht, maar als het ergens toch goed lijkt (op het eerste zicht) mag men dat toch ook zeggen he

      Comment

      Working...
      X