Hallo,
Ik zit met een groot probleem. Ik denk dat ik kan zeggen dat ik vrij veel van pc's ken. Ik steek ze zelf samen, enz...
Toch heb ik volgend probleem.
Als ik filmpjes opneem met mijn 7D, en ik wil ze bekijken op mijn pc, dan komt er steeds storing in het beeld. Grijs - groene horizontale strepen.
bekijk ik ze echter op onze simpele laptop, dan is er geen probleem.
mijn pc configuratie:
I7-930
6 GB ram DDR3
sapphire HD5770 grafische kaart
Windows 7 64 bit
verschillende harde schijven, maar dat doet er niet toe denk ik.
Alle windows updates zijn geinstalleerd, en tevens zijn de k-lite codec packs voor win32 en win64 geinstalleerd, dus aan de codecs zou het niet kunnen liggen.
Op de simpele laptop staat ook trouwens win7 (wel 32 bit versie)
Voor de rest is het een bom van een pc, en heb ik absoluut geen klagen. Ligt het mss aan de grafische kaart waar een defectje zou kunnen inzitten? Intensief een 3D game spelen gaat trouwens moeiteloos...
Iemand een idee?
Ik zit met een groot probleem. Ik denk dat ik kan zeggen dat ik vrij veel van pc's ken. Ik steek ze zelf samen, enz...
Toch heb ik volgend probleem.
Als ik filmpjes opneem met mijn 7D, en ik wil ze bekijken op mijn pc, dan komt er steeds storing in het beeld. Grijs - groene horizontale strepen.
bekijk ik ze echter op onze simpele laptop, dan is er geen probleem.
mijn pc configuratie:
I7-930
6 GB ram DDR3
sapphire HD5770 grafische kaart
Windows 7 64 bit
verschillende harde schijven, maar dat doet er niet toe denk ik.
Alle windows updates zijn geinstalleerd, en tevens zijn de k-lite codec packs voor win32 en win64 geinstalleerd, dus aan de codecs zou het niet kunnen liggen.
Op de simpele laptop staat ook trouwens win7 (wel 32 bit versie)
Voor de rest is het een bom van een pc, en heb ik absoluut geen klagen. Ligt het mss aan de grafische kaart waar een defectje zou kunnen inzitten? Intensief een 3D game spelen gaat trouwens moeiteloos...
Iemand een idee?
Comment