Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ryanair en handbagage

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ryanair en handbagage

Morgen vertrek ik en hopelijk krijg ik geen problemen. Mijn handbagage weegt ongeveer 9 à 10 kg, dus op het vlak van gewicht zou dat moeten lukken. Alleen de afmetingen ... die zijn 55x33x26 cm terwijl 55x40x20 cm het max is. Ik zou het echt schandalig vinden moesten ze er een probleem van maken dat de rugzak 6cm te dik is. Duimen maar.

Iedereen bedankt voor de reacties, Tom.

PS: De weerberichten voor Schotland zijn jammer genoeg niet goed, met zelfs 30cm verse sneeuw in de hoger gelegen gebieden. Met dat late winterweer zal ik niet moeten hopen op trekvogels.

Comment

Maar wié reist nu ook met Ryanair ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oracle Bekijk bericht
        Ik niet, voila.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oracle Bekijk bericht
          Door met Ryanair te vliegen kon ik een auto huren (Hertz) aan een spotprijs. Als ik dezelfde auto voor dezelfde periode wou huren via de website van hertz zelf, dan zou me dat veeeeel meer gekost hebben. Dat is dan weer een voordeel van ryanair. Voor de rest is Ryanair net direct de aangenaamste maatschappij, ik weet het.

Mijn handbagage werd niet gecontroleerd bij de heenvlucht, hopelijk is dat ook zo bij de terugvlucht, nu vrijdag.

Groeten, Tom.

Comment

Hopelijk heb je geen last met Hertz nadien Er staan hier wat nare ervaringen op het forum.
            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
            500px

Comment

ik had gisteren hetzelfde aan mijn been: mijn bagage beantwoordde aan hun afmetingen en paste na een beetje wringen in hun rekje maar toch: 35 euro bijbetalen en mijn babage in het vliegtuigruim. heb er wel nog mijn fototoesstel en lens kunnen uitnemen en gelukkig maar want bij aankomst was mijn insulinepen die er wel was blijven insteken gebroken. Zo zorgvuldig springen zo om me de (soms levensnoodzakelijke) spullen van iemand

Comment

Working...
              X