Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Copyright inbreuk t.o.v. werk BD leden op Flickr

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Copyright inbreuk t.o.v. werk BD leden op Flickr

en de eerste is van Tilly Meijer HOF 4de week
    Groetjes Hilde
    http://hildeg.smugmug.com/

Comment

De zwangere vrouw met kindje is van Moniq ...
      Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
      - Isaac Asimov-

Comment

Het kindje met de zonnebloem is van Eline342 (challenge juli 2009).

Staat hier nog iets bekends tussen ?
        http://topsy.com/twitter/mymschils?type=image (foto's staan eigenlijk hier : http://twitpic.com/photos/Mymschils )
        Ik zie er in elk geval al een challengefoto van mirs (silhouet kindje) tussen staan...
        en he blad in de sneeuw is van Vicky ...

Het zijn precies wel veel foto's van BD......

@marl1 :
        Last edited by filipo; 28 februari 2010, 16:09. Reden: URL toegevoegd
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Op deze blog wordt heel lyrisch gedaan over de fotografie van de dame in kwestie.
          http://annedijon-art-vie.blogspot.co...-voyageur.html
          De 1e foto is gestolen van easygirl.
          © Tous droits réservés... durft m'n er dan nog bijzetten.
          Last edited by rubenknockaert; 26 februari 2010, 14:27. Reden: dt-foutje

Comment

ik heb een commentaartje op die blog achtergelaten, benieuwd of die gepubliceerd geraakt.

G
            fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
            Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
              Het kindje met de zonnebloem is van Eline342 (challenge juli 2009).

Staat hier nog iets bekends tussen ?

Ik zie er in elk geval al een challengefoto van mirs (silhouet kindje) tussen staan...
              en he blad in de sneeuw is van Vicky ...

Het zijn precies wel veel foto's van BD......

@marl1 :

De foto van het blad in de sneeuw is van mij Wat kan ik hier tegen doen.
              Dit vind ik toch heel grof, foto's pikken van een ander
              Groetjes Vicky

Comment

Op de eerste website, die nu gelukkig verwijderd is, stond ook een foto van mij nl. 'leave'.
                Heel goed gedaan Marleen en bedankt
                Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
                  Nergens nog foto's online plaatsen is de enige optie vrees ik.
                  www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
                    Haar twitter-account is blijkbaar al geschrapt, maar hoe je de foto's van twitpic kan laten verdwijnen : ???

Comment

Deze is er ook zo een.
                      Dit bestaat al jaren maar ik weet niet hoe ik deze kan laten verwijderen.
                      Als je scrolt kom je op een gegeven moment een foto van mij tegen met die eekhoorn die aan die tak hangt ondersteboven

http://ziza.ru/2006/07/13/podborka-k...-38-shtuk.html
                      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

En het is nu ook niet echt een eer om daar tussen te staan...

Onderaan de site staat er dan wel weer dit (thx google) :
                        "Disclaimer: Alle rechten op gepubliceerd materiaal eigendom van hun eigenaren, en de auteur van deze site is niet verantwoordelijk voor het gebruik ervan!"

Al geprobeerd met een mail naar het eveneens onderaan de site vermelde adres abuse(at)zazu.ru ?
                        Of begrijpen ze geen Engels ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
                          Doe jij dit dan ook?

Swat, voor mij is er nog een duidelijk verschil tussen media en pers (en met dit eenvoudig woordje van 4 letters) bedoel ik ernstige journalistiek. En/Ja ook in die pers zullen fouten gemaakt worden
                          Er zijn maar twee mensen die geen fouten maken en dat ben jij en ik.
                          Ook in de ernstige journalistiek gebeurt dit. Laat ons duidelijk zijn, ik ben er absoluut tegen. Vond het gewoon grappig dat je dit wilde laten aankaarten door iemand/iets dat er zelf aan mee doet.

Comment

De foto van Pixelpainter staat ook nog steeds op http://ziza.ru/2006/07/13/podborka-k...-38-shtuk.html
                            Ik weet dat er toen ongelooflijk veel moeite is gedaan om die foto's te laten verwijderen. Helaas zonder resultaat blijkbaar.

Gr. X

Comment

HTML-code:
                              [COLOR="Silver"][QUOTE=filipo;2580600]Het kindje met de zonnebloem is van Eline342 (challenge juli 2009).[QUOTE=filipo;2580600]
                              [/COLOR]

Toevallig op dit topic gekomen. Ben langs de andere kant wel blij dat de foto geaprecieerd wordt Afin, de manier waarop hij onze foto's gebruikt is tegen alle regels in en moet zeker tegen ingetreden worden
                              Last edited by Eline342; 28 februari 2010, 14:50.

Comment

het is mij gelukt Mijn foto van het blad half onder de sneeuw is verwijderd van twitpics van Myriame Schils. Gewoon een mailtje sturen naar

support@twitpic.com

met het verzoek om jou foto te verwijderen en er ook de link naar het forum bij doen waar de foto te zien is als bewijs dat het jou foto is.

Wie nog foto's ziet op deze site die van hem/haar zijn kan dus best een mailtje sturen

Hartelijk bedankt Filipo voor het zoekwerk en het doorsturen van het emailadres want in al die sociale netwerken ben ik niet zo thuis
                                Groetjes Vicky

Comment

Working...
                                X