Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Rij eens door de haven van Antwerpen ofzo, je zal ervan versteld staan hoeveel leuke locaties je daar bij mekaar hebt.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Goh, containers... Ik zou dat persoonlijk niet doen. Dan wordt toch wel direct een hoop aandacht naar die containers gezogen terwijl het in mijn ogen enkel die auto hoort te zijn die in de spotlights staat; in elk geval heb ik al wel vaak dat soort foto's gezien, maar nog nooit een schone.
Op linkeroever heb je ergens een meertje met daar vlak naast mooie grote open vlakke ruimtes. Dat is mijn eerste gedacht. (vlakbij is een zwembadruïne of zoiets).
De petroliumbuurt heeft ook wel heel wat mooie of fotogenieke locaties.
Comment