Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pas op voor het Colombia virus !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    maar over wat scripts heb je het nu ?

    zijn het vbs-scripts, javascripts, actionscripts, enz..
    zolang het geen vbs-scripts zijn, zal het allemaal blijven werken.


    ToM.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #32
      Tom, sorry , maar ik heb echt geen verstand van scripts , dus ik zou niet weten hoe ik er achter moet komen wat voor scripts het zijn. ik heb alleen gekeken in mijn folders bij scripts en zie daar geen vbs bestandjes.



      maar over wat scripts heb je het nu ?

      zijn het vbs-scripts, javascripts, actionscripts, enz..
      zolang het geen vbs-scripts zijn, zal het allemaal blijven werken.


      ToM.
      Eppie.
      EP

      Comment


      • #33
        ik wil daar toch nog even aan toevoegen: linux

        en natuurlijk dat het vreselijk is. ik moet er niet aan denken dat zoiets gebeurd.

        www.vildaphoto.net

        Comment


        • #34
          HIER kan je alle info vinden over Colombia:



          *This Post (or reply) was written in recycled Electrons*
          ==+ Canon PowerShot S30 +==

          An  a day keeps frustration away!
          http://www.demey-deleus.be

          Comment


          • #35
            Dat hier niemand heeft gedacht aan een router aan te schaffen , meestal komt die met een firewall . Zo is je pc al een heel stuk beter beschermd tegen aanvallen en je kan er azl snel enkele pc's ophangen (of een laptop maar die kosten meer vanwege de kabelloze toestand) maa vanf een goede 6000 fr ben je al aardig gesteld !

            CanOn pOwershOt S 3O

            Vurwa dient da knOppeke OOk al weer !!!
            Fujifilm Finepix F31fd

            Comment


            • #36
              Hallo Twido,

              Hier staat een hardware router (US Robotics), maar die houdt geen vbs-attachments in bv. e-mail tegen ...
              Dus, goede anti-virussoftware is ook nog noodzakelijk.

              Groeten,
              Jaja

              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • #37
                Een router met firewall kan wel bepaalde virussen zoals een trojan horse tegenhouden, maar zoals JaJa al zei, je hebt ALTIJD een virusscanner nodig... De laatste week worden we hier belaagd door de Klez, maar doordat we al een antivirus draaiende hebben op de mailserver, en zowiezo alle "malafide" file attachments zoals .vbs; .exe; .com; .scr en dergelijke worden geblocked en gedelete (zelfs in zip files !) zitten we zo goed als safe... (ik ga niet zeggen volledig safe, want je weet nooit wat die rotzakken straks weer gaan uitvinden...)

                *This Post (or reply) was written in recycled Electrons*
                ==+ Canon PowerShot S30 +==

                An  a day keeps frustration away!
                http://www.demey-deleus.be

                Comment


                • #38
                  Twido
                  de ingebouwde firewall van 'n router blokkeert de poorten van je uitgaand verkeer...en meestal wordt die interne firewall afgezet of je komt nergens binnen...(games, msn, mirc...etc..)
                  wat je zelf dus download (Kaza, FTP..) is voldoende om prijs te hebben...

                  E-tientje
                  metzers erelid

                  Edited by - w00ha on 07 May 2002 08:47:11

                  Comment


                  • #39

                    wat je zelf dus download (Kaza, FTP..) is voldoende om prijs te hebben...
                    Awel, ik heb een goeie tip:
                    Ik gebruik Download Accelerator als D/L Manager en daar kan je een antivirus programma opgeven om je files te scannen na download... "Works like a charm..."

                    *This Post (or reply) was written in recycled Electrons*
                    ==+ Canon PowerShot S30 +==

                    An  a day keeps frustration away!
                    http://www.demey-deleus.be

                    Comment


                    • #40
                      vroeger gebruikte ik mcaffee en blackice
                      nu is dat norton2002 en ik vind die veel beter...norton onderschept tijdens het surfen al rare dingen in javascripts en pop-ups waar mcaffee gewoon door gaat....


                      E-tientje
                      metzers erelid

                      Comment


                      • #41
                        Ja , uiteraard is een virusscanner nog noodzakelijk maar kan je die ook niet op de router installeren zodat al de aanvallen niet rechtstreeks op je PC aankomen , ik ben hier echt geen kenner in maar tegen mij zeiden ze dat een router door inkomend verkeer verkeerlijk als een pc wordt aanzien waardoor een aanval dus eigenlijk op de verkeerde plaats aankomt(router) of is dit verre van juist want ik wou me ook zo een beestje gaan aanschaffen voor extra veiligheid (en voor met de laptop op de kabel te kunnen)

                        CanOn pOwershOt S 3O

                        Vurwa dient da knOppeke OOk al weer !!!
                        Fujifilm Finepix F31fd

                        Comment

                        Working...
                        X