Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Merci BD voor het VZW presentje...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    hey Peter,

    na effe zoeken heb ik dan toch je 'eigen url' gevonden

    www.pixagogo.com/?wesley

    in uw geval
    www.pixagogo.com/?peter , maar je moet dan wel nog effe jouw albums sharen
    Ah ik heb die albums staan op ' cadidate for public...' (of zoiets),moet ik die dan op share zetten ? Ik dacht dat ik met de meest 'open' optie het best toegang gaf.....
    Dat van die url lukt mij niet. Mijn Login is : Peter Warson en misschien is een probleem ( die spatie er tussen ?)
    Enfin we horen het wel....
    Peter

    http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
    http://www.photoblog.be/peterwarson

    Comment


    • #47
      Originally posted by Peter1
      hey Peter,

      na effe zoeken heb ik dan toch je 'eigen url' gevonden

      www.pixagogo.com/?wesley

      in uw geval
      www.pixagogo.com/?peter , maar je moet dan wel nog effe jouw albums sharen
      Ah ik heb die albums staan op ' cadidate for public...' (of zoiets),moet ik die dan op share zetten ? Ik dacht dat ik met de meest 'open' optie het best toegang gaf.....
      Dat van die url lukt mij niet. Mijn Login is : Peter Warson en misschien is een probleem ( die spatie er tussen ?)
      Enfin we horen het wel....

      Excuse-moi,

      effe een naamsverwisseling

      Ge moet bij SETTINGS de optie 'display in my galery' aanvinken

      Comment


      • #48
        Ben net terug van Media Planet, je kan er een "privilege pass" krijgen voor 90 dagen van pixagogo = tip voor de niet vzw leden hé !
        Greetings,
        Ace

        Comment


        • #49
          Dat zou nu in orde moeten zijn...


          alleen stel ik nu vast dat mijn login (met twee namen) niet zo handig is ( dat %20 ipv een spatie, ik had het moeten weten...)en vind ik nergens een optie om dat te veranderen....
          Peter

          http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
          http://www.photoblog.be/peterwarson

          Comment


          • #50
            Originally posted by Peter1
            Dat zou nu in orde moeten zijn...


            alleen stel ik nu vast dat mijn login (met twee namen) niet zo handig is ( dat %20 ipv een spatie, ik had het moeten weten...)en vind ik nergens een optie om dat te veranderen....

            Peter: 't is gek, maar je hoeft de "%20" helemaal niet te tikken! tik gewoon achter elkaar www.pixagogo.com/?Peter Warson (inderdaad met een spatie) en het komt vanzelf terecht!

            Cheers,

            Paul
            650diesel etc.
            "There's nothing like adding a touch of chaos to an existing state of confusion."

            Comment


            • #51
              Zou het ook niet plezant zijn om een soort guestbook aan de 'persoonlijke' site te koppelen zodat de kijkers eventueel commentaar kunnen geven.

              Comment


              • #52
                Originally posted by wesley
                Zou het ook niet plezant zijn om een soort guestbook aan de 'persoonlijke' site te koppelen zodat de kijkers eventueel commentaar kunnen geven.
                Zeker een goed idee. Ook per album (zelfs per foto?) zou zinvol kunnen zijn. Maar moeten we dan niet stilletjesaan beginnen te denken aan twee verschillende niveaus van dienst? Een "Pixagogo Pro"

                Paul
                650diesel etc.
                "There's nothing like adding a touch of chaos to an existing state of confusion."

                Comment


                • #53
                  Een "Pixagogo Pro"

                  Paul

                  Nee, dat vind ik niet, kijk naar Pbase, zelfs de gratis versie (10mb) heeft een guestbook. En ik denk toch niet dat er mensen zijn die meer dan 50 eurokes per jaar gaan geven voor wat webruimte; er zijn teveel andere, goedkopere mogelijkheden. Tenzij ge er met iets kunt bovenuitsteken, maar ik weet nog niet wat .

                  Comment


                  • #54
                    Ik heb nog niet heel erg gezocht maar weet iemand of je ook albums die publiek zijn kan zoeken op naam van maker of van album?
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment

                    Working...
                    X