Dag allemaal,
Nu ben ik een paar maandjes bezig met fotografie en stelt mijn opa mij een lastige vraag;
of ik het zie zitten een foto te trekken voor op zijn doodsprentje, hij wil dat allemaal al in orde maken zodat er weinig moet worden geregeld als het dan gebeurt.
Nu kan je begrijpen dat me dat ongelooflijk onder stress zet ...
Ik ken nog weinig van fotografie en dan moet je daar een plaatje trekken dat door 100en mensen onder de loep wordt genomen...
dus vraag ik hier wat tips. Welk formaat? Achtergronden? ...
Ik heb al een paar foto's getrokken op een fam. feest maar ben ook van plan eens naar daar te gaan om rustig te kunnen voorbereiden op deze, toch wel moeilijke, taak.
Hoe zou jij het doen? Heb je het al gedaan?
Hier drie voorbeeldjes:
allemaal met een D60, 50mm1.4, f1.4 iso100 s1/60
en laatste, hier zou ik vrouw erachter wegwerken (hoe dat weet ik nog niet).
alvast heel erg bedankt voor alle antwoorden.
Vriendelijke groeten,
Reinhart
(excuses voor de schrijffouten...)
Nu ben ik een paar maandjes bezig met fotografie en stelt mijn opa mij een lastige vraag;
of ik het zie zitten een foto te trekken voor op zijn doodsprentje, hij wil dat allemaal al in orde maken zodat er weinig moet worden geregeld als het dan gebeurt.
Nu kan je begrijpen dat me dat ongelooflijk onder stress zet ...
Ik ken nog weinig van fotografie en dan moet je daar een plaatje trekken dat door 100en mensen onder de loep wordt genomen...
dus vraag ik hier wat tips. Welk formaat? Achtergronden? ...
Ik heb al een paar foto's getrokken op een fam. feest maar ben ook van plan eens naar daar te gaan om rustig te kunnen voorbereiden op deze, toch wel moeilijke, taak.
Hoe zou jij het doen? Heb je het al gedaan?
Hier drie voorbeeldjes:
allemaal met een D60, 50mm1.4, f1.4 iso100 s1/60
en laatste, hier zou ik vrouw erachter wegwerken (hoe dat weet ik nog niet).
alvast heel erg bedankt voor alle antwoorden.
Vriendelijke groeten,
Reinhart
(excuses voor de schrijffouten...)
Comment