Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opstarten fotografieclub Izegem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Opstarten fotografieclub Izegem

    Eerst en vooral mijn excuses voor het niet meer reageren op deze topic gedurende vele jaren. Wegens verschillende redenen ben ik er niet aan toe gekomen verdere stappen te ondernemen maar een poosje geleden stootte ik per toeval weer op deze topic.

    Na even nadenken heb ik beslist door te gaan met de oprichting van een nieuwe fotografieclub. Ik ga elke persoon die in de loop der jaren positief reageerde een persoonlijk bericht sturen met de concrete vraag of men nog interesse heeft en wanneer we ergens kunnen afspreken.

    Indien je nog niet reageerde maar wel interesse hebt contacteer me via een persoonlijk bericht of hieronder.


    Bij deze herhaal ik mijn oproep van enkele jaren geleden, lichtjes aangepast:

    “Bij deze wil ik hier een oproep plaatsen aan die mensen die op zoek zijn om maandelijks of veertiendaags op een bepaalde avond samen te komen en "iets" rond fotografie bij te leren via het delen van ervaringen, beoordelen van elkanders foto's, uitnodigen van gastsprekers of georganiseerde uitstappen.

    Wie interesse heeft kan mij best een persoonlijk bericht sturen of hieronder reageren. Bij voldoende reactie plannen we een soort "opstartvergadering" alwaar we concretere invulling kunnen geven aan onze werking.

    In het kort: Wie is geinteresseert om in Izegem mee te werken om een fotografie-club op te richten of wil misschien wel lid worden?

    Comment


    • #32
      Re: Opstarten fotografieclub Izegem

      helaba,
      ik ben ook uit Izegem en wil ook wel meedoen met club in Izegem
      Canon 5D Mark 3/canon 24-105 f4 /canon 100-400mm f4.5-5.6 IS /canon 50mm f1.8

      Comment


      • #33
        Re: Opstarten fotografieclub Izegem

        ik wil dus ook mee doen
        Canon EOS 1000D , kitlens Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon EF 55-200 mm 1:4.5-5.6 II

        Comment


        • #34
          Re: Opstarten fotografieclub Izegem

          Ik noteer jou op het lijstje.
          Je zal spoedig meer nieuws hierover ontvangen.

          @ schorpioentje73: jij staat ook reeds op mijn lijstje ;-)

          Comment


          • #35
            Re: Opstarten fotografieclub Izegem

            ok, bedankt
            Canon 5D Mark 3/canon 24-105 f4 /canon 100-400mm f4.5-5.6 IS /canon 50mm f1.8

            Comment


            • #36
              Re: Opstarten fotografieclub Izegem

              Oorspronkelijk geplaatst door stropje Bekijk bericht
              ok, bedankt
              Hallo,
              ik ben pas recent lid geworden van BGD en ben van Izegem. Ik heb samen met een broer van mij een paar modules fotografie gevolgd via het CVO in Roeselare, nu al een jaartje geleden, hebben al het één en ander bijgeleerd, maar kunnen nog heeel veeel leren. Is die fotoclub nu opgestart in Izegem? Heb wel interesse, ben momenteel lid van fotoclub Focidi in Wakken (klein gezellig clubje) maar Izegem zou toch een beetje dichter zijn, misschien is mijn broer ook wel geïnteresseerd. Ik ben 65 jaar jong en mijn broer 61. Niemand is te oud om bij te leren van anderen, de voorzitter van het fotoclubje in Wakken wordt zelf 75. Hoop op een antwoordje, ondertussen mijn beste groeten.

              Comment

              Working...
              X