Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een goed fotografieforum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: een goed fotografieforum

    Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
    bestaat er een degelijk (en liefst nederlandstalig) alternatief voor BD?
    Ik dacht dat er een groot Nederlands fotografieforum bestond, maar ik vind dat niet.
    heb gegoogeld met "fotografie forum"
    ik meen dat er hier al eens een draadje is geweest over alternatieven, maar dat vind ik ook niet terug.









    Walter
    D850

    Comment


    • #17
      Re: een goed fotografieforum

      Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
      Dat forum is wel al meer dan een half jaar gestopt.

      Maar misschien heb je wel iets aan deze topic op dat forum :

      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #18
        Re: een goed fotografieforum

        Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
        volkomen mee eens. Van subtiel en opbouwende kritiek hebben ze daar nog niet gehoord. Volgens mij zit het er vol angsthazen die schrik hebben dat een ander het beter kan dan hun. 't kunnen er natuurlijk ook allemaal van over de moerdijk (m.a.w. niet te pruimen) zijn lol

        Met zo'n visitekaartje weten heel veel BD'ers in een klap wie je bent !


        Gr. chrit.
        Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

        Comment


        • #19
          Re: een goed fotografieforum

          Oorspronkelijk geplaatst door Chrit Bekijk bericht
          Met zo'n visitekaartje weten heel veel BD'ers in een klap wie je bent !


          Gr. chrit.
          eerlijk en oprecht ??
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

          Comment


          • #20
            Re: een goed fotografieforum

            [QUOTE=filipo;2554918]Dat forum is wel al meer dan een half jaar gestopt.

            klopt, erg jammer dat ze zijn gestopt kwam er graag.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #21
              Re: een goed fotografieforum

              iedereen bedankt voor de reacties.

              ik ben de opgegeven links eens aan het bekijken en vergelijken.

              ( waardoor ook dit raadsel voor mij meteen opgelost is )
              Last edited by Control-Z; 6 februari 2010, 20:08.

              Comment


              • #22
                Re: een goed fotografieforum

                Klein maar fijn: www.digireflex.nl

                Comment


                • #23
                  Re: een goed fotografieforum

                  Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                  Dus, eigenlijk hebben ze daar teveel wat ze hier te weinig hebben?
                  Hehe...
                  * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                  Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                  Comment


                  • #24
                    Re: een goed fotografieforum

                    Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                    eerlijk en oprecht ??
                    Nee, bevooroordeeld noemen ze dat

                    Gr. X.

                    Comment


                    • #25
                      Re: een goed fotografieforum

                      Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                      volkomen mee eens. Van subtiel en opbouwende kritiek hebben ze daar nog niet gehoord. Volgens mij zit het er vol angsthazen die schrik hebben dat een ander het beter kan dan hun. 't kunnen er natuurlijk ook allemaal van over de moerdijk (m.a.w. niet te pruimen) zijn lol
                      Hopelijk hebben julie het woordje lol opgemerkt,zo erg zal het dus niet zijn hé.
                      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                      Comment


                      • #26
                        Re: een goed fotografieforum

                        Als je een forum bedoeld voor beelden te posten, en daarmee in competitie te gaan, kan ik me moeilijk iets beter voorstellen als http://www.photoforum.ru/
                        De voertaal is Russisch of Engels, maar je kan ook alleen een score geven zonder daarom commentaar te moeten schrijven of zelfs commentaar te ontvangen.
                        Der zijn wat geplogenheden om der bij te horen als member, je start als candidate en je klimt langzaam op naar member en indien je dit zelf wenst naar Rating photographer.

                        Qua software is dit een pareltje, je laadt je beelden op, der wordt dus niet gewerkt met linking, der is uiteraard een limiet in opladen en ook in grote van de geplaatste beelden, is vrij logisch. Naarmate je, je meer inwerkt krijg je meer mogelijkheden.

                        Maar je bent en blijft "Baas" over je beelden en zelfs ook over je account, die kan op een eenvoudig verzoek van U, verwijderd worden, met alle geposte commenteren en aanverwante. Beelden kan je zelf verwijderen, per beeld is er zelfs een kruisje voorzien op ieder gepost beeld, om het beeld te verwijderen, wat als gevolg heeft dat ook je gemiddelde wordt aangepast. Dus ga je een hoger gemiddelde halen door "den brol" der is uit te gooien.

                        Ik zou zeggen ga is kijken of het je bevalt.

                        MVG, Jeff C.
                        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                        Comment


                        • #27
                          Re: een goed fotografieforum

                          Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                          Als je een forum bedoeld voor beelden te posten, en daarmee in competitie te gaan, kan ik me moeilijk iets beter voorstellen als http://www.photoforum.ru/

                          Ik zou zeggen ga is kijken of het je bevalt.
                          heel mooie site en dito beelden.
                          maar als je niet behoorlijk kan shoppen, heb je er niets te zoeken denk ik.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #28
                            Re: een goed fotografieforum

                            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                            Als je een forum bedoeld voor beelden te posten, en daarmee in competitie te gaan, kan ik me moeilijk iets beter voorstellen als http://www.photoforum.ru/
                            De voertaal is Russisch of Engels, maar je kan ook alleen een score geven zonder daarom commentaar te moeten schrijven of zelfs commentaar te ontvangen.
                            Op BD was je één van de grootste tegenstanders toen hier het waarderingssysteem met de sterren als test werd ingevoerd, en plots kan dit voor jou wel in een Russisch forum. Tot inkeer gekomen?
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • #29
                              Re: een goed fotografieforum

                              Nog een forum:

                              http://www.photodrome.nl/

                              Comment


                              • #30
                                Re: een goed fotografieforum

                                Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                                Op BD was je één van de grootste tegenstanders toen hier het waarderingssysteem met de sterren als test werd ingevoerd, en plots kan dit voor jou wel in een Russisch forum. Tot inkeer gekomen?

                                Je kan BD niet vergelijken met Photoforum, ik ga het hier niet uit de doeken doen, zou teveel werk vragen, maar als je de tijd neemt om die site te ontdekken moet je toegeven dat het perfect in elkaar zit, daar heeft het sterren systeem niks verwantschap mee.

                                @ Bouk, het is zeker niet nodig van geshopte beelden op te laden, de naturelle beelden halen ook hoge score's.

                                MVG, Jeff C.
                                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                                Comment

                                Working...
                                X