Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Communie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Communie

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    das een heel ander verhaal, lees de post van TS nog maar eens goed, het gaat alleen maar hoeveel kan ik vragen en wat vraagt een pro.
    en wat is een aanvaardbare prijs.
    nergens een vraagje hoe het een en ander fotografisch aan te pakken, dat had ik nl eerder verwacht van TS, gezien de resultaten tot nog toe hier op BD hier geplaatst.
    vandaar mijn misschien wat harde reactie.
    grt,bouk.
    Heb ook eens gaan kijken naar de resultaten van TS en dan vind ik zulke opdracht nogal riskant.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #17
      Re: Communie

      Oorspronkelijk geplaatst door Phote4you Bekijk bericht
      Wil je toch een prijs? Vraag dan 25€/uur. (in het zwart hé)
      @Phote4you

      We gaan weer zo'n een "zwarte" periode tegemoet


      Voor de witte fotografen onder ons:
      Communie of lentefeest fotografie start "meestal" aan €70,00 tot €95,00 voor de fotosessie (studio) en de kaartjes rollen over de toonbank aan +/- €1,50 tot €3,00 per stuk.
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #18
        Re: Communie

        Hoi Alca,

        Ik ben fotograaf in bijberoep. Vorig jaar heeft een overbuurvrouw me gevraagd voor een shoot + communiekaartjes.

        Prijs: 30 cent/afdruk. Geen geld voor opnames / bewerking.


        Waarom?
        * 30 cent is +/- de prijs / afdruk op mijn 2de hands Mitsubischi Sub/Dey eventprinter.
        * Niet mijn Core Business, dus dit is portfolio development. Zowel aangaande modelfotografie als PS bewerkingen. En wie krijgt er zomaar een mooi model voor de lens zonder er voor te moeten betalen?
        Er was duidelijk afgesproken dat ze niet de (constante) kwaliteit kon verwachten als van een topper uit de buurt, maar wel beter dan enkele dorp&stad fotografen uit de buurt.
        * De foto’s gaan door heel er veel families gezien worden, dus is het ook potentiële klantenwerving.
        * Maar de belangrijkste reden, buurvrouw heeft het moeilijk (is een gescheiden dame) en mag dus wel eens geholpen worden.

        Wat was mijn prijs vóór ik fotograaf in bijberoep was? (De coverfoto van de debuut CD van Engine Of Pain is o.a van mij) Een goeie fles Wisky. Hoe kontenter hoe exclusiever…
        I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

        Comment


        • #19
          Re: Communie

          Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
          @Phote4you

          We gaan weer zo'n een "zwarte" periode tegemoet


          Voor de witte fotografen onder ons:
          Communie of lentefeest fotografie start "meestal" aan €70,00 tot €95,00 voor de fotosessie (studio) en de kaartjes rollen over de toonbank aan +/- €1,50 tot €3,00 per stuk.
          Ik weet het Tom, maar niet iedereen heeft als ons een btw-nummer hé.
          Ik wou gewoon aan de TS een bedrag meegeven.

          Trouwens bij mij kost een reportage 95 € op locatie 1u.
          Kaartjes beginnen vanaf 1,20€ tot 3€ (met kartonage)

          BTW INCLUSIEF
          CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

          Comment


          • #20
            Re: Communie

            Oorspronkelijk geplaatst door Phote4you Bekijk bericht
            Gewoon doen ! Je kan er maar weer wat extra ervaring mee doen.
            Wil je toch een prijs? Vraag dan 25€/uur. (in het zwart hé)
            woops, straks komt het weer uitgebreid aan bod op tv.
            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
            https://sites.google.com/view/pdh65/

            Comment


            • #21
              Re: Communie

              Oorspronkelijk geplaatst door Phote4you Bekijk bericht
              Ik weet het Tom, maar niet iedereen heeft als ons een btw-nummer hé.
              Weet ik
              Daarmee dat ik het even aanhaalde
              www.fotofolio.be

              Comment

              Working...
              X