Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konijnenberg of kamera express

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Konijnenberg of kamera express

    Als je een nieuwe camera koopt, moet je er toch rekening mee houden dat je het toestel persoonlijk kan terugbrengen als er iets mis mee is. Een eventuele reclamatie in een overvolle winkel is veel efficiënter dan een mailtje dat kan genegeerd worden.

    Hier ook geen klachten over konijnenberg. Zeer klantvriendelijk aan de telefoon, zeer verkoopsgericht in de winkel (wat verwacht je dan anders?) en service na verkoop is ook correct.

    G
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

    Comment


    • #17
      Re: Konijnenberg of kamera express

      heb ervaring met beide via on-line en via winkel.
      geen klachten van geen van de 2, maar geef persoonlijk voorkeur aan camera-express en ze geven op de meeste artikelen ook 2 jaar waarborg. Prijsverschil is artikel afhankelijk maar is somtijds toch vrij groot.

      Comment


      • #18
        Re: Konijnenberg of kamera express

        Alle grotere internetwinkels zijn betrouwbaar.
        Ik heb al bij volgende gekocht :
        - Konijnenberg
        - Camera nu
        - Kamera Express
        - Cameratools

        Heb ook al ervaringen met reparaties bij Kamera Express en was hier heel tevreden over, gewoon omruilgarantie.

        Ik spreek niet over een batterij, maar over flitsers, camera's enz

        Dirk
        Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
        ----------------------------------------------
        Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

        Comment


        • #19
          Re: Konijnenberg of kamera express

          Ik heb zelf zeer goede ervaringen met Konijn (vestiging Den Ham, Nederland). Kamera-Express heb ik zelf nog nooit wat gekocht maar de ervaring van mijn schoonzus met KE was niet zo positief. Ze kreeg destijds een Canon 30D geleverd die het binnen een paar dagen al op gaf en de service van KE was toen niet zo geweldig.

          Toch zou ik, op basis van de ervaringen van velen, gerust durven kopen bij KE. Maar goed, zoals ik al aangaf heb ik uitsluitend goede ervaringen met Konijn (ook qua service bij problemen) en aangezien Den Ham voor mij het dichtst bij is (zo'n 80km rijden) is mijn keuze meestal snel gemaakt. En of ik dan bij een andere winkel een tientje of 2 goedkoper uit zou kunnen zijn lig ik dan niet zo wakker van.

          Naast Konijn heb ik ook goede ervaringen met Cameratools.nl (wat overigens een winkel is met diverse ex-fotokonijnenberg personeelsleden), Cameranu.nl en Camera.nl. Maar mijn ervaringen met deze winkels reikt niet verder dan een correcte levering na bestelling.
          www.indetailfotografie.nl

          Comment


          • #20
            Re: Konijnenberg of kamera express

            Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
            Als je een nieuwe camera koopt, moet je er toch rekening mee houden dat je het toestel persoonlijk kan terugbrengen als er iets mis mee is. Een eventuele reclamatie in een overvolle winkel is veel efficiënter dan een mailtje dat kan genegeerd wordenG
            Volledig mee eens. Ik weet niet waar je woont Azerty-Querty maar bvb. bij Art&Craft in Mariakerke bij Gent zijn ze soms beterkoop dan bij Konijnenberg ! In een winkel kun je het inderdaad zelf terugbrengen, het probleem demonstreren en een beetje aandringen. Bij aankopen via internet (heb ik ook reeds gedaan) moet je terugsturen, wachten tot het is aangekomen, problemen uitleggen via mail.....dan zeggen ze aan de andere kant dat ze geen probleem vaststellen, ze sturen het onhersteld terug.......
            Voor een paar tientallen euro koop ik (bij nieuwkoop) liever in een winkel niet zo ver uit mijn woonplaats.

            Comment


            • #21
              Re: Konijnenberg of kamera express

              Hallo,

              Ik heb bij Konijnenberg een mooise Sony flitser gekocht voor mijn Konica Minolta.
              Men verzekerde mij dat deze goed zou werken op mij toestel.
              Helaas speculaas. Heb nog gereclameerd, maar niemand thuis.
              Aangeboden om een nieuwe kamera (A900 met lenzen etc aan te schaffen ca € 4000,00). Wederom niemand thuis.
              Service tot aan de brievenbus
              Sony Alpha 99 + grip, Sony Alpha 77 + grip, Minolta 7D; Minolta 17 - 35; Sony CZ 16-35 2.8; Sony CZ 24 - 70; Sony CZ 135; Minolta 50 mm 1.7; Sony 70 - 200; 50 mm macro, Sony flitser hvl 58 FM etc.

              Comment


              • #22
                Re: Konijnenberg of kamera express

                Oorspronkelijk geplaatst door vangomp5 Bekijk bericht
                Hallo,

                Ik heb bij Konijnenberg een mooise Sony flitser gekocht voor mijn Konica Minolta.
                Men verzekerde mij dat deze goed zou werken op mij toestel.
                Helaas speculaas. Heb nog gereclameerd, maar niemand thuis.
                Aangeboden om een nieuwe kamera (A900 met lenzen etc aan te schaffen ca € 4000,00). Wederom niemand thuis.
                Service tot aan de brievenbus
                Zoals al een paar keer gezegd...
                Probeer er eens langs te gaan. Het gaat over veel geld. dan moet je toch tijd kunnen maken om alles te regelen ter plaatse ook.
                Probeer rustig te blijven en bel eens met hen...
                Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

                Comment


                • #23
                  Re: Konijnenberg of kamera express

                  Ik ga altijd langs bij konijnenberg in Turnhout. Nooit geen problemen gehad, prima service, personeel weet waarover het praat. Tijdens de weekends wel veel te druk.

                  Eens een objectief besteld bij KE, zonnekap werd niet meegeleverd bij mijn Nikkor hoewel die inclusief werd verkocht. Nooit geen verhaal gehaald, sindsdien koop ik enkel nog in de winkel van konijnenberg.
                  NicoSansen.com - FLICKR

                  Comment


                  • #24
                    Re: Konijnenberg of kamera express

                    Oorspronkelijk geplaatst door Landie Bekijk bericht
                    Zoals al een paar keer gezegd...
                    Probeer er eens langs te gaan. Het gaat over veel geld. dan moet je toch tijd kunnen maken om alles te regelen ter plaatse ook.
                    Probeer rustig te blijven en bel eens met hen...

                    Ik ben er geweest (Turnhout), ik heb gebeld, en nogmaals de mail met daarin de verzekering dat dit goed zou werken.

                    Helaas daar kunnen wij niets aan doen. (En willen het ook niet)


                    Verder vind ik Konijnenberg nog steeds een van de betere foto speciaalzaken, maar je moet zelf op blijven letten en zaken uitzoeken, en zeer zeker niet zoals ik blind op de verkoper vertrouwen!


                    hieronder het antwoord n.a.v. mail met daarin het verzoek voor een goede prijs n.a.v. niet goed werkende flitser:

                    Geachte,


                    Blijkbaar is de electronica van de huidige modellen dermate afwijkend dat de flitsers wel passen maar geen verdere functionaliteiten ondersteunen.
                    Hierover is geen uitgebreide info beschikbaar. Bij andere merken werkt dit probleemloos, maar Sony heeft dus blijkbaar vergaande wijzigingen doorgevoerd in vergelijking met Minolta dat uitsluitend handmatige instellingen bruikbaar zijn. Onze verontschuldiging dat we ervan uitgegaan zijn dat het toch zou werken.

                    Alle prijzen zijn steeds conform onze website www.fotokonijnenberg.be
                    Last edited by vangomp5; 28 februari 2010, 14:40.
                    Sony Alpha 99 + grip, Sony Alpha 77 + grip, Minolta 7D; Minolta 17 - 35; Sony CZ 16-35 2.8; Sony CZ 24 - 70; Sony CZ 135; Minolta 50 mm 1.7; Sony 70 - 200; 50 mm macro, Sony flitser hvl 58 FM etc.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Konijnenberg of kamera express

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kiuma Bekijk bericht
                      Ik ga altijd langs bij konijnenberg in Turnhout. Nooit geen problemen gehad, prima service, personeel weet waarover het praat. Tijdens de weekends wel veel te druk.

                      Eens een objectief besteld bij KE, zonnekap werd niet meegeleverd bij mijn Nikkor hoewel die inclusief werd verkocht. Nooit geen verhaal gehaald, sindsdien koop ik enkel nog in de winkel van konijnenberg.


                      Hallo,

                      als je serieuze lenze wilt kopen kun je deze ook via ebay bij digital rev in hongkong bestellen, dat scheelt met de invoerrechten erbij ca 500,00 per stuk met konijnenberg.
                      1 nadeel, je moet een week langer wachten voor 1500,00 voordeel.

                      70 / 200 2.8 g lens
                      24 / 70 2.8 sony Carl Zeiss
                      135 MM 1.8 vast brandpunt Carl Zeiss
                      Sony Alpha 99 + grip, Sony Alpha 77 + grip, Minolta 7D; Minolta 17 - 35; Sony CZ 16-35 2.8; Sony CZ 24 - 70; Sony CZ 135; Minolta 50 mm 1.7; Sony 70 - 200; 50 mm macro, Sony flitser hvl 58 FM etc.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Konijnenberg of kamera express

                        Oorspronkelijk geplaatst door vangomp5 Bekijk bericht
                        Hallo,

                        als je serieuze lenze wilt kopen kun je deze ook via ebay bij digital rev in hongkong bestellen, dat scheelt met de invoerrechten erbij ca 500,00 per stuk met konijnenberg.
                        1 nadeel, je moet een week langer wachten voor 1500,00 voordeel.

                        70 / 200 2.8 g lens
                        24 / 70 2.8 sony Carl Zeiss
                        135 MM 1.8 vast brandpunt Carl Zeiss
                        Je kan natuurlijk ook ergens werken en tussen bestellingen door je zaakjes gaan bepleiten door je hoog testosteron gehalte tentoon te stellen op een internet forum. Eigenlijk nogal doorzichtig eerlijk gezegd....
                        NicoSansen.com - FLICKR

                        Comment


                        • #27
                          Re: Konijnenberg of kamera express

                          Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
                          maar geef persoonlijk voorkeur aan camera-express en ze geven op de meeste artikelen ook 2 jaar waarborg.

                          Dat zijn ze van de wet verplicht en dit moet in alle Europese landen zo zijn.


                          Ik ben tevreden van konijn.
                          Never resist temptation or it could go away...
                          Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

                          Comment


                          • #28
                            Re: Konijnenberg of kamera express

                            Camera is besteld en zal bij mij op 6 maart klaar liggen, word afwachten hoe alles verloopt etc
                            Wordt nu ook fan van TinkiePix op Facebook!
                            Olympus E-520 - 14-42mm f5-5.6 - 70-300mm f4-5.6

                            Comment


                            • #29
                              Re: Konijnenberg of kamera express

                              Als je dan toch n Rotterdam rijdt , kan je evengoed bij Foka terecht - nog een stukje goedkoper !
                              De baas v Konijn is een degoutante man , echt niet prettig kopen bij die man ! Hij kent wel zijn job , maar t'is te veel dat hij iets laat zien ; zijn woorden letterlijk : dat kunt ge toch ook op onze website zien .

                              Comment

                              Working...
                              X