Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kapazaa en Nigeria

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kapazaa en Nigeria

Oorspronkelijk geplaatst door Guust Bekijk bericht
    ik denk dat ik gesjost ben!
    ik ben ook gescamd geweest op kapaza; mijn fototoestel stond te koop en iemand uit UK bood meer dan ik vroeg om het op te zenden naar Nigeria. Zowel naam, als adres komen blijkbaar overeen met een gekend scam-adres,
    opletten dus, Kathe Rose, of Peter Wales, zijn valse personen!
    het adres was Oyo State, Idaban, Nigeria
    Maar, ik heb al mijn adres, naam, en bankgegevens gegeven!!
    WAT NU?
    ik ben helemaal in paniek dat die mensen nu mij iets kunnen aandoen, is dit zo?
    Ze "kunnen " naar hier komen en een "djoef op je mulle" komen geven maar zoals alle dieven zijn ze vooral lui en doen ze graag zo weinig mogelijk moeite om iets te verkrijgen. No worries, dus.

Oyo state is zowat het Palermo van Nigeria. De meeste "neefjes die studeren" hebben daar het adres waar alle waar naar toe moet.

Wil je nog wat "spelen" mail hen dat je toch liever via Western Union betaald wil worden want "dat er toch zoveel bedriegers op internet zitten", maar dat je hen wel vertrouwd
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Telkens als je iets van waarde, zeker fotomateriaal, op kapaza zet krijg je van die berichten. De eerste keer heb ik die mens ook wat aan het lijntje gehouden om eens goed te lachen met alle voorstellen waar hij mee afkwam. Intussen negeer ik zulke berichten gewoon. Of ik stuur gewoon een berichtje dat ze enkel bij mij thuis kunnen komen ophalen en cash betalen en dat elke manier om mij te overtuigen om toch iets op te zenden tijdverspilling is. Meestal komt daar dan ook geen reactie meer op.

Comment

zie ....http://forum.belgiumdigital.com/f6/v...nd-319288.html
        Het zijn de dwarsliggers die het spoor recht trekken

Comment

Working...
        X