Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ingrijpen door moderatoren

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ingrijpen door moderatoren

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Robert, dat lijstje slaat helemaal niet op jouw hoor, jij stelt je vragen altijd neutraal, zonder negatieve bijklank en zonder verwijten te maken, nu, er zijn 2 mogelijkheden die hierboven beschreven zijn, die worden toegepast, ben je niet akkoord met de keuze van de moderator ( want die beslist op dat moment ) kan je altijd een pm sturen om de andere mogelijkheid te kiezen.
    Ik kan natuurlijk ook voorstellen aan het moderator team om bvb direct alle posts die meer dan één foto bevatten direct naar beoordeling te plaatsen, maar we zitten nog in een overgangsfase, de meeste leden ( en dat staat vast ) lezen het reglement niet vooraleer ze beginnen te posten, dus er gaan er nu nog heel veel in de fout.
    Dat is dus een antwoord waar ik mee kan leven. Bedankt.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • #17
      Re: Ingrijpen door moderatoren

      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      Dat is dus een antwoord waar ik mee kan leven. Bedankt.

      Mvg.
      Robert
      Dank je .... nu even jouw mening, wat vind jij zelf de beste oplossing als er maar één keuze meer mag gemaakt worden want daar gaan we wel naar toe binnenkort? Verplaatsen naar beoordeling of foto's die er teveel staan achter een linkje zetten?
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #18
        Re: Ingrijpen door moderatoren

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Dank je .... nu even jouw mening, wat vind jij zelf de beste oplossing als er maar één keuze meer mag gemaakt worden want daar gaan we wel naar toe binnenkort? Verplaatsen naar beoordeling of foto's die er teveel staan achter een linkje zetten?
        Foto's, desnoods ganse topic als dat mogelijk is verwijderen. Vervolgens ts verwittigen die dan zelf maar moet weten wat ie er mee doet.

        Mvg.
        Robert
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

        Comment


        • #19
          Re: Ingrijpen door moderatoren

          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Foto's, desnoods ganse topic als dat mogelijk is verwijderen. Vervolgens ts verwittigen die dan zelf maar moet weten wat ie er mee doet.

          Mvg.
          Robert
          Ook niet prettig als er al enkele mensen hun mening gegeven hebben.

          Comment


          • #20
            Re: Ingrijpen door moderatoren

            Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
            Ook niet prettig als er al enkele mensen hun mening gegeven hebben.
            Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

            Eén foto laten staan en de andere onder een link? De eerste commentaren zijn dan ook niet meer representatief.

            Mvg.
            Robert
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • #21
              Re: Ingrijpen door moderatoren

              Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

              Eén foto laten staan en de andere onder een link? De eerste commentaren zijn dan ook niet meer representatief.

              Mvg.
              Robert
              Daar heb je natuurlijk ook een punt.
              Mvg,David
              [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

              Comment


              • #22
                Re: Ingrijpen door moderatoren

                Robert, ik ga dat voorstel zeker even aankaarten bij de collega moderatoren.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #23
                  Re: Ingrijpen door moderatoren

                  Dus de meest eenvoudige oplossing:
                  Naar beoordeling.

                  Het hoeft niet zo moeilijk te zijn als er maar éénduidig wordt gehandeld. Ik wil niet vervelend doen maar daar schort het nogal eens aan. Willekeur veroorzaakt de meeste onvrede.

                  Gr. X.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Ingrijpen door moderatoren

                    art. 1.6.
                    Wanneer je post is gemodereerd of gewist, en je vindt dat dit onterecht gebeurde, stuur dan een mail of privaat bericht naar de moderator in kwestie of naar de beheerder van het forum. Ga hierover niet in openlijke discussie op het publieke forum: dergelijke berichten zijn ongepast en zullen zonder meer verwijderd worden!
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #25
                      Re: Ingrijpen door moderatoren

                      Dat is inderdaad volgens mij ook de beste en de gemakkelijkste oplossing, maar ik vrees dat daar ook weeral veel commentaar op gaat komen.
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: Ingrijpen door moderatoren

                        lut lees eens de reply van franciskine voor ge zo'n reactie nalaat .
                        hij schrijft nl.Ik zet altijd de 2 foto's die teveel zijn achter een link, maar als de TS commentaar wil over zijn 3 foto's moet je wel naar beoordeling verplaatsen als je de foto's zichtbaar wil houden. Het is echt de bedoeling om in SC echt enkel en alleen je allerbeste shot te laten zien. maw beslist hij door er net de natte vinger iets aan te doen , de ene keer blijft hij in SC. de andere keer in beoordeling .
                        Dat noem ik willekeur .
                        En de reden voor zulke laagdunkende reactie van een persoon die hem hoofdmoderator noemt zijn nog lager dan ik ooit had kunnen denken .
                        Ik ken hem niet persoonlijk maar ik denk dat ik nergens een persoon ken die een functie bekleed in een forum die zo reageert , dit is het forum onwaardig .
                        Als je dan een lijn wil trekken trek hem dan maar als je zelf willekeur op een forum hanteert en geruggesteund wordt door andere bestuursleden heb ik enkel nog de woorden , vaarwel .

                        Comment


                        • #27
                          Re: Ingrijpen door moderatoren

                          Micka, leer eerst lezen voor je reageert, er staat duidelijk dat wanneer je niet akkoord bent de moderator in kwestie kan contacteren om aan te passen.
                          Ten tweede, wat mijn reactie betreft, het is duidelijk dat alleen mensen die zich aangesproken voelen hier zo op reageren. En de waarheid kan inderdaad voor die personen hard aankomen. Er staat duidelijk in het reglement dat er niet openbaar op moderator beslissingen mag gereageerd worden, jij doet niets anders. Verschillende moderatoren hebben hun functie stopgezet door reacties als de jouwe, en om dat ze steeds moeten zwijgen, ze zijn moegetergd, hier houdt dat dus op, je bent gewaarschuwd. We blijven niet alles slikken hoor.
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: Ingrijpen door moderatoren

                            Ik was je voor , en dat zijn mij n laatste regels

                            Comment

                            Working...
                            X