Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Heeft iemand ervaring met deze webshop
Collapse
X
-
-
Re: Heeft iemand ervaring met deze webshop
Toch een opmerking. Ik heb deze webshop een tijdje geleden gecontacteerd met de vraag hoe het zat met invoerrechten en BTW bij hun pakketjes omdat die vanuit Hong Kong verstuurd worden. Het komt er op neer dat je kans loopt dat de douane je nog een extra rekening kan presenteren. Het is niet omdat je op een dot BE koopt dat er geen rechten betaald moeten worden.
Niettegenstaande de prijs van het product dat ik wou interessant was heb ik uiteindelijk in NL besteld.
Comment
-
Hun prijzen op Canon battery grips zijn wel echt laag hé, als je ziet dat die voor een 5dII nog geen 100 Euro kost ... terwijl de originele over de 250 Euro kost
Zal wel niet hetzelfde materiaal zijn, maar dat is toch een serieus verschil vind ik.
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Het staat erbij dacht ik dat het niet de originele zijn ,
maar hij heeft wel alle spec's van een "echte"
(draaiwielekens knoppeke's ... )
With shutter, has same function buttons as original grip. Includes remote control. Battery Holder for 6 AA batteries or 2 EN-EL3E batteries
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtToch een opmerking. Ik heb deze webshop een tijdje geleden gecontacteerd met de vraag hoe het zat met invoerrechten en BTW bij hun pakketjes omdat die vanuit Hong Kong verstuurd worden. Het komt er op neer dat je kans loopt dat de douane je nog een extra rekening kan presenteren. Het is niet omdat je op een dot BE koopt dat er geen rechten betaald moeten worden.
Niettegenstaande de prijs van het product dat ik wou interessant was heb ik uiteindelijk in NL besteld.
Gr Geert
Comment
-
De pakketten worden verstuurd vanuit Hong Kong met de Hong Kong Postservice.
Af en toe moet je ook eens de kleine lettertjes lezen.
Artikel 7.3 van de algemene voorwaarden : "De koper is verantwoordelijk voor de invoerrechten."
Als je bestelt stem je in met de algemene voorwaarden.
Duidelijk genoeg ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtHun prijzen op Canon battery grips zijn wel echt laag hé, als je ziet dat die voor een 5dII nog geen 100 Euro kost ... terwijl de originele over de 250 Euro kost
Zal wel niet hetzelfde materiaal zijn, maar dat is toch een serieus verschil vind ik.
Mark
--> 60 EUR incl verzending.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk berichtDe pakketten worden verstuurd vanuit Hong Kong met de Hong Kong Postservice.
Af en toe moet je ook eens de kleine lettertjes lezen.
Artikel 7.3 van de algemene voorwaarden : "De koper is verantwoordelijk voor de invoerrechten."
Als je bestelt stem je in met de algemene voorwaarden.
Duidelijk genoeg ?
Maar toch is het raar... dit verwacht niemand van een Nederlandse webshop!
Comment
-
Ondertussen heb ik naar reservebatterijen voor mijn nieuwe Sony videocamera gezocht.
Heb ze gevonden bij www.accuinternational.de
Daar waren ze 16€ goedkoper dan bij batteryupgrade. Vroeger had ik ook al 6 batterijen gekocht bij accuinternational voor mijn 7D. Besteld in Duitsland, maar verzonden vanuit Polen (werd gedaan vanwege de lagere posttarieven). 's Maandags besteld en vrijdags al bij de post kunnen gaan afhalen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk berichtOndertussen heb ik naar reservebatterijen voor mijn nieuwe Sony videocamera gezocht.
Heb ze gevonden bij www.accuinternational.de
Daar waren ze 16€ goedkoper dan bij batteryupgrade. Vroeger had ik ook al 6 batterijen gekocht bij accuinternational voor mijn 7D. Besteld in Duitsland, maar verzonden vanuit Polen (werd gedaan vanwege de lagere posttarieven). 's Maandags besteld en vrijdags al bij de post kunnen gaan afhalen
Gr Geert
Update: De site is blijkbaar offline... iemand een idee of ze nog actief zijn, of dat ze gestopt zijn of zo?
Comment
Comment